W9, gecombineerd dorpenoverzicht

DeletedUser5025

Guest
Hallo,
Als ik op W9 inlog krijg ik zoals gewoonlijk het gecombineerde dorpenoverzicht (premium) met 3 dorpen onder elkaar.
Nu is het probleem dat als ik op 1 van de 3 dorpen klik (naar het dorp zelf ga) en dan op het pijltje linksboven klik (naar volgende dorp), dat ik dan maar kan switchen tussen 2 dorpen. Terwijl ik het 3 heb :confused:

Het kan ook niet liggen aan de groepen, ik heb het overzicht gewoon op >[Alle]< staan.

Weet iemand waaraan het wel kan liggen?
 

DeletedUser4520

Guest
Hallo,
Als ik op W9 inlog krijg ik zoals gewoonlijk het gecombineerde dorpenoverzicht (premium) met 3 dorpen onder elkaar.
Nu is het probleem dat als ik op 1 van de 3 dorpen klik (naar het dorp zelf ga) en dan op het pijltje linksboven klik (naar volgende dorp), dat ik dan maar kan switchen tussen 2 dorpen. Terwijl ik het 3 heb :confused:

Het kan ook niet liggen aan de groepen, ik heb het overzicht gewoon op >[Alle]< staan.

Weet iemand waaraan het wel kan liggen?

Nee sorry.
 

DeletedUser

Guest
komt dat misschien omdat je de 2 dorpen in een groep hebt en je 3. dorp in een andere groep is? zijn de 2 pijlen blauw of grijs?
 

DeletedUser

Guest
waarom antwoord je dan?

Als je het dorp net hebt overgenomen kan het misschien even duren?

maar je kunt het beter bij probleme/fouten in het spel neerzetten ;)
 

DeletedUser5025

Guest
komt dat misschien omdat je de 2 dorpen in een groep hebt en je 3. dorp in een andere groep is? zijn de 2 pijlen blauw of grijs?

Ik heb idd, 2 dorpen in dezelfde groep en 1 dorp in een andere groep.
Maar daar kan het volgens mij niet aan liggen omdat ik overzicht op Alle heb staan (de pijlen zijn bruin/grijs).

waarom antwoord je dan?

Als je het dorp net hebt overgenomen kan het misschien even duren?

maar je kunt het beter bij probleme/fouten in het spel neerzetten ;)

Ik heb idd nog pas een dorp overgenomen.
Maar ten 1e heb ik die al 5 uur geleden overgenomen.
En ten 2e is het dorp die ik vandaag heb overgenomen een van de 2 die ik wel kan bereiken via het switchen.
 
Bovenaan