Wapenstilstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser63840

Guest
Allereerst moet ik zeggen dat ik uiterst teleurgesteld ben dat men het imago van deze wereld totaal om zeep heeft geholpen. Ik dacht eerlijk gezegt, als leider van Amen, de wereld een leuke draai te kunnen geven door mijn leden te motiveren op een nette en eerlijke manier te kunnen spelen. En wist dat DET dat ook had. Ik kon zelfs met wat faithers afspreken dat we elkaar nooit zouden clusterfucken, en kwam met het initiatief voor een katapult beperking waar 7 van de 10 stammen mee in stemden.

Ongeacht wie er dus meermaals loopt te hacken, ben ik er alles behalve gecharmeerd van. Het laat me koud hoeveel spelers er wel niet op curious / paashaas konden loggen o.i.d. Het gaat mij om het feit dat men al probeert het spelplezier van andere te verpesten. Onacceptabel. Het moge ook duidelijk zijn dat amen behoorlijk boos is vanwege de 'hacks' op faith. Het neemt namelijk ons spelplezier ook gedeeltelijk weg. In amen waren wij al overtuigt een goede kans te maken tegen zowel faith en DET ondanks het grote front. De uitdaging gaat er op deze manier wel vanaf.

Ik weet niet hoe het nu met koffiekan en paashaas zit. Deze accounts zullen toch ook gewoon toegang hebben tot de email hebben en het ww kunnen bemachtigen? Indien de email is veranderd, wil ik ieder toch op het hart drukken om geregeld te controleren of er een email verandering is aangevraagd. Immers heb je 14 dagen om dat af te wijzen. Ik hoop dat koffiekan en paashaas hun account weer kunnen bemachtigen, en zo niet, dat ze plezier vinden op andere accounts en met volle motivatie verder kunnen spelen..



Curious was sowieso niet gehackt, want er was niet secuur om gegaan met het wachtwoord. Prima, zetten we hem nu even onder 'gehackt'. Paashaas en Koffiekan, praat me even in detail bij. Ik hoor slechts geruchten.

Wat de wapenstilstand betreft.. Het is een leuke poging, één waar ik opzich wel akkoord mee wil gaan.
Anderzijds, ben ik zeker dat andere stammen hier niet akkoord mee gaan, en ook mijn stamgenoten niet allemaal.
En opzich terecht. Als Amen zou vallen, door 3 'hacks' die nog niet bewezen zijn (feitelijk, wanneer iets bewezen is, volgt er een (ip)ban voor een dader, niet gebeurd dus geen concreet bewijs..), zouden DET en Faith er gebruik van maken om het toch wel redelijk sterke amen te breken.

Tevens worden plannen ver vooruit gemaakt, en doen we niet ineens iets heel anders en gaan we rim stammen plat gooien of zo.

Ook heb ik in mijn achterhoofd, faith die 3 spelers van hippo rekruteerd. Faith/DET die een kwantitatief verschil van 15 a 20 miljoen punten hebben.. Ik denk niet dat wij, de mindere partij, jullie een wapenstilstand moeten geven. Jullie zijn de gedupeerden, maar wij daarmee ook. Het is uitgesloten dat Amen ook maar enige bemoeienis heeft met het hele hack gedoe, maar dient wel mee te doen aan een wapenstilstand.

Ik zal nog even een rondvraag doen op het forum, maar tot zover mijn visie.
Begrijp me goed, ik leef erg meer met de gedupeerde. Maar een wapenstilstand aanvragen op wereld schaal, terwijl faith ook niet echt frisse acties had (het rekruteren van hippoers) is toch vrij onhaalbaar, en het zou een wonder zijn als iedereen in stemt met een wapenstilstand. Ook betwijfel ik of het wederzijds was geweest, niet vanuit DET maar vanuit faith.


Ik heb geen tijd om op alles te reageren. Ik snap je punt volledig. Ik heb vanuit paashaas (ik ben een co) een pm gestuurd naar G-rozema. Of samen iets te kunnen bespreken.

Alex.
 

DeletedUser57854

Guest
Het is beetje overdreven dat van Hippo, ik weet nog niet genoeg, maar niet alles wijst naar hippo hoor.
En zelfs dan blijft er ook een heel groot deel bij Faith. misgaan, ik kan begrijpen dat er 1x een ww bij iemand terecht komt waar het niet hoort te zijn. Maar 3x zoals beweerd wordt is overdreven.
En als dit het geval toch zou zijn, ligt de fout dan ook wel een deel in Faith. 3x pass weggeven is veel...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Laten we met zijn allen van deze wereld een mooie wereld maken, want dat kan nog. De wereld is nog relatief jong!

Precies.
Ik verzoek ook bij deze, dan Amen gepast reageert.
En vooral richting hippo, laat de forcerende posts zonder extra info of enig niveau achterwegen.
Het maakt de situatie enkel minder leuk, ookal begrijp ik dat men zich graag verdedigd bij niet bevestigde beschuldigingen.

Heey Roald, toch niet je handtekeningn aangepast vanwege dit he?

Ik had die zin al talloze weken in mijn handtekening.
Er werd laatst gezegt dat het AF je reputatie alleen maar slecht doet. Maar toch is vertegenwoordiging op het AF belangrijk. Vandaar: 'Its a dirty job, but someone got to do it'

Ik heb geen tijd om op alles te reageren. Ik snap je punt volledig. Ik heb vanuit paashaas (ik ben een co) een pm gestuurd naar G-rozema. Of samen iets te kunnen bespreken.

Dat is altijd juist, het staat rozema vrij zijn eigen plan te trekken.
 

DeletedUser16768

Guest
Wapenstilstand aanvragen kan via PM.
Laten we eerst afwachten hoe de situatie voorzet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan