[Inschrijftopic] Weerwolven #205

DeletedUser48278

Guest
Die heeft geen tijd. Althans, dat zegt hij steeds in dat Detective topic.
 

DeletedUser

Guest
Ok, ik wil anders wel vandaag dit potje starten met de instellingen van Roboro? Was me sowieso van plan in te schrijven voor spelleiding maar dacht geen tijd te hebben maar heb ik dus wel.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ok, ik wil anders wel vandaag dit potje starten met de instellingen van Roboro? Was me sowieso van plan in te schrijven voor spelleiding maar dacht geen tijd te hebben maar heb ik dus wel.

Ik zou het voor de zekerheid na vragen als ik jou was.

Maar hij heeft idd wss geen tijd.
 

DeletedUser48278

Guest
Ik denk dat ik wegens inactiviteit dit spel tot een stop ga roepen. Ik heb zelf momenteel IRL ook even zat aan mijn hoofd. Ik wil dus wellicht een feedbackronde starten die feedback meenemen voor een eventueel volgende ronde ooit ergens waar/wanneer de activiteit een stuk hoger ligt.

Ik ook Kong Qiu
 

DeletedUser

Guest
Oké ik zal dan aan het einde van de middag dit potje starten als er geen groot protest nog komt van iemand.

Ik zal dan de huidige inschrijvingen gebruiken en Roboro's instellingen als richtlijn met hier en daar misschien een grote kleine aanpassing.
 

DeletedUser58625

Guest
Er is vast wel iemand die een verassingspotje wil organiseren
 

DeletedUser48278

Guest
Zou kunnen, maar het is vrij duidelijk dat hij ook niet actief is en dat ook niet zal zijn.
 

DeletedUser

Guest
1. Marneus Calgar
2. Kong Qiu.
3. De vleugeler
4. TLB
5. Ice sCream
6. Kunjack
7. Netsky
8. Blueknife
9. pr0sieeb
10. Evil big
11. Wolfish
12. Svennieboys
13. Flexibility
14. ajbk
15. Dark-knight
16. PartOfTheGame
17. Capricorno
18. tompeter
19. Wew lad
20. Black Hawk
21. Rukurt
22. EvW
23. .MarshMallow
24. April Fools
25. Oscar11
 

DeletedUser52001

Guest
Wat, opeens gestart? Geen probleem dat iemand anders eerst gsat maar krijg ik dan op zijn minst de kans me nog in te schrijven? Want nu dacht ik dat het mijn potje zou worden en heb ik dat niet gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Je was niet op skype online en wilde het je wel vragen..

Van de mensen die niet voor morgen de eerste deadline hebben gereageerd vervang ik er gewoon een voor jou, ok?
 

DeletedUser52001

Guest
Skype doe ik op mijn tablet dus zit er nu veel minder op xD
Volgende keer even forumpm sturen, ik kijk vaker even op het forum dus dat werkt wel. En ik zal dan maak hopen op een inactiefje, wel beetje jammer dit :p
 

DeletedUser

Guest
Oké tsja sorry :p

Ik ga ervan uit dat er wel weer een paar inactieven zijn.
 

DeletedUser48278

Guest
Ga er maar van uit dat dat gedaan is omdat je gisteren je account aangemaakt hebt.
 
Bovenaan