Wat is er nodig om een wereld te winnen...

Reactiescore
19
Dit schrijf ik even wat er blijkbaar de dag van vandaag op tw nodig is om een wereld te kunnen winnen.

1. Accounts met +5 mensen op

2. Een mb stam gemaakt door mensen die ze al kennen en samen gespeeld hebben op andere werelden dat net rond hun geinviteerd worden om zo makkelijk zonder zorgen full clears te kunnen maken om dan de kleinere of accounts die maar actief bemand worden door 1 iemand gewoon kapot te beuken.

3. Je inviteerd mensen die eigenlijk alleen dorpen willen uitbouwen zonder al te veel kopzorgen wat inactief lopen wezen omdeze nadien over te nemen wel is waar vernietig je wat troepen zodat het niet opvalt dat het eigenlijk zuivere boost accounts waren.

4. Je scout mensen en manipuleert ze in een samenwerking omdat je toch weet dat je actiever bent dan hun zodat ze voor jou gaan clearen en dat je ze nadien ook nog is simplistisch kan overnemen.

5. Je krijgt gewoon dorpen van spelers die gaan co speler worden.

Voel jullie vrij om de top te beschrijven als wat ik de afgelopen week heb gezien en heb meegemaakt.

Solo spelers en ervaren mensen zoals mij kunnen helaas niet meer op tegen dit geweld en daarom hoop ik oprecht dat er echt eens een einde komt aan dit co-spelers gedoe.
Want de "elite-spelers" of gewoon de accounts met belachelijk veel mensen op is het minste, maar dat ze ook nog eens extra dorpen rond hun hebben van mensen die ze kennen dat ook nog eens voor hun het vuile werk gaan op knappen is echt belachelijk voor woorden aan het worden.
Ze farmen alles kapot door hun activiteit dat 5x zo hoog is, door dit hebben de anders spelers die solo spelen al een serieuze achterstand.
Maar dan ook nog gebruik maken van spelers die ze kennen van op andere werelden die eigenlijk tot dezelfde stam behoren omdan zo de boel nog harder naar hun te kunnen trekken is ronduit belachelijk geworden...

Einde w97 na slechts 3 weken volledig omringd door boosters, co-accounts en ratten.
 
Reactiescore
19
Maar heb je het wel leuk gehad?
Eerst wel tot wanneer je er achter komt dat het niet stam tegen stam is of speler tegen speler het was al even geleden dat ik nog eens meedeed omwille dat het toch p2w geworden was, ik dacht leuk pp loze wereld maar dan krijg je deze zever dus... Niets tegen te beginnen als je in een trage wereld zoals dit door halve clears door 4 personen dat voor 1 man spelen aangevallen wordt is het niet te stoppen dus ja mijn best gedaan maar helaas.
 
Reactiescore
119
Je kan altijd post maken op het forum, misschien dat andere nog een co. zoeken. Dan kan je nog eventjes door!
 
Reactiescore
510
Jongen, eerst zit je ons uit te dagen in pm. Daarnaast ben je bezig de hele buurt op te stoken om ons aan te vallen. En dan ga je nu klagen dat je wordt weggespeeld?
 
Reactiescore
19
Jongen, eerst zit je ons uit te dagen in pm. Daarnaast ben je bezig de hele buurt op te stoken om ons aan te vallen. En dan ga je nu klagen dat je wordt weggespeeld?
Tja eerlijker was 1 op 1, ik ben pas beginnen zoeken naar mensen nadat jullie die slaaf stam van je op mij hebt laten lopen en toen ik door had dat jullie gratis dorpen kregen waar er gewoon een clear instond die gebruikt was voor een dorp die jullie ook gingen nemen maar gelukkig scout ik genoeg om dit door te hebben... Boosters kunnen zagen, je zou beter weg blijven van het forum, niks meer eerlijk aan om zo te moeten spelen...
 
Reactiescore
510
Tja eerlijker was 1 op 1, ik ben pas beginnen zoeken naar mensen nadat jullie die slaaf stam van je op mij hebt laten lopen en toen ik door had dat jullie gratis dorpen kregen waar er gewoon een clear instond die gebruikt was voor een dorp die jullie ook gingen nemen maar gelukkig scout ik genoeg om dit door te hebben... Boosters kunnen zagen gezou beter weg blijven vant forum niks meer eerlijk aan om zo te moeten spelen...
Wij hebben geen gratis dorpjes gekregen hoor
 
Reactiescore
510
Dan ben ik heel benieuwd naar die mededeling lol
 
Reactiescore
490
Tldr.
 
Reactiescore
510
ik citeer: "Jup, ik sta deze af aan La Kouchov"
De persoon in kwestie hou ik geheim het zou niet leuk zijn voor hem immers...
Nou daar weet ik in ieder geval niks van af, ik dacht witch king 1 dorp, en wij 2 dorpen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Is dit het einde van Chaos, de sukke en kouchov?
 
Reactiescore
510
Bovenaan