Waar is Cobra?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Maar goed, jij snapte mijn bericht ;)

Wie een kuil graaft voor een ander..
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig was ik er niet en zat ik weer in de stam voor ik weer terug was. Allemaal drama smsjes voor niets. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
18 jarige gastje met broertje van 12 heeft ook aandacht nodig...
Ga toch weg naabz0r. En laat de pro's ff praten. oké schat?

Ben ik blij dat ik niet op w9 speel...

Ik krijg bijna alweer een hartaanval van je. ;)
 

DeletedUser19732

Guest
hey flavio... precies een populair gezicht he jij hier.

Oja, Cobra haalt het niet!!
 

DeletedUser19100

Guest
Even een kleine post om onrust te voorkomen:

Wat er in Cobra is gebeurd stelde niet veel voor en is allemaal opgelost. Er bleek een zwak punt te zitten die zichzelf niet helemaal onder controle had. Wat er precies gebeurt is doet er niet echt toe. Wat wel belangrijk is is dat het nu uit de weg is geruimd en daarmee is Cobra nog sterker en stabieler geworden dan ooit tevoren.
Elke rare gedachte over de stam kan dus weer terug genomen worden en daarmee ook alle 30-40 stamuitnodigingen en mededelingen die ik en waarschijnlijk ook vele andere Cobra leden gekregen hebben in de 30minuten van afwezigheid.

Voor ons geld alleen dat Cobra is en blijft Cobra, wat er gebeurt is heeft ons alleen maar geholpen qua kennis en ervaring.

Hiermee zou ik graag deze topic afsluiten..

Alvast bedankt voor uw begrip,

Mvg
SatJ,
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp je, stomme spelverziekers...
Succes verder en hopelijk kom je deze klap snel teboven....

Namens elk persoon met gezond verstand: Succes!
 

DeletedUser

Guest
De toekomst zal uitwijzen of jullie daadwerkelijk zo goed zijn als jullie pretenderen. Tot die tijd heb ik een neutrale mening.
 

DeletedUser

Guest
happy ending voor cobra, wel leuk dat als iemand boos is even alle leden uit de stam pleurt.
 

DeletedUser

Guest
Nog sterker en nog stabieler,

Wow, wat een mooie woorden voor zo'n stammetje.
Na deze mening blijf ik gewoon neutraal hoor.:p
 

DeletedUser

Guest
Ik blij met deze sportieve antwoorden van iedereen hier... :)
Ik had verwacht dat iedereen zo'n stam zou uitlachen, terwijl ik echt potentie in deze stam zie...

Niet zozeer de spelers, maar de loyaalheid van velen... :)
 

DeletedUser

Guest
Ga toch weg naabz0r. En laat de pro's ff praten. oké schat?

Kortom, jij moet je ook stilhouden:rolleyes:

@Cobra-leden: Goed dat alles weer opgelost en wel is. Anders hadden we direct al geen concurentie meer en werd de wereld wel heel saai!;) Succes!:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kortom, jij moet je ook stilhouden:rolleyes:

@Cobra-leden: Goed dat alles weer opgelost en wel is. Anders hadden we direct al geen concurentie meer en werd de wereld wel heel saai!;) Succes!:)

Dankje :). We kunnen het star en pgs niet te makkelijk maken natuurlijk. Hebben jullie genoten van die enkele uren op nr 1 ;)?
 

DeletedUser

Guest
Het blijft toch een prestatie...
In zo'n korte tijd 3 pagina's vol spammen over Cobra!
Hahaha.

ontopic:
@Cobra-leden: Goed dat alles weer opgelost en wel is. Anders hadden we direct al geen concurentie meer en werd de wereld wel heel saai!;) Succes!:)
Sportief! Ik zie je in je dorpjes ;):edelman::edelman:
 

DeletedUser

Guest
Dankje :). We kunnen het star en pgs niet te makkelijk maken natuurlijk. Hebben jullie genoten van die enkele uren op nr 1 ;)?

Zeker!;) We staan er momenteel ook weer maar het zal me een worst wezen!:rolleyes: Er ligt geen eens een cobra lid in mijn buurt dus ik maak me niet druk om onze ligging ten op zichte van elkaar!:D

@Ravian: Bedankt! Maar het over die dorpjes?!?! Probeer eerst maar eens langs Turbodave, bonaparte en happyniss te komen. Dit lijkt mij een zo goed als onmogelijke opgave!:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
We zijn nog niet helemaal op volle sterkte maar goed..

*gaapt*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan