!War

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser29397

Guest
Ik zie net dat Vito de stekker uit CTRL heeft getrokken en zijn oude stam ! War weer opnieuw tot leven geblazen? Vanwaar dat?
 

DeletedUser

Guest
Het was Romeo en Juliet die de stekker eruit getrokken heeft (zie topstammen). Ik zou zeggen, doe hier een slotje op en praat hier verder over in het topic topstammen en kijk de volgende keer verder dan je neus lang is. lol. :rolleyes:
 

DeletedUser29397

Guest
Er kan toch een diepliggender reden achter zitten die de betrokkenen wellicht met ons willen delen hier op dit forum? Vandaar de vraag.
 

DeletedUser

Guest
R&J had de stekker eruit getrokken en foretold heeft !war opgericht.:rolleyes: Vito heeft helemaal niks gedaan (lijkt het iig)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben toch wel benieuwd waarom, zal vast niet zijn vanwege de lelijke naam :eek:
 

DeletedUser

Guest
Mij lijkt dat je daarover kunt praten in Topstammen. Dit onderwerp is voor niets aangemaakt door iemand die wat onrust wil stoken.
 

DeletedUser29397

Guest
Dat 'onrust stoken' is jouw aanname. En daar zou ik het bij willen laten.

Dit onderwerp is aangemaakt door iemand die niet wist dat dit onderwerp al werd besproken in een andere topic, namelijk de topic 'Topstammen'.
 

DeletedUser

Guest
Het onderwerp topstammen is aangemaakt voor dit soort discussies dus je had ook daar een discussie kunnen starten..
 

DeletedUser

Guest
Vraag aan Bargal wat de reden van dit topic is, voor mij is hij ook onbekent.. :rolleyes:

SamR.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan