W40 Stab Lijst!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser75237

Guest
Dit topic kan wel weer dicht. Een schande dat je Ringo er zelf niet bij zet overigens.
 
Reactiescore
117
Ik dacht laten we het W40 AF eens lezen, kijken of er nog wat gaande is lees je dit. Je mag trots zijn als je deze wereld wint, proficiat!
 

DeletedUser37428

Guest
Niet de acties van 2 individuen beoordelen als het gedrag/niveau van de hele wereld he. Dat is pas dom.
 

DeletedUser72524

Guest
Heerlijk topic :D, maar hoezo is nummer 2 niet een grotere stab dan nummer 1. Iemand hacken om vervolgens account leeg te zetten is erger dan een vv krijgen en dan vv te gebruiken om het leeg te zetten. Mochten we zo'n topic bijhouden dan graag een objectieve jury die de openingspost bijhoudt.
 

DeletedUser76308

Guest
Heerlijk topic :D, maar hoezo is nummer 2 niet een grotere stab dan nummer 1. Iemand hacken om vervolgens account leeg te zetten is erger dan een vv krijgen en dan vv te gebruiken om het leeg te zetten. Mochten we zo'n topic bijhouden dan graag een objectieve jury die de openingspost bijhoudt.

Het was niet gewoon een VV krijgen, het was eerst het account hacken om dan de VV krijgen. ;)
 
Reactiescore
117
En zijn de dorpen al teruggegeven? :eek:
 
Reactiescore
1.075
dorpen van rockstar zijn ook niet teruggegeven toch die na de afspraken geedeld werden?:p
 

DeletedUser76308

Guest
Zijn de hackers gestraft door TW mods?

Niemand heeft letterlijk een account gehackd. Ex-Co-speler/spelers met het wachtwoord van vroeger hebben gewoon plotseling gelogd zonder medeweten van de huidige spelers. Is niet strafbaar denk ik, of vergis ik mij?
 

DeletedUser

Guest
Heerlijk topic :D, maar hoezo is nummer 2 niet een grotere stab dan nummer 1. Iemand hacken om vervolgens account leeg te zetten is erger dan een vv krijgen en dan vv te gebruiken om het leeg te zetten. Mochten we zo'n topic bijhouden dan graag een objectieve jury die de openingspost bijhoudt.

Zijn al 2 even erg naar mijn mening :)
 

DeletedUser

Guest
Heerlijk topic :D, maar hoezo is nummer 2 niet een grotere stab dan nummer 1. Iemand hacken om vervolgens account leeg te zetten is erger dan een vv krijgen en dan vv te gebruiken om het leeg te zetten. Mochten we zo'n topic bijhouden dan graag een objectieve jury die de openingspost bijhoudt.

is dit een serieuze vraag??????:confused:
 
Reactiescore
1.367
ZO leuk dit forum... XD

Such mudkipjes
 

DeletedUser16768

Guest
Je kan zelfs dit topic nog als een stab zien naar eventuele stabbers.

Mijn punt: stabben heeft een subjectieve noot. Dit soort topics zorgen voor enorm veel frustraties en de lijst opstellen is altijd een mening.
Leuk idee, maar in deze vorm kan je niet verwachten dat iedereen maar de mening van de topicmaker als waar ziet.

Bij vragen PM.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan