War

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Kan iemand dit vertalen naar Nederlands voor mij :eek:

ikke:D


Zie hoe snel het gaat. Ik heb niets tegen je, maar meteen moet iedereen hier zijn veel te grote ego laten zien. Het is een typische stam die niets in de zo gezegde top zitten. Ze hebben geen leven, leuk is dat, lol, en als het nodig is ben je ook niet welkom, man ik heb ook donjon en ragon :confused: gespeeld voordat de meesten hier konden lopen! ik was donjon master, ik moet echt lachen om te zien hoe veel spelers vergeten wat fun is, je weet dat ik niet achter punten sta je weet ook dat ik erg veel mensen heb geholpen, je weet ook dat ik weet wat er aan de hand is, ik ben een rol speler.

Whohoh xD
Je weet dat ik daar nog niet toe ben omdat ze veel te ver zitten, maar wacht maar ik overtref je wel.
Oh ja wie doet het er beter in Algemene stats??

sorry, je lijkt ietwat op je teentjes getrapt maar dat was niet de bedoeling :( ik wilde gewoon ontopic blijven, voor het eerst :D jij bent beter :p
 

DeletedUser

Guest
Nee XD
PS dit is spam en zal ik voor gestraft worden.
Dus ff iets zeggen: Algemene oproep: spreek Nederlands!!
jochie,toch ,het is toch niet zo moeilijk,top stamen heben geen prioriteiten,het is een vrij topic over anders oorlog :eek:
 

DeletedUser

Guest
jochie,toch ,het is toch niet zo moeilijk,top stamen heben geen prioriteiten,het is een vrij topic over anders oorlog :eek:

Jochie is een speler van onze stam, mijn naam is Ronny Kingdom of kan je niet lezen?? :rolleyes:
Ja, vrij topic dat z ik wel :D
Oh ja het is hebben met de b
 

DeletedUser

Guest
Jochie is een speler van onze stam, mijn naam is Ronny Kingdom of kan je niet lezen?? :rolleyes:
Ja, vrij topic dat z ik wel :D
Oh ja het is hebben met de b
en oorlog(e)n elke keer trapen mensen in,ik ben geen stam speler,maar zal ik je een lees geven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan