W35 - Awards

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

DeletedUser71329

Guest
zal dit even invullen ;)



1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? bateken, hoe houdt hij dat toch vol met al die vv's

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? niemand

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? bargozz
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?bumba-bumbalu (echte pro).

6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? dat zien we nog
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?niet op deze wereld nee, behalve olimen heeft me een farmaddict gemaakt
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
11. Welke speler(s) zou jij het liefste in je stam willen hebben?
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)bateken
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)justus(farmbeest)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je?teamwork
18. Wat vind jij de minst leuke regel(s)? gs ruilen voor pp
19. Wat is je favoriete forumposter?tim010
20. Wat is de beste stamleider?
21. Wat is de slechtste stamleider?
22. Wie is de meest onderschatte speler?
23. Wie is de meest overschatte speler?


pff wat een moeilijke vragen, heb er toch maar enkele ingevuld.:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71638

Guest
Danku Steff!
Zal ik ook mijn lijstje even doen:)

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Mijn co Sera en oude co Mark
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? No one
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Met onze kip Lady
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Ik ben altijd online, geen VV nodig
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Spelen al niet meer
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Justus, al mijn farm stelen:(
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Thomas aka vliegendehollander:cool:
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? In onze eigen stam "sweque"
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Mark en Sera
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Lady en Godly
11. Welke speler(s) zou jij het liefste in je stam willen hebben? -
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Justus
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Acc bateken:cool:
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Jonathan "the beast" "the rapetrain" Leemans
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Sera <- hij stinkt
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? -
17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je? Zolang ze maar naar de baas luisteren:cool:
18. Wat vind jij de minst leuke regel(s)? PP regels en alles wat ermee te maken heeft
19. Wat is je favoriete forumposter? Sera ofc, voor de rest alleen mensen van wall zitten op het AF. Ben erg blij dat Olimen joint en hopelijk meer van -S-, Ants en BOD!
20. Wat is de beste stamleider? Dany ofc!
21. Wat is de slechtste stamleider? -
22. Wie is de meest onderschatte speler? Thomas <- echt baasje
23. Wie is de meest overschatte speler? Justus <- Alleen farmen 0 skill:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Heel Wall
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? Random
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Heel Wall, S/O naar mijn mb's Tronan & Strange Clouds
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Heel Wall
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Jonathan, zou niet veilig meer kunnen douchen :(
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Bateken en Justus, verspilling van mijn edels...
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Ben zelf hiermee bezig :cool:
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? SC, S/O naar .Symbiote!
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Meerdere, grootste voorbeelden: Christian (w29), Natalie (w29),
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? -
11. Welke speler(s) zou jij het liefste in je stam willen hebben? Symbiote
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Justus, DC momenteel
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Acc bateken Justus :D
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Jonathan & Daniel
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat ? -
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? -
17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je? Als ze Taow voor me willen clearen
18. Wat vind jij de minst leuke regel(s)? Illegale bots :p haat farmen
19. Wat is je favoriete forumposter? ''Hmm.... Alleen de mensen van wall zitten op het AF. Ben erg blij dat Olimen joint en hopelijk meer van -S-, Ants en BOD!''
20. Wat is de beste stamleider? Jonathan/Daniel
21. Wat is de slechtste stamleider? Daniel/Jonathan
22. Wie is de meest onderschatte speler? In Wall wordt niemand onderschat, en mijn Taow front verdient deze niet
23. Wie is de meest overschatte speler? Bateken, ik doe eigenlijk altijd hun vv
 

DeletedUser5148

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Mark, Sietse, Daniël
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? Mark, Sietse, Daniël
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Mark & Sietse
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Mark & Sietse
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? United Masters, Bumba (die zijn mond moet nog eens gesnoerd worden)
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Lady Revenge
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Hans65, als hij blijft doorzetten zal hij vanzelf beter worden.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? /
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Mark
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Sietse & Willem
11. Welke speler(s) zou jij het liefste in je stam willen hebben? Mark
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Lady & Sietse
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Mezelf, als ik zo eerlijk mag zijn.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Daniël + mezelf
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat UM & Bumba (zoals eerder gezegd: ik pak hem nog wel)
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Mark, Sietse & Lady
17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je? Activiteit, doorzettingsvermogen, de wil om bij te leren.
18. Wat vind jij de minst leuke regel(s)? De 100ms-regel
19. Wat is je favoriete forumposter? Sietse
20. Wat is de beste stamleider? Daniël
21. Wat is de slechtste stamleider? United Masters
22. Wie is de meest onderschatte speler? Lady & Hans
23. Wie is de meest overschatte speler? UM & Bumba
24. Wat is voor jou het mooiste moment op w35? Hou jullie vast....

United Masters: "Ik doe niks meer ;-)

Edel maar wat je kunt.
Ik vind ut allemaal wel prima.
Als er gewoon os weggetrokken word aan het front.
En ik sta me helemaal te pleuris te taggen en te deffen?
Dan houdt ut voor mij ook op.
Ben geen malle pietje."
 

DeletedUser5148

Guest
Today, we wrote history!

Z0y9ayO.png
 

DeletedUser71272

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Mark, Sietse, Daniël
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? Mark, Sietse, Daniël
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Mark & Sietse
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Mark & Sietse
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? United Masters, Bumba (die zijn mond moet nog eens gesnoerd worden)
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Lady Revenge
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Hans65, als hij blijft doorzetten zal hij vanzelf beter worden.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? /
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Mark
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Sietse & Willem
11. Welke speler(s) zou jij het liefste in je stam willen hebben? Mark
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Lady & Sietse
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Mezelf, als ik zo eerlijk mag zijn.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Daniël + mezelf
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat UM & Bumba (zoals eerder gezegd: ik pak hem nog wel)
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Mark, Sietse & Lady
17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je? Activiteit, doorzettingsvermogen, de wil om bij te leren.
18. Wat vind jij de minst leuke regel(s)? De 100ms-regel
19. Wat is je favoriete forumposter? Sietse
20. Wat is de beste stamleider? Daniël
21. Wat is de slechtste stamleider? United Masters
22. Wie is de meest onderschatte speler? Lady & Hans
23. Wie is de meest overschatte speler? UM & Bumba
24. Wat is voor jou het mooiste moment op w35? Hou jullie vast....

United Masters: "Ik doe niks meer ;-)

Edel maar wat je kunt.
Ik vind ut allemaal wel prima.
Als er gewoon os weggetrokken word aan het front.
En ik sta me helemaal te pleuris te taggen en te deffen?
Dan houdt ut voor mij ook op.
Ben geen malle pietje."





Wat een verrassing dat mijn naam er zo vaak tussen staat :) doet mij deugd :Embarrassment:
 

DeletedUser71272

Guest
Zo ik dacht laat mij ook maar eens horen op het forum, dus hierbij mijn lijstje...


1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Alle Wall-spelers
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? Offensieve spelers in Wall
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Bateken
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? ben zelf te actief :p
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? zie iedereen graag naast mij liggen :)
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Justus08 en Bateken
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? zijn die er nog ?
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Geen
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Jonathan, I love him :p
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Crag Hack, GBL
11. Welke speler(s) zou jij het liefste in je stam willen hebben? ze zitten er allemaal al in die ik er graag in zie :)
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Severe Winter en ik sta er om bekend zeggen ze :p
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Justus08 en Bateken
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Veelal veel tactische spelers...
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat ? Haat heb ik niet, maar wrok genoeg
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Bateken en poesjestoei
17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je? Goede communicatie, veel activiteit, uitstekende samenwerking
18. Wat vind jij de minst leuke regel(s)? Geen, ik geniet iedere dag van dit spel
19. Wat is je favoriete forumposter? Jonathan
20. Wat is de beste stamleider? Daniël
21. Wat is de slechtste stamleider? worden er nog stammen geleidt?
22. Wie is de meest onderschatte speler? accounts waar vrouwen spelen....(die kunnen toch geen TW spelen wordt er altijd gezegd :p )
23. Wie is de meest overschatte speler? Bumba en Dubium
24. Wat is voor jou het mooiste moment op w35? Die moet nog komen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2265087

Guest
22. Wie is de meest onderschatte speler? accounts waar vrouwen spelen....(die kunnen toch geen TW spelen wordt er altijd gezegd :p )
[/B]

Dus dan is Vlammer221 een onderschat account?? Goed te horen:) :p:p :D

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?Bateken
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? Bargozz, hoeveel VV's doe jij eigenlijk precies??
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Alle BG's die we momenteel hebben.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Bargozz
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Bateken
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Lord Java
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? -S-
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? De eigenaar van Vlammer221, meer tactisch kijken, naar de grotere doelen.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
11. Welke speler(s) zou jij het liefste in je stam willen hebben? DVH, Bateken
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Bateken
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Geen, het is een spel:)
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Vlammer221
17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je? Doorzettingsvermogen, stammenforum activiteit
18. Wat vind jij de minst leuke regel(s)? De PP functies
19. Wat is je favoriete forumposter? Ikzelf:D Ken jullie allemaal nog niet zo goed.
20. Wat is de beste stamleider?
21. Wat is de slechtste stamleider?
22. Wie is de meest onderschatte speler? Lord Java
23. Wie is de meest overschatte speler? Alle spelers die bij 1 aanval stoppen.
24. Wat is voor jou het mooiste moment op w35? Elke dag weer:) Totaal nieuwe ervaring, als je ooit als grootste account een 15K account hebt gehad:D
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Lord Java


Lord Java? Die edelt alleen 3k barbs
 

DeletedUser71638

Guest
Sinds een behoorlijk lange tijd bestaat de top 5 van wereld 35 niet meer alleen uit Wallspelers!
j3wJhT6.png


Join the club Olimpje:cool:
 
Bovenaan