[Concept] Web-Seminar: Hoe word ik een WvW pro? Gegeven door PlanA en gast-personen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser78666

Guest
Hoi mensen,

Omdat ik merkte dat veel mensen tegenwoordig een mentor willen en er niet genoeg Sander voor iedereen is, organiseer ik aanstaande zaterdag 14:00 uur eenmalig een web-seminar. Ik leg hier haarfijn alle trucjes uit om jezelf om te toveren in een WvW expert. Bepaalde wofvangtechnieken worden uitgelegd, zoals:
- wie A zegt, hoeft geen B te zeggen
- Drie mogelijkheden - 1 wof
- Anthraxxis' wofdar
- Uitlokgedrag

Verder ga ik inzoomen wat woffengedrag is en wat niet. Ik zal hier natuurlijk zowel logische dingen uitleggen, zoals dat activiteit niks te maken heeft met woffengedrag (toch lijken sommige dit niet door te hebben) als geavanceerde wof gedragmodellen.

Daarnaast komt er ook een gastlezer langs, velen kennen hem als @Castiel. , Hij gaat haarfijn uitleggen hoe jij het best kunt presteren als wof.

Verder zal @Lytho wat meer inzicht geven over hoe WvW zich heeft ontwikkeld de afgelopen jaren.

Ten slotte, ga ik mijn geheim wofvangmodel presenteren. Wat ik Wof Catch Automation model noem. Afgekort WCA.

Hoe lang gaat dit duren?
Circa 2 uur
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
93
Ik zal deze web-seminar helaas moeten missen:(
 
Reactiescore
93
Heey, wat jammer Dragonwoman. Komt dit door de tijd? Er zijn namelijk meerdere die wel interesse hebben, maar aanstaande zaterdag niet kunnen. Wij nemen wellicht de webinar op, zodat iedereen het kan bekijken. Er zal echter geen interactie zijn, waar dat wel zaterdag is. Vanaf aanstaande maandag is er een opgenomen versie van de webinar te koop voor maar liefst 20 euro.
Ik heb van het weekend een festival waar ik vrijwilliger ben, dus ik ben van het weekend niet thuis:eek:
 
Reactiescore
93
Er is ook een optie om het te kopen;). Met al dat gewerk op een festival, heb jij iig geld om dat te kopen.
Je mist het stukje dat ik vrijwilliger ben in de post :( Verdien ik geen geld mee dus:eek:
 
Reactiescore
2.491
Kosten?
Gratis, want zo lief zijn forumleden nou éénmaal.

Holy shit, heel interessant! Waar kan ik mij aanmelden?
Goede vraag. Meld in dit topic dat jij graag mijn seminar wil volgen en ik stuur jou een procedure hoe jij hiervan gratis kan genieten.

FTFY.

Voor de rest: hou het netjes of ik stuur er een IGM over en hou jullie eraan dat de webinars doorgaan ;)
 
Reactiescore
2.491
Gegeven dat mijn edit terug-ge-edit werd gaan we dit topic ook afsluiten.

Je kan het doen, als je het gratis aanbied. Van zodra je er geld voor gaat vragen gaat het dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan