|WAO| VS Wind

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
206
Na 57 dagen als 'Paradepaardje' te hebben doorbracht hebben wij onze 'stam' eindelijk in mogen ruilen voor
We Are Original.
Een kleine aanpassing op de kaart, die er nu als volgt uit ziet.

t6tdol.png


We Are Original
Masters of the wind
Amen

Namens team Amen wil ik Wind veel succes & uiteraard plezier wensen :).
 

DeletedUser75622

Guest
Leuk dat WAO veel risico neemt met de nieuwe recruit, veel succes aan beiden :)
 
Reactiescore
32
Succes gewenst voor beide stammen. Jammer dat ik er niet meer ben nu er eens actie is :(

Ja echt wel jammer eh :( :s

Succes gewenst aan beiden partijen :p
 

DeletedUser75895

Guest
Mooi post, mooie oorlog!
Succes aan beide kanten en dat de beste mogen winnen!
 

DeletedUser75329

Guest
Na 57 dagen als 'Paradepaardje' te hebben doorbracht hebben wij onze 'stam' eindelijk in mogen ruilen voor
We Are Original.
Een kleine aanpassing op de kaart, die er nu als volgt uit ziet.

t6tdol.png


We Are Original
Masters of the wind
Amen

Namens team Amen wil ik Wind veel succes & uiteraard plezier wensen :).

De baasjes krijgen er nog een baasje bij :cool:
Maar Jannes zei gister nog dat de deal al rond was en dat je niet zou overstappen.. Beter dat je je hebt bedacht ;)
Goodluck!
 
Reactiescore
3.584
De baasjes krijgen er nog een baasje bij :cool:
Maar Jannes zei gister nog dat de deal al rond was en dat je niet zou overstappen.. Beter dat je je hebt bedacht ;)
Goodluck!

Iemand heeft mij fout ge interpreteert :rolleyes:
Ik zei dat die nog niet in de stam zat voor tactische redenen maar deze zijn sinds gisteren avond niet meer van toepassing.
Dus hij kon erbij :D

Ik wil Jorn hierbij ook bedanken voor zijn uitstekende hulp achter de schermen de afgelopen tijd, waarvoor hij nog geen credits heeft gekregen.

Grootste blunder van w42?
Wind die account Amen afwijst ;)
 

DeletedUser73696

Guest
Bedankt nog voor je compliment van Axfire, dat was ik ook via VV :cool:
 

DeletedUser73696

Guest
Ga maar met alle eer lopen ja :p

Ik was er alleen toen we alles verloren :rolleyes:

Grootste blunder van w42?
Wind die account Amen afwijst ;)

Wij namen hem niet aan, omdat die een vieze actie deed tegen een WIND speler. Hij was iemand aan het edelen, wat een MB van WIND was. Uiteraard is dat geen probleem. Toen er een sollicitatie verscheen een meerdere leden het wel zagen zitten heeft deze speler zijn DEF terug getrokken en een PM conversatie met Amen gehad. Hij heeft netjes gemeld dat het een MB van hem was en dat ze in de toekomst misschien hem met rust konden laten, aangezien Amen waarschijnlijk in de stam zou komen. Amen stemde hierin mee en zei hem niet meer aan te vallen. Maar dit was allemaal leugen en bedrog, hij ging gewoon door, omdat hij wist dat wij onze DEF hadden terug getrokken. Dit is hoe wij het verhaal gekregen hebben van de desbetreffende speler.

Ik weet niet of je het als een stab kan bestempelen. Alleen het is wel vies spel van Amen. Ik dacht trouwens dat |WAO| daar op tegen was?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
206
Ik was er alleen toen we alles verloren :rolleyes:



Wij namen hem niet aan, omdat die een vieze actie deed tegen een WIND speler. Hij was iemand aan het edelen, wat een MB van WIND was. Uiteraard is dat geen probleem. Toen er een sollicitatie verscheen een meerdere leden het wel zagen zitten heeft deze speler zijn DEF terug getrokken en een PM conversatie met Amen gehad. Hij heeft netjes gemeld dat het een MB van hem was en dat ze in de toekomst misschien hem met rust konden laten, aangezien Amen waarschijnlijk in de stam zou komen. Amen stemde hierin mee en zei hem niet meer aan te vallen. Maar dit was allemaal leugen en bedrog, hij ging gewoon door, omdat hij wist dat wij onze DEF hadden terug getrokken. Dit is hoe wij het verhaal gekregen hebben van de desbetreffende speler.

Ik weet niet of je het als een stab kan bestempelen. Alleen het is wel vies spel van Amen. Ik dacht trouwens dat |WAO| daar op tegen was?

Haha nu wordt het mooi.
Snap nu wel waarom je me al enige tijd 'stabber' noemt, of vergelijkingen hiermee maakt.
Ben blij dat ik dit dan eindelijk kan toelichten aan je -en wereld 42-, zodat dergelijke onzin ook weer uit de wereld verholpen is.

Allereerst wil ik aangeven dat wij wel waren aangenomen door Wind, dit moet ergens verkeerd zijn begrepen door Jannes.
Echter ben ik zelf degene geweest die mijn vrijblijvende sollicitatie heeft ingetrokken en daardoor geen lid van Wind ben geworden.

Eerst had ik als ik u was nog navraag gedaan bij desbetreffende speler; gezien het feit dat wij een vrijblijvende sollicitatie hebben opgestuurd en deze moraalbreker - HappyMe- al geheel geveegd hadden voordat we ook maar enig bericht hadden gekregen. Ik meen zelfs voordat de sollicitatie er werkelijk uit was- we hebben ons eigen hier ik meen top 10 ODA in gegooid toen der tijd door hem te vegen-.
Voor een 'moraalbreker' had hij dus wel echt verschrikkelijk veel defensieve eenheden.
De vraag die toen in mij opkwam -of deze gesteld is weet ik niet meer- blijft dus nog altijd onbeantwoord; vroeg Artificial Intelligent hem om met speer en zwaard te vegen? :confused:
Is dit niet het geval; dan moet dit ondersteuning zijn geweest van Artificial Intelligent, dus in dat geval heb ik zijn ondersteuning al gekilled voordat hij de kans heeft gehad deze terug te trekken of ook maar iets aan te geven bij mij.

Uiteraard stoppen wij dan niet met aanvallen om deze spelers de muur weer fijn op te laten bouwen - en blijkbaar dus nieuwe ondersteuning aan te laten komen-, of nieuwe defensieve eenheden te laten maken enkel voor een vrijblijvende sollicitatie waarin overleg nog volop in bezig was of met enkele spelers zelfs nog moest beginnen.

Toen wij deze moraalbreker volledig geveegd hadden liepen wij zelfs nog door een volledig defensief dorp de dag daarna.
Gelukkige voor ons was de muur nog niet volledig opgeschroefd; dus was dit een 'verloren' def dorp voor Artificial Intelligent. Dat is een ding dat zeker is.

Het is voor mij lastig verdedigen, gezien het een lange tijd geleden is. Rapportjes, PM's en dergelijke dingen zijn dus al verdwenen.
Wel heb ik dit nog kunnen vinden, een kort Skype gesprek met Ian - speler Artificial Intelligent hierover.

uVSbh3.png

wJda1Xy.png

Met 'kleine omgrenzende spelers' doelde ik spelertjes uit zijn stam Happy* of andere kortbij gelegen kleine spelers. Ik vermoedde namelijk dat de def van hun vandaan kwam, maar dit bleek dus Artifical Intelligent te zijn ;)
Zeker gezien wij deze spelers later alsnog geveegd en geadeld hebben, als voorbeeld neem ik speler Luukyluuk.
Wel zeg ik in bovenstaand screenshot duidelijk dat een bericht voorafgaand/heads-up handig was geweest vanuit hun kant.
Waarmee ik een bevestigende reactie krijg dus mijn bovenstaander verhaal wellicht toch wat kan bevestigen.
Dus die os terughalen nouja, ik vermoed dat er niets tot vrijwel niets van over was :rolleyes:.

Als ik dus zo vrij mag zijn zelf de conclusie te trekken: duidelijk geen 'vies' spel of een stab vanuit mijn kant :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan