Wederom een hackpoging van K32

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Aha Brigitte is er. Dan is er paniek en roept ze iedereen bijelkaar. Dan is heel K 32 hier opeens te vinden en Bingo!. Wat voorspelbaar.

Die aanvallen maken mij niets uit en daar schrik ik allerminst van. Daar zullen zeker geen verliezen uit gaan voortkomen. Daarvoor hebben jullie kwaliteitstekort, vandaar ook het hackgedrag van jullie. Ik kan er geen andere logische oorzaak voor bedenken. Plezier kun je er niet aan hebben lijkt mij. Het is een probleem en zal dat ook blijven. Jammer...... Ik had het namelijk graag anders gezien.

Ik wens hac(K)stam 32 veel eerlijkheid toe en de rest is bij deze gewaarschuwd. Krijg je aanvallen binnen van deze stam zonder eer hou dan goed je aanmeldingen dus je account in de gaten. De kans is groot dat..................
 

DeletedUser

Guest
mij hebben onze leden niet nodig hoor om hier te reageren, blijkbaar waren ze mij al voor :D

En paniek in onze stam omwille van jouw gezeur is er zeker niet integendeel, we hebben er weer eens goed plezier in dat jij je hier weer maar eens belachelijk zit te maken :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Aha Brigitte is er. Dan is er paniek en roept ze iedereen bijelkaar. Dan is heel K 32 hier opeens te vinden en Bingo!. Wat voorspelbaar.

Die aanvallen maken mij niets uit en daar schrik ik allerminst van. Daar zullen zeker geen verliezen uit gaan voortkomen. Daarvoor hebben jullie kwaliteitstekort, vandaar ook het hackgedrag van jullie. Ik kan er geen andere logische oorzaak voor bedenken. Plezier kun je er niet aan hebben lijkt mij. Het is een probleem en zal dat ook blijven. Jammer...... Ik had het namelijk graag anders gezien.

Ik wens hac(K)stam 32 veel eerlijkheid toe en de rest is bij deze gewaarschuwd. Krijg je aanvallen binnen van deze stam zonder eer hou dan goed je aanmeldingen dus je account in de gaten. De kans is groot dat..................


ow ja wij hebben dus kwaliteits tekort volgens jou, dan zullen we over jullie stam maar zwijgen,...
Niet vergeten dat er iemand van jullie stam is overgestapt naar onze stam, en dat zal ook niet zonder reden zijn :)

ow juist ja stomjonkman is niet overgestapt naar ons, wij hebben hem gehacked :D
 

DeletedUser10169

Guest
HAHA, echt de meest zielige poging van zever(aar) peevee1 tot dus.

Heb je (zever(aar) peevee1) deze week nog geen aandacht gehad van je mammie ofzo en moest je deze wanhopige poging ondernemen? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
HAHA, echt de meest zielige poging van zever(aar) peevee1 tot dus.

Heb je (zever(aar) peevee1) deze week nog geen aandacht gehad van je mammie ofzo en moest je deze wanhopige poging ondernemen? :rolleyes:

zal dat wel zijn ja :D
 

DeletedUser

Guest
ik kom net thuis, en dan heb je dit weer...

Het zoveelste bedroevende tafereel, met de onnodige lullo commentaren van K32. Wat jullie willen, lach zo hard je kan, wij lachen laatst.
 

DeletedUser

Guest
ik kom net thuis, en dan heb je dit weer...

Het zoveelste bedroevende tafereel, met de onnodige lullo commentaren van K32. Wat jullie willen, lach zo hard je kan, wij lachen laatst.

excuseer, maar jullie zijn diegene die het eerst lachten, door te beweren dat wij hackers zijn en nog altijd hebben jullie geen bewijzen en leuteren jullie er maar op los.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik ga mijn hart eens luchten op het AF.
Ik vind dit echt zielig.
Zowel van peevee als van k32.
Peevee, als je denkt dat ze je wouden hacken, geef dit aan bij de support, die doen ermee wat nodig is.
Brigitte en al die k32 leden die graag de aandacht willen vestigen;
Voorwat willen jullie altijd opvallen op het forum, niet dat ik daar iets tegen heb, nee ik vind het zelf erg amusant om jullie zo kinderachtig bezig te zien.
Als jullie toch willen opvallen, doe dit dan ingame met bijvoorbeeld massa aanvallen of dergelijke waar iedereen perplex van zou staan.
niet met aannemen van nieuwe leden en internen ervan.
Ik zou zeggen, beiden, doe nog wat verder met jullie kinderspel.
Ik amuseer me rot
 

DeletedUser29334

Guest
heb net de eerste 2 pagina's geleze (lekker gelache)
een zo te zien heeft peevee niet veel vriendjes. hacers of niet. wie niet sterk is moet slim zijn niet? ik weet niets van hacken maar zou het wel willen leren. maar dan wel van echte sites niey tw-accjes
 

DeletedUser

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser29334

Guest
eerst bewijzen dan woorden hoe hard het ook is. ik sta aan niemands kant (dus weer een nieuwe partij) maar zal wel volgen omdat het lache is :D
 

DeletedUser

Guest
Voor degene die het interesseert, ik heb bericht van TW. Ik zet hier niet het hele bericht neer omdat dit niet mag. Een klein gedeelte ervan zegt voldoende.

""
Beste Peevee1,

Iemand heeft proberen in te loggen op jouw account. Echter kan ik naast jouw account niet zien op welke andere account deze persoon zou spelen. ""


Ik ben het zelf dus niet geweest en ook geen cospeler of oudspeler van mijn account. Het is dus een vreemd IPadres. Er wordt nu verder onderzoek gepleegd of er een match is of dat het wederom een Proxy IP is. Het IPadres wordt niet aan mij doorgegeven. Dit onderzoek kan een tijdje duren werd mij gemeld. Zodra er meer informatie is zal ik dat hier posten. Ik weet aan de hoeveelheid reacties via PM te zien dat er grote belangstelling is. De K 32 aanhang zal het wellicht weinig interesseren want ze weten immers het antwoord al.
 

DeletedUser10169

Guest
Volgens mij moeten de w7 mods toch echt, als ze weer voor de zoveelste keer op de maand een support vraag van jou zien, iets hebben van: Goddamit niet weer die fucker met zijn gezeik he :D
 

DeletedUser

Guest
excuseer, maar jullie zijn diegene die het eerst lachten, door te beweren dat wij hackers zijn en nog altijd hebben jullie geen bewijzen en leuteren jullie er maar op los.:rolleyes:

Ik weet niet wat voor humor jij gewoon bent, maar ik nog nooit gelachen met dat hele gedoe. And for the record, ik heb ondertussen al heel wat bewijs verzameld, maar die post ik hier niet, die gaan rechtstreeks naar support,
ik heb oa screenshots van msn gesprekken waarin duidelijk word aangegeven wie risico loopt, 1 voorbeeldje: citaat van XXXXX: 'er gaat nog wel wat gebeuren, met diegene die zoveel lult, oa die verslaggever van tw....'
En dat is geen citaat van iemand die in mijn msn contacten staat, maar die ik doorgestuurd heb gekregen.

Jij kan lullen en zagen zoveel je wil, maar elke keer als wij iets ondervinden zullen we het hoe dan ook op het forum plaatsen.

@ seawarrior: als de mods het zat zouden zijn, zouden ze peevee afwimpelen, dat weet iedereen, maar toch onderzoeken ze elk detail dat wij doorgeven, zouden ze dat doen als ze het gezeik vinden denk je?

Het kan me niet schelen of de hacker in K32 zit, of in 1 of andere stam aan de andere kant van de wereld, maar vinden doen we hem, en ik kan je verzekeren, als we hem vinden en we dienen klacht in, dat een ban 1 van de minste straffen zullen zijn dat die pipo ontvangt.
 

DeletedUser12828

Guest
219s4zt.png

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Voor degene die het interesseert, ik heb bericht van TW. Ik zet hier niet het hele bericht neer omdat dit niet mag. Een klein gedeelte ervan zegt voldoende.

""
Beste Peevee1,

Iemand heeft proberen in te loggen op jouw account. Echter kan ik naast jouw account niet zien op welke andere account deze persoon zou spelen. ""


Ik ben het zelf dus niet geweest en ook geen cospeler of oudspeler van mijn account. Het is dus een vreemd IPadres. Er wordt nu verder onderzoek gepleegd of er een match is of dat het wederom een Proxy IP is. Het IPadres wordt niet aan mij doorgegeven. Dit onderzoek kan een tijdje duren werd mij gemeld. Zodra er meer informatie is zal ik dat hier posten. Ik weet aan de hoeveelheid reacties via PM te zien dat er grote belangstelling is. De K 32 aanhang zal het wellicht weinig interesseren want ze weten immers het antwoord al.

(Oude-)co die strontzat probeert in te loggen op een feestje bij een vriend.
Dat moet het zijn.
 

DeletedUser

Guest
Hackpogingen bespreek je liever via een supportaanvraag en niet via het forum, want andere spelers kunnen je niet helpen. De mods kunnen checken wie het was en verdere stappen ondernemen (als het echt een "hacker" was).

.closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan