War van 1 stam tegen 1 speler.

DeletedUser3461

Guest
100 punten dorp kan ik ook alleen pakken:D

wat betreft de hele stam, er waren 5 speler misschined 6 of 7 speler bij betrokken;) dus dat is niet een helestam. tenzij je stam uit 7 spelers bestaat:D

WAREN houdt dit in dat seven stopt met aanvallen?
 

DeletedUser

Guest
Wist niet dat je weer aan het snoepen was.

snoepen?

hij heeft 70 tot 90 aanvalsdorpen mogen ontvangen^^
voordat ik begon had hij iig een heeeeeeeeeel stuk minder verslagen tegenstanders:p
en nu...nu is het happy nobling bij sir valant...soort happy hour:p
 

DeletedUser

Guest
hehe eindelijk kunnen de mod dit binnen kort sluiten omdat er geen sir valant meer is:p
 

DeletedUser

Guest
begin het haast zielig te vinden. Vond dit een mooie verwijzing voor zwartmaakinfo... :D
 

DeletedUser

Guest
voor iedereen die hem wil aanvallen...doe het nu...zijn dorpen staan veelal leeg, zolang je maar niet de dorpen pakt die ik wil:D

ik vermoed niet dat hij vandaag vrolijk is geworden:)

al kan hij wel trots zijn op zijn verslagen tegenstanders als verdediger waar ik hem vandaag gebracht heb hihi^^
 

DeletedUser

Guest
5e dorpje +6e dorpjes bijna binnen...gaat nu wel hard met valant..vraag me af of hij het nou opgegeven heeft....aangezien hij vrijdag nog alles deed om het me moeilijk te maken....en het nu vrij nobelen is^^
 

DeletedUser

Guest
iedereen is nu aan het meeprofiteren van de 100 offencedorpen die ik erop gooide^^
maar bedankjes, ho maar:')
 

DeletedUser

Guest
Ik niet dus niet iedereen:D

Neen é, jij en Seven bent 3 à 4 dagen bezig geweest om Tha Punisher aan te vallen, uiteindelijk meer dan 300 aanvallen op hetzelfde moment te versturen en bij de eindafrekening amper 1 dorpje te hebben kunnen veroveren:eek:
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij gebeurde dat allemaal op dag. En zeg nou niet weer heel seven het waren volgens mij 3 spelers?:rolleyes: of heb ik me vertelt?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Neen é, jij en Seven bent 3 à 4 dagen bezig geweest om Tha Punisher aan te vallen, uiteindelijk meer dan 300 aanvallen op hetzelfde moment te versturen en bij de eindafrekening amper 1 dorpje te hebben kunnen veroveren:eek:

wat heeft dit eigelijk te maken met sir valant? en het profiteren van nymf aanvallen?

trouwens die counter aanvallen van tha punisher vond ik wel leuk, me nobel kil teller van vandaag staat op 10:p
 

DeletedUser

Guest
wat heeft dit eigelijk te maken met sir valant? en het profiteren van nymf aanvallen?

trouwens die counter aanvallen van tha punisher vond ik wel leuk, me nobel kil teller van vandaag staat op 10:p
Don't worry, Justice will come over you;)
 

DeletedUser

Guest
hej hej hej, laat mij nou ff van me glorie genieten pieta en onlysurfer...ik was helemaal depressief(:cool:) zaterdag ochtend dat het niet ging lukken, en toch zo mooi uitgepakt....laat me nou ff dat resultaat hier fijn aan de wereld meegeven:p
 

DeletedUser493

Guest
hehe eindelijk kunnen de mod dit binnen kort sluiten omdat er geen sir valant meer is:p

Komisch, volgens mij vergis je hier behoorlijk in.

Ben er nog steeds en zal ook blijven:cool: , hetzij met minder dorpen.

Je mag Nymfomaan inderdaad wel bedanken, want zonder zijn aanvallen was het jullie niet gelukt Seven om die paar dorpjes te pakken.:eek:

Nee 2 dorpen zonder def troepen achter te laten dan ben je goed bezig, nog bedankt ja man.:D
 

DeletedUser

Guest
jij ben anderes ook 2 dorpen kwijt aan masterofdark en k-oticlord.
 

DeletedUser

Guest
is dit topic nou nog niet gesloten?
seven en nymfonaam schiet op

die sir valant houd dat toch niet lang meer vol
wel leuk dat je iedereen belachelijk kan maken met woorden
sir valant

terwijl ze je belachelijk maken in wat telt

het spel:D
 

DeletedUser493

Guest
is dit topic nou nog niet gesloten?
seven en nymfonaam schiet op

die sir valant houd dat toch niet lang meer vol
wel leuk dat je iedereen belachelijk kan maken met woorden
sir valant

terwijl ze je belachelijk maken in wat telt

het spel:D

Volgens mij word ik niet belachelijk gemaakt in het spel, en waarom niet?
Heel eenvoudig, omdat ze hun doel niet kunnen bereiken.:cool:
Bedoel daarmee het doel dat Seven voor ogen had. Mij volledig van de kaart vegen. Zelfs na drie weken ben ik nog steeds aanwezig en alleen omdat Nymfomaan een groot gedeelte van mijn def troepen heeft vermoord kon Seven een paar dorpjes wegsnoepen.:rolleyes:
Ik vermaak mij nog steeds hoor, alleen jammer voor Seven dat ik nog steeds aanwezig ben in hun gebied.:D
 
Bovenaan