Waarschuwingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser14425

Guest
Ik hoor de laatste tijd van meerdere mensen dat ze voor een onzinnig ding ineens een waarschuwing krijgen :S echt heel raar

zoals ik hoorde dat iemand een waarschuwing kreeg voor de afkortingen

laughing out loud LoL
of
roling over floor laughting RoFL

... dit vind ik echt onzin maar nog meer dingen omdat $hadow een keer spamde 1 keer tegen de speler genaamd amokro die al meerdere keeren had gespamd kreeg Shadow een waarschuwing en volgens Shadow amokro niet

ik wil bevestiging op deze dingen dat ze waar zijn zoals ik ze heb gehoord of dat dat alleen de ene kant van het verhaal is want al is de situatie tussen $hadow en amokro echt zo dan is hier echt heel erg misbruik van de bevoegdheden van de forum moderators omdat ze aan vriendjes politiek doen :S ... wat niet echt de bedoeling is neem ik aan als je een spel runt zoals deze waar veel mensen op zitten en dus iedereen hetzelfde moet behandeld worden.

mijn vraag dus of dit waar is of niet :p

Mvg.
Queen au
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14425

Guest
:p ben neit zo bekend met het algemeene forum ... ik zal ff zoeken maar NCIS begint dus ik kijk morgen wel ltr
 
Reactiescore
25
Mocht je klachten hebben over de manier waarop het forum gemod wordt, dan kan je een support ticket sturen.

Iedereen is gelijk voor de forum regels. En als je de forum regels leest, staat daar duidelijk in dat boodschappen als "lol" of ":D" niet zijn toegestaan. Iedereen wordt geacht de forum regels te kennen, als je begint met posten.

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan