WaZaa. VS Fitum/.ND.

DeletedUser49393

Guest
Aanvaller: devilforce
Herkomst: [34.92.38] Flawless! (428|393) C34

Aantal: 0 0 5755 0 3 2892 165 0 271 143 0 0
Verliezen: 0 0 5755 0 0 2892 165 0 271 143 0 0
Overlevend: 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
Aanvaller: devilforce
Herkomst: [34.92.38] Flawless! (428|393) C34

Aantal: 0 0 5755 0 3 2892 165 0 271 143 0 0
Verliezen: 0 0 5755 0 0 2892 165 0 271 143 0 0
Overlevend: 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0

Wauw je killt een clear:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49393

Guest
Wauw je killt een clear:eek:

jij even blij dat je dat kan zien zeg :rolleyes:. Ik post dat om het hier beetje ontopic te houden zonder modder te gooien, maar ja jij bent dus weer een van die kleine kindjes die altijd maar weer stoer wil doen voor zijn vriendjes :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb hier meer vijanden dan vrienden hoor;) Maar post rapportjes waar we wat aan hebben.. hier heb je niks aan. Je brengt het alsof het n00b is dat je een clear doodloopt:confused:
 

DeletedUser49393

Guest
Ik heb hier meer vijanden dan vrienden hoor;) Maar post rapportjes waar we wat aan hebben.. hier heb je niks aan. Je brengt het alsof het n00b is dat je een clear doodloopt:confused:

het oog wil ook wat behalve jouw stomme opmerkingen vandaar dat ik dit post.
 

DeletedUser

Guest
Doet het ook niet :)
Maar jij wel daarintegen.

Fijn dat jij je die titel erbij kunt inbeelden, mij lukt het niet :)

Aanvaller: Flock
Herkomst: [ 54.24.47 ] Historical Disastor (447|524) C54

Aantal: 0 0 0 0 0 100 0 0 0 0 0 7
Verliezen: 0 0 0 0 0 100 0 0 0 0 0 7
Overlevend: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Leuk rapportje van Flockie nog ^^

Nou loop je wel een beetje hard van stapel man, harm deed het gewoon goed het is niet dat jij met je ego perse leider wilt zijn om je dominantie-behoeften te kunnen bevredigen dat harm slecht is he ;)

Ik vraag me overigens ook af of jij in real life ook zo doet, want van mij had je al lang een klap op je bek gehad. En nee ik heb niks tegen wazaa, je weet hopelijk nog een van de redenen dat ik ermee kapte? Ik mag ze allemaal stuk voor stuk maar jou kan ik niet uitstaan... Stop nou eens een keer met zwartmaken, dat doet de rest van WaZaa. toch ook niet? Wat ik straks ook zag is dat je iets over Aorta* zei, besef je wel wat dat voor impact kan hebben? Aorta* die bijvoorbeeld tbs01 ineens massaal aanvalt vanwege een uitspraak van jou. k geef nog altijd stuk voor stuk om de spelers daar, maar ik kan echt niet tegen dat zwartmaken...

Ach we gaan over RL beginnen? Redelijk zwak van jou? Mij zie je het nooit doen... Maar anders wil ik over jouw wel verhaaltje neer typen? Kan ook zo beginnen hoor? Maar ik wil niet zo zwak als jou zijn...
Verder zitten jullie allemaal over oorlog aorta wazaa bezig is terwijl die er nog helemaal niet is.

Loop ergens anders te zeveren, en geef geen kritiek als jij mij helemaal niet kent :) Want nu ben je best zielig aan het doen...

Ik loop nu wel te zeiken tegen harm, maar kan best leuke kerel zijn in RL... Snelle conclusies maken is ook een veel gemaakte fout.. in RL
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nou loop je wel een beetje hard van stapel man, harm deed het gewoon goed het is niet dat jij met je ego perse leider wilt zijn om je dominantie-behoeften te kunnen bevredigen dat harm slecht is he ;)

Ik vraag me overigens ook af of jij in real life ook zo doet, want van mij had je al lang een klap op je bek gehad. En nee ik heb niks tegen wazaa, je weet hopelijk nog een van de redenen dat ik ermee kapte? Ik mag ze allemaal stuk voor stuk maar jou kan ik niet uitstaan... Stop nou eens een keer met zwartmaken, dat doet de rest van WaZaa. toch ook niet? Wat ik straks ook zag is dat je iets over Aorta* zei, besef je wel wat dat voor impact kan hebben? Aorta* die bijvoorbeeld tbs01 ineens massaal aanvalt vanwege een uitspraak van jou. k geef nog altijd stuk voor stuk om de spelers daar, maar ik kan echt niet tegen dat zwartmaken...

Hahahahahahahahaha wat ben jij toch ontig. zwak zeg! Het idee alleen al dat je RL erbij haalt, en nog wel met je stoere praatjes met ,,want van mij had je al lang een klap op je bek gehad.'' Lachwekkend gewoon! Hoe oud ben je? Nog belangrijker, weet jij uberhaupt wel wat propaganda betekend? Het is het 'zwart' maken van je vijand.

Citeer:
Propaganda is a form of communication that is aimed at influencing the attitude of a community toward some cause or position.

As opposed to impartially providing information, propaganda, in its most basic sense, presents information primarily to influence an audience. Propaganda often presents facts selectively (thus possibly lying by omission) to encourage a particular synthesis, or uses loaded messages to produce an emotional rather than rational response to the information presented. The desired result is a change of the attitude toward the subject in the target audience to further a political agenda. Propaganda can be used as a form of political warfare.

Je mag iemand haten, en als jij tove niet mag, zeg dat dan, maak hem zwart maar met bewijs/materiaal/feiten, dat is dus niet RL erbij halen om zijn gedrag 'te keuren' en ook nog eens te zeggen om hem op zijn bek te slaan omdat hij zo is? Ik hoop dat ik jou tegenkom in RL, kijken of jij idd ook zo stoer bent als je nu praat!

Mvg, N1ghtmare
 

DeletedUser

Guest
15 jaar.

Kwam altijd met zijn problemen naar mij. Ik moest zijn co's goedkeuren. En ineens kan hij mij niet uitstaan. :) Grappig mannetje...
Verder vond je heel wazaa ego's en nu alleen mij? Je spreek je eigen constant tegen. De leeftijd zeker? Je was toffe kerel, maar nu krijg je van mij gewoon de stempel als overloper. En maar aandacht zoeken door te zeggen dat je stopte. De reden van die aandacht zal ik echter niet openbaar maken van wat je mij op msn zei. Zoveel respect heb ik nog voor dat deel van je RL, Rl en tw is iets volledig anders... Jij hebt er blijkbaar veel meer problemen mee...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan