W96 begonnen pp

Reactiescore
0
Hallo, ik heb een vraag, W96 is zojuist begonnen en ik wil graag “premium spammen” of ”boosten” “p2w” geef het een naam, maar de premium beurs is nul… waarom is dit?

mijn vermoeden is dat de deelnemende spelers van w96 de beurs moeten vullen en dat met de tijd er sreeds meer pp vrijkomt maar dan loopt innogames toch potentiële inkomsten mis, dat lijkt mij niet slim..
 
Reactiescore
451
Klopt, andere spelers moeten de grondstoffen aanbieden op de beurs. Dat voorkomt dat spelers met veel te veel geld binnen een paar dagen de wereld hebben gewonnen.

Zou Inno ook veel geld kosten als de wereld binnen een paar dagen is gewonnen en er niet maandenlang een stroom van inkomsten is.
 
Reactiescore
451
Het overgrote deel van de nu nog actieve spelers zijn wel van de oude garde dus je hebt best kans dat je spelers tegenkomt van die jaren.
 
Reactiescore
0
Je mag wel handelen met premium punten ;) En dat wou je Edit1: Hadelen kan ook met de marktplaats.
Hallo, ik heb een vraag, W96 is zojuist begonnen en ik wil graag “premium spammen” of ”boosten” “p2w” geef het een naam, maar de premium beurs is nul… waarom is dit?

mijn vermoeden is dat de deelnemende spelers van w96 de beurs moeten vullen en dat met de tijd er sreeds meer pp vrijkomt maar dan loopt innogames toch potentiële inkomsten mis, dat lijkt mij niet slim..
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan