W9 aan het verstillen?

DeletedUser

Guest
Hey zeik onze stam nite zo af ;)

K bedoel we zijn niet de enigeste die vijand met HUNT zin ;)
 

DeletedUser

Guest
Hey zeik onze stam nite zo af ;)

K bedoel we zijn niet de enigeste die vijand met HUNT zin ;)

Doe ik niet dat zijn feiten ;)

Neem je alle BGs van jullie erbij dan staat het ongeveer wel gelijk maar enkel jullie tegen hun word een drama ;)
 

DeletedUser

Guest
Check TWstats maar eens, ik denk dat dat drama al bezig is. :)

Of is TROTS misschien een BG van jullie?
 

DeletedUser

Guest
Ach, wie tegen wie is relatief... HUNT edelt gewoon lustig door, maakt niet uit welke stammen er in de weg liggen... :p
 

DeletedUser

Guest
Ik kan serieus niet meer bijhouden welke stammen we nou allemaal aanvallen. En alle stammen proberen contact te leggen met alle andere stammen, en die probeert samen te werken met die.

Pfft, volgens mij snappen ze er zelf geen hout meer van wat ze aan het doen zijn en hoe ze hun def regelen. Maar ik vind alles best.
 

DeletedUser

Guest
Ik hebmet de stam oorlog tegen PHX, en we ownen ze nog ook xD, ze hebben ons nooit geedelt, niet een dorpje als het goed is, klein TW stats dingetje :

Side 1:
Tribes: [*VA*]
Players:

Side 2:
Tribes: PHX
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 63
Kant 2: 0
Verschil: 63

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 641,843
Kant 2: 0
Verschil: 641,843

image.php
 

DeletedUser

Guest
[BAD] Dacht eerst dat als we terug zouden aanvallen dat we dan grotere problemen krijgen. Maar nu zijn we erachter dat we jullie ook gewoon prima kunnen aanvallen
 

DeletedUser

Guest
Ach, wie tegen wie is relatief... HUNT edelt gewoon lustig door, maakt niet uit welke stammen er in de weg liggen... :p

hehe

ga eens rechtsaf :D
dan is het wel een leuke tegenstand

+|R|+
Annie (geen bg van ons ;)

dat moet toch wel wat tegenstand zijn toch? :D
 

DeletedUser

Guest
Van annie zijn al enkele dorpen afgenomen. +|R|+ heeft volgens mij net een down gehad. Maar als je kijkt op de continenten rang van K4 zijn we al opweg naar rechts ;).

Rang Stamnaam Punten Dorpen
1 Annie 10,62 Mio. 1.083
2 +|R|+ 10,30 Mio. 1.062
3 +|TT|+ 2,09 Mio. 222
4 HUNT 1,45 Mio. 154
 

DeletedUser

Guest
Ik hebmet de stam oorlog tegen PHX, en we ownen ze nog ook xD, ze hebben ons nooit geedelt, niet een dorpje als het goed is, klein TW stats dingetje :

Side 1:
Tribes: [*VA*]
Players:

Side 2:
Tribes: PHX
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 63
Kant 2: 0
Verschil: 63

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 641,843
Kant 2: 0
Verschil: 641,843

image.php



Ik hoorde dat PHX een vijand op een andere wereld van Exire was

Vandaar dat onze leiding geen hoge pet opheeft van die Stam :p
 

DeletedUser

Guest
[BAD] Dacht eerst dat als we terug zouden aanvallen dat we dan grotere problemen krijgen. Maar nu zijn we erachter dat we jullie ook gewoon prima kunnen aanvallen

Aanvallen en successen boeken zijn natuurlijk twee verschillende zaken... :cool:
 

DeletedUser

Guest
[BAD] Dacht eerst dat als we terug zouden aanvallen dat we dan grotere problemen krijgen. Maar nu zijn we erachter dat we jullie ook gewoon prima kunnen aanvallen

ga nu niet stoer doen over bad want krijg meerdere aanmeldingen binnen van je stammeke.:eek:
 
Bovenaan