WAR: BiH & co vs |FeaR|

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4212

Guest
Het is zover. We zijn niet een bekende stam in W2, maar nadat we (|FeaR|) OS.BiH door elkaar hebben geramd, heeft BiH besloten om oorlog aan ons te verklaren. Wat wij uiteraard leuk vinden :)...

Een paar stamleden van BiH zijn overgekomen naar ons, en dat vonden ze blijkbaar in de leiding van BiH niet leuk, dus dan maar oorlog voeren. Maar goed, dat de spelers overgestapt zijn zegt genoeg over plezier en moraal van een stam...

BiH heeft toch geprobeerd partners te vinden in hun oorlog (AOG, Fictus en Angel). In hoe verre dat gelukt is weet ik niet. We denken dat Angel ermee accoord gaat, van de overige is niet bekend (we denken van niet)...

Zij hebben punten wij hebben wil, moge de beste winnen...

Lets rock,
mr.Fireblade
(woordvoerder |FeaR| ;) )
 

DeletedUser

Guest
mr. Fireblade, fictus is jullie bg, dus wij gaan jullie niet backstabben!! bih zal het zonder ons moeten doen
 

DeletedUser4212

Guest
Fictus doet inderdaad niet mee..

AOG ook nie dacht ik, en jij helemaal niet...

btw: wel knap dat je telkens kleine spelers bedreigt dat je ze aanvalt als ze je dorpen niet geven ... :rolleyes: ik moest er wel om lachen hahaha. dus effe uitgelegd dat jouw moraal bagger is tegen hun, en gezien je verslagen tegenstanders, moet je wel een grote ko*tenlikker zijn geweest om zoveel dorpen te krijgen ;)
 

DeletedUser3789

Guest
Bih heeft inderdaad nog geen contact met ons opgenomen..

En als je wat tegen me wil zeggen, doe dat dan ingame :confused:
 

DeletedUser

Guest
Nope, ik zeg hier bij dat Fictus niet mee doet.
Pas je bericht dus maar aan. :D

SUcces in de war
 

DeletedUser

Guest
Nope, ik zeg hier bij dat Fictus niet mee doet.
Pas je bericht dus maar aan. :D

SUcces in de war

wie ben jij dan wel weer niet?:/
damn steeds meer onbekende op de wereld die blijkbaar inspraak hebben(of denken tehebben dan, ken je niet namelijk:S:p)
 

DeletedUser

Guest
lol nymfo, moet je je maar meer onder het gewone volk begeven op tw hé

check w1 effe, dan zal the r d je wel bekender beginnen klinken :)
 

DeletedUser

Guest
wie ben jij dan wel weer niet?:/
damn steeds meer onbekende op de wereld die blijkbaar inspraak hebben(of denken tehebben dan, ken je niet namelijk:S:p)

Ik ben/was gestopt op w2, ik ben de oprichter van Fictus.
Op W1 ben ik oprichter van Obius(de nr5 stam).
Ik ga op w2 mss maar weer eens groeien, had men dorpen weggegeven.
Tijd voor wat actie xD
 

DeletedUser

Guest
Fictus

Ben ik blij dat Fictus niet meedoet ^^
Heb daar een paar vrienden, dus ben blij dat die lekker veilig zitten :p
 

DeletedUser

Guest
Ben ik blij dat Fictus niet meedoet ^^
Heb daar een paar vrienden, dus ben blij dat die lekker veilig zitten :p

dat we BiH niet gaan helpen om Fear aan te vallen wil niet zeggen dat de Fictus leden veilig zitten ;)
Fear is bondgenoot van Fictus...;)
 

DeletedUser

Guest
lol nymfo, moet je je maar meer onder het gewone volk begeven op tw hé

check w1 effe, dan zal the r d je wel bekender beginnen klinken :)

ik beperk me niet zonder redenen tot wereld 2. Op 2 werelden ownen is zo asociaal, dus nee, kga er niet kijken, ken mezelf, dan ga ik er spele, maargoed sorry je zegt me echt helemaal niks....
 

DeletedUser

Guest
ik heb dat ook, je begint aan een dorpje en neemt je voor om het niet te lang te spelen, en voor je het weet ben je bezig op elke wereld.

heb ook al 2 werelden opgezegd, zit nu enkel nog met w2, w4, en w5:D

Maar ik ben nog nergens aan het ownen, dus mag het ;-)
 

DeletedUser3750

Guest
dit zal mij een oorlogje worden:D

btw, ik speel alleen op W2, af en toe is een beetje op 1
 

DeletedUser

Guest
elk bericht dat hier komt te staat komt met een aanvals raportje?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mr. Fireblade of The BagXman of BagXman Of KAOS of welke account je ook gebruikt, want je gebruikt er nog al wat (Valsspeler!!!!!!!)

Naar ik vernomen heb maak jij mensen binnen BiH uit voor van alles en nog wat en de stam verglijk jij met uitlopende diarree.

Hoe zou het nu toch komen dat zij jou niet mogen????????

Idd het gaat om jou en niet om |FEAR|, je bent een valsspeler en tevens een persoon met weinig respect.

Het gaat BiH niet om spelers die naar |FEAR| gaan, het gaat ze om het feit dat jij (als bosnier) alle stammen met BiH erin al op je stamprofiel had staan als vijand zonder dat ze jullie (|FEAR|) wat hadden aangedaan.

Gelukkig ben jij snel naar nederland gegaan anders hadden ze ook daar problemen met je gehad, denk daar maar eens over naar.

Je laat je eigen real life vrienden in de steek en dat is waar ik echt een gezonde minachting voor heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan