waarom wordt ik eruit gegooid

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser78772

Guest
waarom word ik uit de Speed level gegooid en kan daar nie meer inloggen????

daar gaat mijn PA account , en de server is nu uit de lucht is wil ik mijn primieum punten terug , heb er er 300 in gestoken.

want de speed level is 2 uur geleden begonnen en nu weer uit de lucht

ik ben ik niet blij mee
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
746
waarom word ik uit de Speed level gegooid en kan daar nie meer inloggen????

daar gaat mijn PA account , en de server is nu uit de lucht is wil ik mijn primieum punten terug , heb er er 300 in gestoken.

want de speed level is 2 uur geleden begonnen en nu weer uit de lucht

ik ben ik niet blij mee


Hallo Emy,

Lees even:
https://help.tribalwars.nl/wiki/Speed

Merk op dat speedrondes slechts enige uren duren zoals dit is aangegeven in de rondepaginas hier:
https://www.tribalwars.nl/page/speed/rounds/future

En zoals aangegeven in de gedetailleerde rondebeschrijvingen hier:
https://forum.tribalwars.nl/index.php?forums/speed.50/

Het is daarom dus zeker niet slim een volledige maand aan PA aan te schaffen. Merk wel op dat PA nog steeds actief zal zijn mocht je een volgende ronde beslissen opnieuw te speeden.
 

DeletedUser78772

Guest
hier ben ik het niet mee eens , ik heb meerdere speed levels mee gemaakt en die duurde als een normale server en niet dat die in 2 a 3 uur weer pleite was GVD

Dus ik wil mijn 300 premium punten terug die ik erin heb gestoken , zo niet dan profiteren jullie van mijn geld die ik erin heb gestoken in de speed level.

als ik mijn punten niet terug krijg , dan profiteren jullie van mijn geld , zo kan ik ook wel een game maken en iedereen geld uit laten geven en de server eruit smijten , zo word ik dus ook rijk GRRRR
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
746
hier ben ik het niet mee eens , ik heb meerdere speed levels mee gemaakt en die duurde als een normale server en niet dat die in 2 a 3 uur weer pleite was GVD

Dat kan niet want speed loopt al JAREN slechts enige uren. Dat is ook niet discussieerbaar. Zoals je kan zien aan de pagina die ik heb gestuurd (waar alle 3202 voorbije rondes staan onder de 'Vroeger' tab) duren alle rondes slechts enige uren.

Mogelijk heb je je vergist met Classic die enige maanden duurt en ook aan een hogere snelheid gespeeld wordt (gebruikelijk 4 of 5 tov 350/400 van speed) maar speed is wel degelijk altijd van deze korte duur.

Met betrekking tot je premium kan je een support ticket aanmaken met als wereld 'Speed', type 'Premium'. Post even de link van dit topic in het ticket en dan zal één van onze moderatoren ernaar kijken.
 

DeletedUser78772

Guest
ik had me aangemeld vandaag voor de speed level en GEEN Classic.

Dus jjullie hebben nu weer extra geld op jullie bankrekening van mij , en die 300 punten die ik betaald heb zijn pleite , stelletje geldwolven
 
Reactiescore
746
ik had me aangemeld vandaag voor de speed level en GEEN Classic.

Dus jjullie hebben nu weer extra geld op jullie bankrekening van mij , en die 300 punten die ik betaald heb zijn pleite , stelletje geldwolven

Lezen is ook een kunst natuurlijk.

Ik sluit dit topic, je kan even mijn posts herlezen en dan weet je normaal wat je moet doen en waar je in het vervolg op moet letten:)

Fijne avond verder!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan