- Reactiescore
- 507
Beetje uit verband getrokken en mits verkeerd verwoord door een co, maar goed.
Was enig contact met Unknown omdat we elkaar kende van een paar voorgaande werelden maar niks ivm samenwerking stammen oid.
Was enig contact met Unknown omdat we elkaar kende van een paar voorgaande werelden maar niks ivm samenwerking stammen oid.
Daarop reageer ik nog even dat mijn hoofddorp gegeven zou worden niet andere dorpen. Betekend het dan ook dat ik vanuit andere dorpen geen aanvallen mag sturen? Ik stuur niet vanuit me hoofddorp dus zie niet iets wat ik fout doe.Nou aangezien ik op Boyman zit, de binnenkomende aanvallen zie, nou zo dus.
Daarnaast zit er een printje, 2e post van mij onder dit topic. Waar QSM edels achter een clear van Reaper (amigo) timed. Wij beiden wetende, dat Amigo onderdeel van DAMAGE is aangezien jullie hen doormiddel van fusies en interns opnemen. Dus, samenwerking confirmed dan toch?
Om dit verhaal nog wat kracht bij te zetten, @theunknown420 bevestigde in PM dat QSM zijn MB is, deze link is gemaakt doordat het zijn MB is die een dorp aan Boyman had beloofd (zie postke 2), die zelfde MB plakt een aanval, 30 ms na die van Reaper (Amigo), en laten die nou net nog via intern of fusie DAMAGE gaan joinen.
Dan tot slot nogmaals het printje:
Bekijk bijlage 31086
En de screen van de PM:
Bekijk bijlage 31087
Als je een bericht stuurt zoals jij stuurt dan is het idd normaal dat je niet vanuit andere dorpen aanvalt ja Of spreek jij ook naps of bgs af op alleen main dorp en de rest mag je wel pakkenDaarop reageer ik nog even dat mijn hoofddorp gegeven zou worden niet andere dorpen. Betekend het dan ook dat ik vanuit andere dorpen geen aanvallen mag sturen? Ik stuur niet vanuit me hoofddorp dus zie niet iets wat ik fout doe.
Goeie tactiek wel, napje op alle frontdorpjes pakkenAls je een bericht stuurt zoals jij stuurt dan is het idd normaal dat je niet vanuit andere dorpen aanvalt ja Of spreek jij ook naps of bgs af op alleen main dorp en de rest mag je wel pakken
Als je een bericht stuurt zoals jij stuurt dan is het idd normaal dat je niet vanuit andere dorpen aanvalt ja Of spreek jij ook naps of bgs af op alleen main dorp en de rest mag je wel pakken
DAMAGE flop
Wow nog een Koek aanhanger, Koek zeker top.Koek top!
Lekkere koekiemonster van me !Koek top!