WAR: BiH & co vs |FeaR|

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
verhouding van verdediging hangt er ook weer vanaf of ik in dat dorp ook zc er bij heb.
4k/4k/4k met 1k zc (ongeveer)
of 6k/7k/5k zonder zc... in het begin deed ik minder boog, maar tegenwoordig is dat ongeveer in verhouding.
aanval zo'n 7k bijl, 3000lc en 300bb. of met rammen met wat minder troepen. ga wel proberen iets meer bb ipv. lc te maken. maar graag suggesties :)
 

DeletedUser

Guest
En het gevaar aan thibor zijn tactiek is dat hij zeker moet zijn dat de omringende spelers zijn stamgenoten blijven. Moest bijvoorbeeld fictus uiteenvallen dan ben je met zo'n tactiek ten dode opgeschreven.

Maar in thibor zijn situatie is het een mooie tactiek. Ik wil alleen maar duidelijk maken dat je ook moet kijken naar jouw eigen omgeving en situatie

FEAR ligt ook rond mij ;)
mar is zwaard boog combo de beste?
 

DeletedUser

Guest
verhouding van verdediging hangt er ook weer vanaf of ik in dat dorp ook zc er bij heb.
4k/4k/4k met 1k zc (ongeveer)
of 6k/7k/5k zonder zc... in het begin deed ik minder boog, maar tegenwoordig is dat ongeveer in verhouding.
aanval zo'n 7k bijl, 3000lc en 300bb. of met rammen met wat minder troepen. ga wel proberen iets meer bb ipv. lc te maken. maar graag suggesties :)

thanx :)
 

DeletedUser3750

Guest
leg eens verder uit King John, detail, detail!

Van jou willen we graag leren;)
 

DeletedUser2522

Guest
hmm ik riskeer het niet om mijn verdediging bloot te leggen. ;)

Ik ga geen cadeautjes doen aan Roadstar.

Ik zeg alleen dat ik geen combinatie speer/zwaard gebruik. ;)
 

DeletedUser3750

Guest
hmm ik riskeer het niet om mijn verdediging bloot te leggen. ;)

Ik ga geen cadeautjes doen aan Roadstar.

Ik zeg alleen dat ik geen combinatie speer/zwaard gebruik. ;)

PM me dan maar, dan krijgt roadstar het niet te horen, of ben je bang dat ik je dan kan verslaan:D
 

DeletedUser2522

Guest
PM me dan maar, dan krijgt roadstar het niet te horen, of ben je bang dat ik je dan kan verslaan:D

Je zit in DD net als roadstar dus ik pas op. Hij kent mijn manier van indeling niet, maar ik wel die van hem. Dat ga ik niet zomaar uit handen geven e die voorsprong ;)

moest je nu niet bij DD zitten, dan mss :)
 

DeletedUser3789

Guest
Speer/zwaard/boog is en blijft toch het beste..

Maar de hoeveelheid van alles hou ik voor me..

En zc is niet eens zo goed als je het omrekent naar wat voor ruimte het in je boerderij inneemt..
Alleen wel snel, en dat kan ook een voordeel zijn..
 

DeletedUser2522

Guest
toch maar goed dat ik het niet verteld heb e thibor :p

ik was ff vergeten dat jij vv bent van meiry
 

DeletedUser

Guest
Speer/zwaard/boog is en blijft toch het beste..

Maar de hoeveelheid van alles hou ik voor me..

En zc is niet eens zo goed als je het omrekent naar wat voor ruimte het in je boerderij inneemt..
Alleen wel snel, en dat kan ook een voordeel zijn..

sommigen mensen doen ook Speer/Boog, over het algemeen is dit het sterkste maar alleen duurt het ongelovelijk lang om op te bouwen
 

DeletedUser3750

Guest
Je zit in DD net als roadstar dus ik pas op. Hij kent mijn manier van indeling niet, maar ik wel die van hem. Dat ga ik niet zomaar uit handen geven e die voorsprong ;)

moest je nu niet bij DD zitten, dan mss :)

Als jij er dan voor zorgt dat ik in -300- kom kan je het zo aan me vertellen:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan