W95 instellingen

Reactiescore
431
Geweldige instellingen, echt super dit! Lekker langzaam en geen farmen!
 
En voor zover ik kan zien kan er ook OS geleverd worden buiten de stam? Wat zou betekenen dat kleine stammen veel beter kunnen samenwerken qua verdedigen tegen grotere spelers :biggrin:
 
Reactiescore
453
En voor zover ik kan zien kan er ook OS geleverd worden buiten de stam? Wat zou betekenen dat kleine stammen veel beter kunnen samenwerken qua verdedigen tegen grotere spelers :biggrin:

Dat er niks over gezegd wordt, betekent tegenwoordig niks meer.
op w94 aankondiging zie ik zo snel ook niks terug, maar daar is het verzend moment de maatstaf voor het bepalen van ondersteuning versturen en enkel binnen stam
 
Reactiescore
402
Geen beperking
Dus gs sturen kan onbeperkt na iedereen
Os sturen ook onbeperkt na iedereen
Lijkt me heel chaotisch
Dat lijkt me heel lastig voor het supportteam
Een boost en weer een boost en een ban en nog een ban
 
Dat er niks over gezegd wordt, betekent tegenwoordig niks meer.
op w94 aankondiging zie ik zo snel ook niks terug, maar daar is het verzend moment de maatstaf voor het bepalen van ondersteuning versturen en enkel binnen stam

Dan is dat nog even afwachten dus^^ we gaan het zien vandaag, ik hoop wel dat je gewoon os kan sturen van en naar iedereen, mooie trage wereld.
Heeft best potentie voor een geweldig wereld verloop zou je zeggen
 
Geen beperking
Dus gs sturen kan onbeperkt na iedereen
Os sturen ook onbeperkt na iedereen
Lijkt me heel chaotisch
Dat lijkt me heel lastig voor het supportteam
Een boost en weer een boost en een ban en nog een ban
Die boost regels zijn gewoon over de top volgens mij hoor, kan best een beetje minder?
Dat iedereen kan sturen naar iedereen is toch chaotisch? waarom zou dat?
 
Reactiescore
0
waar vind ik eigenlijk de instellingen van de wereld? klopt het dat je niet kan farmen met troepen maar dat je die op rooftocht moet sturen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
hallo
 
Bovenaan