Wat zou wereld 8 graag terugzien in het TWW

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Je moet niet denken maar weten.

Ik hoor je nu al de hele tijd opscheppen over jou 85 dorpen ,maar volgens mij weet je niet hoe relatief dat is . Daar bij gaat het hier maar om 1speler en jij trekt het constant door naar de hele stam.

Mocht Vib toch in een dipje zitten dan ben ik zeker dat ze er ook deze keer weer uit zullen geraken . Want Vib is nu eenmaal in goede handen :)

Die heeft meer gepresteerd dan de rest heeft gedaan ;)
Een account loopt niet op enkele weken.

Over 1 maand loopt iedereen hier weer te huilen omdat Vib teveel dorpen overneemt van ze.


Laten we je hier aan houden;):D
 

DeletedUser

Guest
Die heeft meer gepresteerd dan de rest heeft gedaan ;)
Een account loopt niet op enkele weken.

Over 1 maand loopt iedereen hier weer te huilen omdat Vib teveel dorpen overneemt van ze.

Komt allemaal wel weer goed. ViB gaat weer shinen zoals het altijd geshined heeft onder mijn hoede. Tab heeft nu het voordeel van een prutsaccount in onze stam, als dat voordeel weg is komen skills naar boven. Dan legt Tab etc. het af.

Prutsaccount, en toch meer bereikt dan de rest heeft gedaan?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
5wqrm.png


Ja echt wel:eek:

Als ze niet doorkomen is een ander verhaal ;).
Ik heb honderden berichtjes, mag je best zien hoor.
 

DeletedUser

Guest
Prima. Als Tab alleen bestaat als noobjes als jouw is dat geen probleem.

Zo goed billy? :D

Idd;)

Dat zal dat geen enkel probleem worden:)

Maar heb jij hier al ooit mensen horen klagen dat ViB teveel dorpen neemt:)?

Ik eerlijk gezegd nog nooit hoor:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Als ze niet doorkomen is een ander verhaal ;).
Ik heb honderden berichtjes, mag je best zien hoor.

Euhm, als ze doorkomen, zou je ODA juist stijgen, tis pas als ze constant dodgen dat ze niets opleveren:rolleyes:

Way the go billy:D:D
 

DeletedUser

Guest
Als ze niet doorkomen is een ander verhaal ;).
Ik heb honderden berichtjes, mag je best zien hoor.

Ja, ook als al je clears doodlopen en je geen lvl'tje van de muur afbreekt gaat je ODA meer omhoog dan dat jou stats laten zien:eek:
 

DeletedUser

Guest
Zeg gasten, kunnen jullie dat onderwerp niet verzetten naar het andere topic: TAB vs. ViB?

We gaan behoorlijk offtopic :(.
 

DeletedUser

Guest
Euhm, gummibeer, lees ff het forum op w15, op golden awards:)

Ik zei dat ik tandorra ownde, en dit is demo's reactie:


Hieruit leid ik dus af, dat geen enkel ViBlid het nog aankan, het vv'n, want met hun zogezegde 24urenbezetting, zouden we geen dorpen kunnen binnenrijven:rolleyes:

En Daaruit kunnen we concluderen dat we dus niet tandorra, maar ViB aan het ownen zijn:cool:;)


Wat een zwart/wit antwoord.

Ik heb niet genoeg informatie om een goede of echte rede te geven waarom er blijkbaar iets fout gaat met de vv. Dus ga er me ook niet over uitspreken Maar ik kan zelf redenen genoeg bedenken Waarom dit geen rede is om heel Vib over een kam te scheren.

Verder bewijst dit wel dat je een beetje gebrek aan ervaring hebt , of die 85 dorpjes al naar je hoofd gestegen zijn.
uitendelijk vind ik je gewoon een triest persoon
 

DeletedUser

Guest
Aller eerst

Wat een zwart/wit antwoord.

Ik heb niet genoeg informatie om een goede of echte rede te geven waarom er blijkbaar iets fout gaat met de vv. Dus ga er me ook niet over uitspreken Maar ik kan zelf redenen genoeg bedenken Waarom dit geen rede is om heel Vib over een kam te scheren.
Als je niet genoeg info hebt, zwijg er dan over, je doet er velen een plezier mee:)

En Ik scheer Vib niet over 1 kam, ik zeg dat we tandorra ownen, maar volgens demo is dat niet zo, volgens hem ligt het aan een gebrek aan vv's:rolleyes:

Hoe, ViB is toch zo pro, een 24uurs bezetting voor een account onder vuur lijkt me zo moeilijk niet he;)

Verder bewijst dit wel dat je een beetje gebrek aan ervaring hebt , of die 85 dorpjes al naar je hoofd gestegen zijn.
uitendelijk vind ik je gewoon een triest persoon

Lees aub het gehele forum nog es wil je, en reageer dan nog es:eek:

Als je dat had gedaan, wist je dat we perfect weten dat dit nog maar 1 gewonnen veldslag is in een grote oorlog, maar we blijven de stats erbij halen, omdat ViB dat toch ook steeds zo graag doet, tenzij ze negatief zijn natuurlijk:D

btw, de balans is denkik al positief hoor^^
Side 1:
Tribes: TAB
Players:

Side 2:
Tribes: ViB
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 85
Kant 2: 74
Verschil: 11

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 837,438
Kant 2: 711,616
Verschil: 125,822

image.php
Ouch.:)
 

DeletedUser14331

Guest
Gelieve zich voor de zoveelste keer tot het TWw te beperken. Als ik merk dat er opnieuw te ver uitgeweken wordt, zal ik niets anders kunnen dan dit topic te sluiten. Dit volledig ten nadele van jullie leesgenot (en verdere reacties erop).

mvg
Freek (dj freak)
 

DeletedUser

Guest
:cool: uiteraard. Het is bij het begin al bekent dat wij de pro's zijn van wereld 8.

Trouwens, weten ze al dat je op Hydramine speelt?

Back. (409|653) K64 9,763 Hydramine [ViB] Wereldspeler [TAoW] 2009-11-28 10:02:52
Back. (410|652) K64 9,972 Hydramine [ViB] Wereldspeler [TAoW] 2009-11-28 01:45:26

uhu:eek:
 

DeletedUser

Guest
Back. (409|653) K64 9,763 Hydramine [ViB] Wereldspeler [TAoW] 2009-11-28 10:02:52
Back. (410|652) K64 9,972 Hydramine [ViB] Wereldspeler [TAoW] 2009-11-28 01:45:26

uhu:eek:

Opgegeven cluster van een tijd geleden, als TAoW er dan niet eerder werk van maakt kan ik niks aan doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan