Wanneer begin je met PP farmen?

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser66197

Guest
Zou iemand mij een grondje uitleg willen doen over de beurs en pp farmen? Na 4jaar terugkomen, snap ik er geen knijt van.o_O
 

DeletedUser61134

Guest
Wel ja zo ver was ik.. Maar die bepaalde strategie errond? Hoe pak je dit het best aan?

Als je PP wil verdienen gewoon GS uitbouwen en wat farmen.
Je kan ook hardcore gaan en stalboosten en dan alle GS telkens verkopen.

En als je met PP je dorp wil boosten gewoon gebouwen kopen zoals je normaal doet, alleen dan met gekochte GS :p
 

DeletedUser66197

Guest
Als je PP wil verdienen gewoon GS uitbouwen en wat farmen.
Je kan ook hardcore gaan en stalboosten en dan alle GS telkens verkopen.

En als je met PP je dorp wil boosten gewoon gebouwen kopen zoals je normaal doet, alleen dan met gekochte GS :p

En door je dorp alleen te boosten met de gekochte gs, kan je in feite veel sneller groeien dan je omliggende.
Wat best is dat je doet, is in early game gs verkopen tegen een trage groei om daarna als de gs hoger staan, die dan te kopen?

Is effe wennen met die nieuwe premium-functie :p
 

DeletedUser70476

Guest
En door je dorp alleen te boosten met de gekochte gs, kan je in feite veel sneller groeien dan je omliggende.
Wat best is dat je doet, is in early game gs verkopen tegen een trage groei om daarna als de gs hoger staan, die dan te kopen?

Is effe wennen met die nieuwe premium-functie :p

De meeste "farmen hun pp op een nieuwe wereld en dan de volgende wereld die start kunnen ze meteen een paar k pp uitgeven.
 

DeletedUser61134

Guest
Premiumbeurs is per continent, dus als je te laat begint heb je alsnog dat alles duur is.
Beste is gewoon W56 & W57 bijvoorbeeld te farmen en dan zelf op W58 te boosten.
 

DeletedUser66197

Guest
Premiumbeurs is per continent, dus als je te laat begint heb je alsnog dat alles duur is.
Beste is gewoon W56 & W57 bijvoorbeeld te farmen en dan zelf op W58 te boosten.
Aight! Zal eerst zien als het me zonder pp lukt op w56!
Bedankt iedereen!
 
Bovenaan