Wat is er nodig om een wereld te winnen...

Reactiescore
537
Nee tis aan de admins om te bepalen wat ze er mee zullen doen volgens mij had jij ergens in een forum gepost niets van bans mogen besproken worden op het forum of zo iets...
Ja dat klopt. Maar ken je Fokke en Sukke? Dan ken je misschien ook het fenomeen sarcasme. Spill the juice aub. Dan hebben we wat sensatie.
 
Reactiescore
510
Blijkbaar he... best appart dat de mensen dit toegeven maar jullie van niks weten, maar wel hun dorp hebben gepakt... Dit zonder troepen verlies ook nog eens...
Welk dorp dat we hebben gepakt is zonder troepenverlies geweest dan? Ik weet niet of je een beetje opgelet hebt afgelopen dagen, want dan had je kunnen zien dat er hier op het forum een rapportje staat wat hetgene wat jij hier nu aan het beweren bent al ontkracht.
 
Reactiescore
537
Blijkbaar he... best appart dat de mensen dit toegeven maar jullie van niks weten, maar wel hun dorp hebben gepakt... Dit zonder troepen verlies ook nog eens...
Het lijkt wel op jij een glazen bol hebt joh, jij weet zoveel!
Misschien moet je die glazen bol eens van je toetsenbord halen, dan was je misschien niet weggespeeld. :p

Nee grapje, goed gespeeld wel, complimenten. Ik had met net zo verweerd als jij denk ik, alleen iets beter.
 
Reactiescore
19
Het lijkt wel op jij een glazen bol hebt joh, jij weet zoveel!
Misschien moet je die glazen bol eens van je toetsenbord halen, dan was je misschien niet weggespeeld. :p

Nee grapje, goed gespeeld wel, complimenten. Ik had met net zo verweerd als jij denk ik, alleen iets beter.
Ik speel solo en heb nog een leven buiten tw dus ik doe wat ik kan.
 
Reactiescore
19
Welk dorp dat we hebben gepakt is zonder troepenverlies geweest dan? Ik weet niet of je een beetje opgelet hebt afgelopen dagen, want dan had je kunnen zien dat er hier op het forum een rapportje staat wat hetgene wat jij hier nu aan het beweren bent al ontkracht.
Ik volg niet alles op het forum dus voel je vrij er een link naar te sturen.
 
Reactiescore
510
Ik volg niet alles op het forum dus voel je vrij er een link naar te sturen.
1710897762741.png
Ik denk dat je het zelf wel zult vinden als je een kijkje neemt in het spotprenten topic. Ik denk dat je dingen toch niet helemaal juist ziet.
 
Reactiescore
2.477
Daar gaat kouchov…
 
Reactiescore
510
Mooi dit vind ik leuk maar dit komt alleen omdat svenson het recht in eigen handen had genomen om jullie iets of wat nog pijn te doen anders was het wel degelijk gratis...
Wat is er gratis aan het clearen van defensieve troepen? Dat die niet zoveel had is verder niet ons probleem.
 
Reactiescore
510
Wat pak jij je verlies slecht op zeg. Wauw. Volgens mij onderzoekt het team alles prima, en de laatste keer dat er iemand gereported was door spelers bleek de ban ook onterecht. Dus ik maak me om geen zorgen, de stats tonen zelfs aan dat het niet gratis was, maar die zul je vast ook niet gecheckt hebben. En misschien kunnen we allemaal gewoon weer verder spelen in plaats van ieder voor alles te reporten.
 
Reactiescore
19
Wat pak jij je verlies slecht op zeg. Wauw. Volgens mij onderzoekt het team alles prima, en de laatste keer dat er iemand gereported was door spelers bleek de ban ook onterecht. Dus ik maak me om geen zorgen, de stats tonen zelfs aan dat het niet gratis was, maar die zul je vast ook niet gecheckt hebben. En misschien kunnen we allemaal gewoon weer verder spelen in plaats van ieder voor alles te reporten.
Ik mag nog altijd doen wat ik denk dat rechtvaardig is. Goed het spel wordt hard gespeeld wat leuk is, maar ergens gewoon kut dat mensen ongehinderd door jullie full off kunnen gaan want hun weten opvoorhand dat jullie ze niet gaan aanvallen wat het risico echt beperkt maakt en deze dan gaan gebruiken om dat je 1v1 zelfs met meerdere op 1 account blijkbaar lastig vond. Btwn wie zegt dat het al gedaan is? Had als 1 van de eerste bericht gezet dat het best lastig ging worden en het misschien slimmer was om andere eerst nog te pakken om u voordeel meer te vergroten maar bon. Ill fight till the last bit.
 
Reactiescore
510
Ik mag nog altijd doen wat ik denk dat rechtvaardig is. Goed het spel wordt hard gespeeld wat leuk is, maar ergens gewoon kut dat mensen ongehinderd door jullie full off kunnen gaan want hun weten opvoorhand dat jullie ze niet gaan aanvallen wat het risico echt beperkt maakt en deze dan gaan gebruiken om dat je 1v1 zelfs met meerdere op 1 account blijkbaar lastig vond. Btwn wie zegt dat het al gedaan is? Had als 1 van de eerste bericht gezet dat het best lastig ging worden en het misschien slimmer was om andere eerst nog te pakken om u voordeel meer te vergroten maar bon. Ill fight till the last bit.
Wie had het over lastig. Dat het een aantal dagen duurde voordat je weg bent lag niet aan jou. En op een soort verslagen reactie op het AF nu heb je verder nog niet veel laten zien. Lijkt bijna een boost. Tuurlijk mag je doen wat jij rechtvaardig vind. Maar ons account versterken zodat we niet alles solo zoals jij hoeven te doen is toch niet verboden Daar heb je stammen en bondgenoten toch immers voor?
 
Reactiescore
19
Wie had het over lastig. Dat het een aantal dagen duurde voordat je weg bent lag niet aan jou. En op een soort verslagen reactie op het AF nu heb je verder nog niet veel laten zien. Lijkt bijna een boost. Tuurlijk mag je doen wat jij rechtvaardig vind. Maar ons account versterken zodat we niet alles solo zoals jij hoeven te doen is toch niet verboden Daar heb je stammen en bondgenoten toch immers voor?
klopt inderdaad, kwa bondgenoten mooi gespeeld.
 
Reactiescore
5.693
@fear the death zomaar wat roepen zonder screens als bewijs maakt je verhaal niet echt sterk
 
Reactiescore
2.508
Kerel, makker en bovenal medeslachtoffer,

Aan alles is te merken dat je mer volledige overgaven in dezelfde valkuil als al deze nerds, inclusief mij, bent getrapt. Ik herken je emotie over dit spel. Je richt je verdriet en pijn echter op het verkeerde gegeven. Als mijn stamgenoten nu hadden geluisterd, na jou post, hoefde ik deze post niet te schrijven. Van een discussie met emotie loop je nooit lekker weg.

Allereerst wil ik je gelijk geven in je standpunt over co's. Het is erg jammer en betreurenswaardig dat het tijdperk van de solospelers voorbij is. Eigenlijk is het oneerlijk dat het spel zo veeleisend is geworden. Feit is wel, zoals je aangeeft, dat dit een spel is die gebaseerd is op activiteit. Spelers die deze wereld gestart zijn, hebben het spel 10 jaar geleden ontdekt. De meeste zaten in een andere levensfase, een fase waar je jouw tijd door je studie grotendeels zelf kon inrichten. Niet bij een enkeling is deze verantwoordelijkheid te veel en heeft een tijd lang zijn privéleven verwaarloost. Zelf ben ik dat nu ook aan het doen. (Ik type dit bericht in haast en met besef dat ik zo, als ik op werk kom mijn kostbare 'bakkie' ga missen). Echter, heb ik dit er voor over. Ikzelf ben namelijk één van de 'slaafjes' waar jij het over hebt. Ik heb deze rol als moraalbreker bewust genomen. Jij en ik, wij, hebben namelijk één ding gemeen. Het idee van co's en de voordelen hiervan, komen niet natuurlijk. Je zult het wel met mij eens zijn dat; het hebben van co's een meerwaarde is om dat wat belangrijk is; het echte leven. Het hebben van co's bespaard simpelweg tijd. Dit is ook de reden dat TW het actief toelaat om met meerdere mensen op één account te spelen. Simpelweg, omdat er anders geen spel meer zou zijn.

Steker nog ik heb bewust de rol die ik heb genomen, doordat ik weet wat voor impact het op een 'solospeler' heeft om mee te kunnen draaien in in een wereld. En ik zal je vertellen dat is het nooit waard. Door mijn eigenaardige zicht op het spel, ben ik een vrij slechte co. Sommige van jullie zullen dit kunnen bevestigen.

Dit betreft de inhoud. Graag wil ik je tevens een compliment geven. Dat mijn moraalheren je in dit stadium hebben moeten aanpakken, met slaafjes, komt door jouw bekwaamheid in het spel. Je werd als een gevaar gezien. Je bent niet bang en hebt laten zien dat je risico's durft te nemen en het diplomatieke element bezit. Dit laatste maakt jou extra gevaarlijk en daarom een onvoorspelbare/ goede speler.

Ik snap waar je emotie en dus waar je beschuldigingen vandaan komt. Mijn stamgenoten hadden vannacht geen zout in een wond moeten strooien. Je hebt ballen en inzicht laten zien. Je hebt Roald97, door vele een gewaardeerde spelen, in zijn hemd gezet door een tactvolle backtime. De enige in de omgevend die dit 'ons' aandurfde te doen. Naast Svennson die kamikaze aanslag pleegde en er ook nog mee wegloopt. Ondanks de dramatische impact die deze actie heeft gehad hebben wij, inclusief LKO, hier respect voor.
Over de backtime op Roald moest ik overigens behoorlijk lachen na je poging om je clear te redden door mij te PM'en met een (bewerkte) screenshot dat je een fake stuurde. Ik moet zeggen mij had overtuigd! De sluwe vos Roald had je door, zal hij zoiets ook kunnen verzinnen?
PM.png
Screen.png

Overigens ben ik erg benieuwd naar de PM waar je heen verwijst. Ik denk dat wij aan zowel aan de ODD als ODA kunnen concluderen dat Chaos voor zijn dorpen heeft moeten strijden. Het is jammer dat je via deze weg afscheidt besluit te nemen. Nogmaals, ik herken je emotie maar, het is niet eerlijk richting je vijanden toe. Support zal de 'bewijzen' naast elkaar leggen en de juiste keuze maken, net zoals (uiteindelijk) bij CbC gedaan is. Op basis van hun OD score en gebrek aan waarheden, vrijspraak.

Dank voor de interessante week en ben ergens wel jaloers, dat je het vervloekte verslavende spel achter je kunt laten. Al zie ik je graag weer terug natuurlijk. Je was een waardige tegenstander :)

En nu snel naar mijn werk, anders kom ik nog te laat!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.733
Geen leven hebben is het enige wat je nodig hebt. Nu hebben de meeste tw spelers geen sociale contacten dus dat zit wel goed.
 
Bovenaan