waarom Politieke kaart enkel voor PA gebruikers??

DeletedUser

Guest
waarom Politieke kaart enkel voor PA gebruikers
oke tis goed om te gebruiken die kaart maar gewone spelers kunnen deze toevoeging ook goed gebruiken :rolleyes:
van de groote van de kaart enzo dat is goed PA is meer dan gewoon
ma:mad::mad::mad::mad:


Ik wil weten wat anderen er van vinden
goed dat het enkel voor PA gebruikers is :D
of niet goed gewone spelers moeten deze toevoeging ook kunnen gebruiken:mad::mad:


mvg kevin402060
 

DeletedUser

Guest
ja koop PA ????????????? waarom dat is geld uitgeven voor extra:confused:
en je gebruikers met PA hebben meer dingen dan gebruikers zonder PA
 

DeletedUser

Guest
ja koop PA ????????????? waarom dat is geld uitgeven voor extra:confused:
en je gebruikers met PA hebben meer dingen dan gebruikers zonder PA

-een vraagteken is genoeg, tenzij je meerdere vragen hebt.
-indd, geld uitgeven voor extra.. ik kan niet zonder mn massarecruiter tools. zoveel tijd heb ik ook weer niet over:p
-die mensen hebben gewoon tijd teveel ofzo. goudmuntjes/eenheden zelf tikken FTW:D
 

DeletedUser16768

Guest
Misschien omdat het een extra functie is die wij aanbieden aan diegene die ervoor zorgen dat Innogames ervoor kan zorgen dat dit soort functies betaalbaar en haalbaar zijn?
 

DeletedUser

Guest
Ik ben vooral blij dat je de politische kaart kan afzetten...
vind er niet zoveel aan eigelijk :)

Proficiat aan het mod-team dat de update is verlopen zonder zware down-times!
(althans bij mij niet)

en waarom alleen voor PA???
In een 7*7 op je ingamekaart kan het beter zo sober mogelijk blijven.
Als je niet wil betalen, moet je ook geen franjes en extra's verwachten, da's overal zo.

Er zijn trouwens veel meer PA-dingen die handiger zijn als de politische kaart hoor.

(btw, politische is maar een raar woord)
 

DeletedUser

Guest
ja koop PA ????????????? waarom dat is geld uitgeven voor extra:confused:
en je gebruikers met PA hebben meer dingen dan gebruikers zonder PA

bij alles is kost het geld om leukere dingen te hebben.

bijvoorbeeld: je hebt een spelletje, maar er is een uitbreiding die je kan kopen, maar die kost natuurlijk geld. Dan heb je de keuze om geld te betalen en wel meer leuke dingen en voordelen te hebben. Of je koopt het niet en dan heb je die voordelen en leuke dingen niet.

Je kan al best veel als je geen PA hebt...
 

DeletedUser

Guest
Het is een soort uitbreiding waar je PA voor nodig hebt. Als het er niet was had je het ook niet gehad... Het is enkel voor de mensen die ervoor betalen. Als je elk dingetje wat er extra is voor spelers met PA gaat neerzetten, kan je zo een lijst van 100 dingen neerzetten...

Ik vindt dat TW hier wel gelijk heeft.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit ook. Je mag toch iets meer hebben als je ervoor betaald. Als er niemand is die betaald heb je ook geen spel meer. Ofwel moeten ze de mensen laten betalen als je inschrijft.
 

DeletedUser

Guest
chiamel


Geregistreerd: 13 april 2009
Locatie: in deiner durf #18 Vandaag, 17:56 Naar boven
slotje?? persoon is gedist??


Ja.Op zich denk ik dat je het idd beter ook voor non-premium kan houden (Voor dat je zegt ,dat is omdat je er niet voor betaalt is bullshit,ik heb wel premium)

Het geeft geen meerwaarde aan het spel en er zullen weinig mensen zijn die hiervoor betalen,laat dat dan ook niet zo zijn.
 
Bovenaan