Wat als?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser64614

Guest
onze aanval op Sir Lorre, was bedoeld om hem plat te gooien, en zo het moraal flink te slopen. en dat heeft aardig gewerkt.
er werd wel geedeld, maar dat was de bijzaak.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou me kunnen voorstellen dat ze troepen van andere spelers b.v. GardenX, Steven756 willen wegtrekken en slopen en dat de betreffende speler door Resist wordt aangevallen. Zou dan spoedig moeten blijken.

Grappig genoeg def ik met maiies eigen troepen. Geen troepen waarmee geschoven moet worden.
 

DeletedUser

Guest
Grappig genoeg verbaas ik me daar niet eens over.

Draai niet rond de pot .Resist/mom faalde bij deze massa :eek: Was een heksenketel binnen mom trouwens voor de planning .:rolleyes: Dan weer werd de massa op zondag gehouden ,dan op maandag,dan op dinsdag.Tja, zo raak je de draad kwijt en heb je zowieso geen succesvolle massa .Verder was het een edelmassa :eek: Want ik meen me te herinneren dat unknownn70 gepost dat dat ze zoveel mogelijk wouden edelen.:eek: Jullie zijn niet perfect ook al zouden jullie dat graag wel zijn:rolleyes: Verder : als ik J. mag geloven stuurde Mom en Nikolaas wel opvallend fakes : 20 incomings uit een dorp meen ik me te hrrineren dat die zei.:eek:
 

DeletedUser

Guest
WTF heeft Resist te maken met deze massa? Niets. Bedankt voor het begrip.
 

DeletedUser

Guest
Haha, voor je iets slims probeert te denken, denk eens even na. Je herinnert je vast de post niet, dat hij er onder maakte? Vast niet, want je zegt weer domme dingen, waar je blijkbaar niets van af weet.
 

DeletedUser

Guest
Haha, voor je iets slims probeert te denken, denk eens even na. Je herinnert je vast de post niet, dat hij er onder maakte? Vast niet, want je zegt weer domme dingen, waar je blijkbaar niets van af weet.

Ontkennen is natuurlijk ook een vorm om je er van af te zetten :rolleyes: uit je frustraties maar :) Kom op dan , is die zever die je post meteen voorbij , iedereen hier kan zien dat je dit enkel en alleen uit frustratie hier post :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Welke frustratie? Dat jij geen account meer hebt op W21? En dat je geen skills hebt? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Helemaal geen frustratie jongen, jij hebt blijkbaar nog veel te leren. Vrijdagavond, lekkere dag achter de rug en geen bullshit op het forum. Veel beter kan het niet :)
 

DeletedUser64614

Guest
Jasper, Resist bevat veel hulpzame leden, die mensen graag eens willen helpen. zo hielp andre MoM met dat kaartje, maar ja, jij gaat meteen stoer doen terwijl jij hier echter niets meer te zoeken hebt, of heb je al een front account gevonden tegen Hurei of Stan?

Dus Jasper, ik raad je aan hier dan ook niet meer te komen totdat je wat nuttigs te melden hebt, want je maakt je zelf alleen maar belachelijker, en dat weet heel w21 al.
 

DeletedUser

Guest
Jasper, Resist bevat veel hulpzame leden, die mensen graag eens willen helpen. zo hielp andre MoM met dat kaartje, maar ja, jij gaat meteen stoer doen terwijl jij hier echter niets meer te zoeken hebt, of heb je al een front account gevonden tegen Hurei of Stan?

Dus Jasper, ik raad je aan hier dan ook niet meer te komen totdat je wat nuttigs te melden hebt, want je maakt je zelf alleen maar belachelijker, en dat weet heel w21 al.
Morgen speel ik terug w21 ja moest je het willen weten :rolleyes:

Helemaal geen frustratie jongen, jij hebt blijkbaar nog veel te leren. Vrijdagavond, lekkere dag achter de rug en geen bullshit op het forum. Veel beter kan het niet :)

Je post blijken toch wel enige frustraties te bevatten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan