Waneer komt

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1124

Guest
Heey ik had een vraag waneer komt wereld 3 ????

en komen er dan ook weer veranderingen?
 

DeletedUser

Guest
Deze hele discussie is overbodig,want een oplettend forum lezer weet dat de speler genaamd Fullaro deze midddag zoveel topics heeft geopend dat hij wel afgezeken moet worden.
 

DeletedUser1124

Guest
Al zeggen jullie nou is niet allemaal: "ik ben veel beter dan jou dus ga ik je steeds maar noob noemen als iemand ook maar een vraag stellen". En al antwoord je is een keer gewoon normaal op een vraag die iemand stelt die nieuw is. Ik kan heus wel snappen dat iemand die net begint zich dat afvraagd. Maar jullie komen gelijk weer met: "blablabla je bent een noob/idioot/iemand zonder hersenen". Steeds weer hetzelfde verhaaltje met jullie. Net of je zelf zo goed bent. Als je denkt dat je zonodig het mannetje uit wil hangen doe dat gezeik dan maar in de pot :confused:

Kenny gelukkig iemand die niet gelijk begint met zeiken.

bedankt!
 

DeletedUser

Guest
En please ga nou niet zielig doen. Ik ben hier een serieuze discussie met je aan het houden. En ga niet beginnen met Je kan je gelijk toch niet halen want dat is nog helemaal niet als conclusie uit deze discussie getrokken. Kom dan tenminste met goeie argumenten.

ziehier de macht van de democratie, als het overgrote deel vind dat jij ongelijk hebt en dat de searchknop gebruiken zo normaal is, dan kun je ervan uitgaan dat dit simpelweg ook zo is

je kunt dan wel met sterke argumenten komen over waarom jij gelijk zou hebben, zolang het overgrote deel van de forumbezoekers je niet in deze mening steunen, kun je net zo goed ophouden
 

DeletedUser

Guest
Er moet toch iemand tegenopstaan. Protest is een heel normaal ding en word ook niet vaak door de meerderheid gedaan.

Democratie is het recht van de luizen om de leeuwen op te eten. Hierbij blijf ik.

Het ging me daar ook helemaal niet om. Maar meer om het afzeik-gedrag van die personen, meerdere malen door verscheidene mensen. 1x + uitleg is meer dan zat. Het begint meer op een soort dwangmatig gedrag te lijken die sommige hier vertonen. Ze moeten en zullen ze afzeiken met ze allen;) .
 

DeletedUser

Guest
Er moet toch iemand tegenopstaan. Protest is een heel normaal ding en word ook niet vaak door de meerderheid gedaan.

Democratie is het recht van de luizen om de leeuwen op te eten. Hierbij blijf ik.

Het ging me daar ook helemaal niet om. Maar meer om het afzeik-gedrag van die personen, meerdere malen door verscheidene mensen. 1x + uitleg is meer dan zat. Het begint meer op een soort dwangmatig gedrag te lijken die sommige hier vertonen. Ze moeten en zullen ze afzeiken met ze allen;) .

ja we zijn allemaal neuroten, die af en toe iemand nodig hebben om op te schelden en helemaal af te kraken:rolleyes:
Ze vragen er wel om
 

DeletedUser

Guest
Er moet toch iemand tegenopstaan. Protest is een heel normaal ding en word ook niet vaak door de meerderheid gedaan.

Democratie is het recht van de luizen om de leeuwen op te eten. Hierbij blijf ik.

Het ging me daar ook helemaal niet om. Maar meer om het afzeik-gedrag van die personen, meerdere malen door verscheidene mensen. 1x + uitleg is meer dan zat. Het begint meer op een soort dwangmatig gedrag te lijken die sommige hier vertonen. Ze moeten en zullen ze afzeiken met ze allen;) .

je ratelt maar door over dat het voor de nieuwelingen irritant is zo te worden afgezeken, voor de wat ervarener forumbezoekers is het minstens zo irritant om dezelfde vraag voor de **ste keer te moeten lezen en beantwoorden terwijl die vraag al meer dan eens in de lijst met topics kan worden gevonden

jij komt op voor de nieuwelingen, wij komen op voor de veteranen, jij bent hier nauwelijks actief, dus jij hebt ook geen idee hoe het is om telkens weer dezelfde vragen en ideeën te vinden op het forum
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je kan het ook rustig vertellen. En ja ik weet hoe irritant het is. Maar soms is het echt te erg hor! (hoe sommige om bijna niks compleet worden afgezeken)

En ja ik ben amper actief op het forum misschien ja maar ik breng die tijd mooi door in dorpen om punten op te krikken. en nee ik ben daar niet in geslaagd de laatste weken.:p
 

DeletedUser

Guest
Je kan het ook rustig vertellen. En ja ik weet hoe irritant het is. Maar soms is het echt te erg hor! (hoe sommige om bijna niks compleet worden afgezeken)

En ja ik ben amper actief op het forum misschien ja maar ik breng die tijd mooi door in dorpen om punten op te krikken. en nee ik ben daar niet in geslaagd de laatste weken.:p

wat heb jij met het verband tussen punten en forum. heb je al gemerkt dat je niet elke seconde bezig kan zijn met TW? daartussen kan je mooi even het forum bekijken.
 

DeletedUser

Guest
hier een mooi voorbeeld van hoe het wel moet.

He luitjes,
ik weet dat ik nieuw hier ben, maar ik ben absoluut niet vervreemd van text based browser games, daarom vroeg ik me af of het niet handig is om een slagen/aanvals thread te maken. ik weet niet hoeveel er hier gevochten word maar hopelijk gebeuren hier toch echt wel leuke slagen^^, kun je ten minste beetje op scheppen en respect verzamelen..

Zie hoe beleefd. en ook een goed idee ook
 

DeletedUser

Guest
hier een mooi voorbeeld van hoe het wel moet.



Zie hoe beleefd. en ook een goed idee ook

Zou dan wel de eerste zijn die je goedkeurt ;)

En nee ik had nog niet gemerkt dat ik niet elke seconde bezig kan zijn met TW bedankt voor deze informatie.
 

DeletedUser

Guest
Wat dacht je van dat idee dat je bij rovers had neergezet. Had ik zelf ook al bedacht maar vond het wel goed. zal ik er nog een paar zoeken?
 

DeletedUser

Guest
Als ze het gewoon altijd zo doen en niet een idee te posten zonder het "goed" uit te werken of de search knop niet gebruiken dan hoeven spelers die actiever zijn op het forum ook niet altijd vragen/ideeen te antwoorden oftewel:

De SearchKnop Houdt het forum overzichtelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan