waarom Politieke kaart enkel voor PA gebruikers??

DeletedUser

Guest
waarom Politieke kaart enkel voor PA gebruikers
oke tis goed om te gebruiken die kaart maar gewone spelers kunnen deze toevoeging ook goed gebruiken :rolleyes:
van de groote van de kaart enzo dat is goed PA is meer dan gewoon
ma:mad::mad::mad::mad:


Ik wil weten wat anderen er van vinden
goed dat het enkel voor PA gebruikers is :D
of niet goed gewone spelers moeten deze toevoeging ook kunnen gebruiken:mad::mad:


mvg kevin402060
 

DeletedUser

Guest
hier is een poll ;)

Poll: politieke kaart wel of niet voor PA gebruikers?

is het eerlijk dat de PA-gebruikers alleen recht hebben op de politieke kaart?
ja, eerlijk
nee, oneerlijk


Tussenstand:

27995.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30217

Guest
Tuurlijk alleen voor PA gebuikers, zij betalen er toch ook voor en als je niet betaalt verwacht dan geen extra spulletjes gast, man wat een loser boos omdat hij geen extra dingen krijgt zonder te betalen... weet je wat? GA BIJ DE POLITIE DIE VERWACHTEN OOK DINGEN DIE NIET HAALBAAR ZIJN ;)
slotje er op zeg ik
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk alleen voor PA gebuikers, zij betalen er toch ook voor en als je niet betaalt verwacht dan geen extra spulletjes gast, man wat een loser boos omdat hij geen extra dingen krijgt zonder te betalen... weet je wat? GA BIJ DE POLITIE DIE VERWACHTEN OOK DINGEN DIE NIET HAALBAAR ZIJN ;)
slotje er op zeg ik

Zeg, er is niet voor niks een pol geplaatst hè. Alsjeblieft je keuze en verder geen eerder gehoord commentaar. De uitslag komt later wel.
 

DeletedUser16396

Guest
Zeg, er is niet voor niks een pol geplaatst hè. Alsjeblieft je keuze en verder geen eerder gehoord commentaar. De uitslag komt later wel.

En wie ben jy om dat te zeggen? :)
Is het niet logisch dat men spelers wil stimuleren om een PA te kopen?
En als je daar niet mee om kan, stop dan met TW of koop een PA :rolleyes:
Ik heb trouwens "ja" gestemd.
Denk je nu echt dat die poll iets gaat veranderen? ^^
 

DeletedUser22326

Guest
Dude, als niet-PA-betalers ook bijna alles konden is het niet meer aantrekkelijk om een PA te kopen --> verdient Inno-games minder geld, dus het moet aantrekkelijk zijn om een PA te kopen.. en dit soort dingen maken het aantrekkelijker. Geloof me ze houden het echt wel PA-only.
 

DeletedUser

Guest
zal ik even denken...
OMDAT TW ER OOK NOG WAT AAN MOET VERDIENEN?
anders zou NIEMAND dit nu spelen!
en, je krijgt bij 500 P en bij 15.000 P een PA acc!!
en het zijn enkel EXTRA functies!

het is toch bijna niks , bij sommige spellen is het MINIMUM AL 100 EURO!!



dus hou nu maar op met zeuren over pa!
 

DeletedUser

Guest
je moet simpel zo denken. mensen hebben hun tijd erin gestoken om het te programeren. die mensen moeten betaalt worden.
 

DeletedUser1726

Guest
dit moet voor pa blijven :) wij betalen voor iets he ?? Niet alles moet nu in een keer gratis worden :):cool:

het is alleen de kaart!


zal ik even denken...
Omdat tw er ook nog wat aan moet verdienen?
Anders zou niemand dit nu spelen!
En, je krijgt bij 500 p en bij 15.000 p een pa acc!!
En het zijn enkel extra functies!

Het is toch bijna niks , bij sommige spellen is het minimum al 100 euro!!



dus hou nu maar op met zeuren over pa!

ja maar als je boven 15.000p zit wat dan
 

DeletedUser

Guest
Ja, en als ik me niet vergis, hebben al behoorlijk veel mensen toegezegd PA niet genomen te hebben om de kaart. Van PA-ers die "ja" zeggen, hoor ik al drie pagina's "WAAR ZEUR JE OM". Volgens mij bevatte dit topic allereerst een vraag, en geen klacht.
 

DeletedUser

Guest
Hee,

Als jullie mijn mening willen weten:

'Ik vind het terecht dat de Politieke kaart alleen voor PA accounts is. Ik ben zelf ook PA en het geeft echt voordelen. Als de politieke kaart voor NON-PA's zou zijn, zouden ze alles willen hebben (en nog gratis ook).

Ik zeg niet dat het een minder 'volk' is, maar PA's verdienen meer rechten omdat ze Innogames en TW helpen door te betalen. Zo kan TW verder worden ontwikkeld en eventueel kan er voor de NON-PA's later nog iets gratis bijkomen.

Dus mijn conclusie: Koop PA of wacht af totdat er weer iets gratis komt.
 

DeletedUser

Guest
Ja, en als ik me niet vergis, hebben al behoorlijk veel mensen toegezegd PA niet genomen te hebben om de kaart. Van PA-ers die "ja" zeggen, hoor ik al drie pagina's "WAAR ZEUR JE OM". Volgens mij bevatte dit topic allereerst een vraag, en geen klacht.

een vraag kan een klacht inhouden. het antwoord is ook al meerdere malen gegeven. maar toch blijven er die zeuren om het voor non pa's toegankenlijk te maken.

en als je pa koopt voor die kaart ben je niet snugger bezig. de meeste hadden gewoon al lang pa.
 

DeletedUser

Guest
jullie moeten niet zo zeiken koop gewoon PA, voor een gratis speler. heb je enkel de basis. dit is gewoon een kleine''uitbreidingsset'' op de kaart.
 

DeletedUser

Guest
Als ik enkel politieke kaart kon zien door PA te gebruiken zou ik het ook niet kopen,
het gaat om het geheel van alle voordelen (vooral snellijst enz.)
 
Bovenaan