wedstrijd:profiel pict

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
1van deze mischien? :p ze zijn niet te wild en oja, de letters zijn zelf glanzig gemaakt, voor degene die denke dat het een download is ofzo. alles is zelf gemaakt ;)

metalfreack4.png


metalfreack5.png
 

DeletedUser9556

Guest
Metalfreak, aan wat had je da gedacht?

Kan je meer details geven?
 

DeletedUser

Guest
en aan wat ik gedacht had^^ iets in de stijl zoals de prentjes dat ik eerder had weergegeven. Of zoals de afbeelding voor achilesheero dat hier al staat.
 

DeletedUser9556

Guest
Jouw stock, daar valt weinig mee te doen, toch voor een beginner zoals mij.

Ik kan wel een plaatje maken als je me een stock geeft met een persoon/dier/ding op.

Die laatste, daar zal ik nu alleszins al wat mee proberen doen...
 

DeletedUser

Guest
Ik ben er nog een voor achillesheero aan het maken , maar misschien is het vandaag niet af ...
Hij is wel van een eigen stock....
 

DeletedUser

Guest
het is toch nog nu geworden :p ik ga er nu nog 1proberen ;)

Metalfreak-1.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

het rood rond de kaarten, zou je daar niet nog iets aan kunnen veranderen, want vind het wel iets hebben, maar volgens mij kan het toch nog iets anders.
Hoe? geen idee:$ zal er overnadenken en het je proberen te laten weten, als je nog een idee ermee hebt, zeker uitvoeren:D



is wel tof, maar vind andere plaatjes tot nu toe mooier.


@Cede Maiori: jouw plaatje zal ik zeker nemen. Binnen paar dagen krijg je je pa punten.
 

DeletedUser

Guest
als je die van cede al gaat nemen, waarom zal ik dan nog veranderingen maken? xD
 

DeletedUser

Guest
als je die van cede al gaat nemen, waarom zal ik dan nog veranderingen maken? xD

omdat ik er meerdere zal nemen;) het is voor een tijdje dan... 1 voor het forum, 1 voor het spel, 1 reserve...:p
en kben nog aant twijfelen tussen twee van jou^^ maar kvraag me gwn af of er niet nog iets anders mee te doen valt met dat 1ne plaatje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan