w33 event

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser63611

Guest
Paar mensen hebben dus supports ingediend, krijgen ze zulke antwoorden... :rolleyes:

Beste Varkentje123,

Voor een aantal is deze quest wel haalbaar en er mag best wat moeite voor gedaan worden om de quests te behalen.
Voor degene die het niet kunnen halen hebben in dit geval pech.

Met vriendelijke groeten,

Myriam (Famdecibel)
Support TribalWars.nl

Heb ik ook gekrijgen ...

Beste,

Nogmaals, de quests zijn haalbaar anders verschijnen ze niet. Kun je ze niet voltooien, dan heb je helaas minder geluk dit maal.

Met vriendelijke groeten,

Myriam (Famdecibel)
Support TribalWars.nl

Beste,

Dan is het jammer voor de spelers die het niet kunnen halen. Deze quest blijft zo staan en zal niet veranderd worden.

Met vriendelijke groeten,

Myriam (Famdecibel)
Support TribalWars.nl
 

DeletedUser65510

Guest
Mja, onze halve stam heeft het gevraagd en opnieuw gevraagd, krijgen gewoon constant hetzelfde antwoord.
Misschien hebben jullie het geluk om een antwoord van een andere mod te krijgen, maar betwijfel het.

Als je letterlijk om een 2e opinie vraagt, moet er altijd een andere mod aantreden.
 

DeletedUser

Guest
ik vind dat ze die bij w33 gwn moeten afschaffen, ik vergeet ze toch continu te doen :p
 

DeletedUser

Guest
Roboro 2013-06-22 17:11:31
Beste,


Ik vraag mij toch af waarom niet? Er zijn zoveel supportaanvragen hierover geopend (naar mijn vernemen) dat dit dus wel duidelijk een seintje moet afgeven dat het onmogelijk is om te behalen. Dit lijkt mij voor het TWteam reden genoeg de quests aan te passen zodat ook W33 zijn lol er aan kan beleven. Ik vond de quests erg leuk, maar zag het onmogelijke al aankomen met het tekentje van een edelman. Wie er nu al richting een adelshoeve aan het gaan is (enkel top 20 spelers) zullen dit ook nog eens op tijd moeten hebben en hun edelman op 10 dorpen gestuurd moeten hebben èn er ééntje overnemen, u weet hoe lang de reistijd van een edelman is neem ik aan.

Dat is niet alles, dan is er ook nog één waarbij men het hoofdgebouw naar level 23 moet uitbouwen, als u weet hoe lang het al duurt om enkel een edelman te produceren in dit stadium weet u dat dit als extra onmogelijk is. Laat staan dat er momenteel 10 VERSCHILLENDE dorpen met een hoofdgebouw van level 23 in iemands radius aanwezig zijn. Ook nog eens 20 eenheden aan beide kanten maakt het geheel nu wel extreem moeilijk; laten we gerust zeggen onmogelijk.

Als niemand in wereld 33 deze quests haalt kijk ik niet raar op en dan mag u bij uzelf twijfelen waarom u niet gehandeld heeft. Het enthousiast maken van de community op wereld 33 en deze vervolgens onmogelijke quests geven is een voorbeeld van slechte gebruikers/klant vriendelijkheid, voornamelijk na het negeren van de velen verzoeken om er naar te kijken.

Begrijp mij niet verkeerd, ik vind Tribalwars een heel leuk spel; ook als ik de quests niet haal. Vind de behandeling van de supportaanvraag (supportaanvragen) echter erg beperkt.


met vriendelijke groeten,

Roboro





famdecibel 2013-06-22 19:14:07
Beste,

Ik hoop dat je wilt begrijpen dat dit een event is dat door innogames wereldwijd is uitgezet. We praten hier over honderden werelden. Helaas zal het niet voor alle spelers mogelijk zijn om alle quests te halen. Toch zullen ze niet aangepast worden.

Ik wens je wel veel succes met het behalen van de andere quests.

Met vriendelijke groeten,

Myriam (Famdecibel)
Support TribalWars.nl
 

DeletedUser63611

Guest
Ben ik de enige die minder en minder respect heeft voor de mods ?In de laatste tijd zijn ze incompetenter geworden dan ik had verwacht ...
 
Reactiescore
1.735
Appeljongens was samen met newlivez de enige 2 modden waar ik echt respect voor had.
 

DeletedUser

Guest
Beste All about the money,

Ik snap dat het heel erg vervelend is dat deze quests momenteel niet haalbaar zijn op w33 en ik had het natuurlijker liever ook anders gezien. Helaas is het nu zo gelopen dat het op w33 niet haalbaar is, door het moment waarop de wereld is gestart en het moment waarop Tribal Wars 10 jaar is geworden. Helaas valt er echter niets meer aan te veranderen.

De quests zijn wereldwijd, over alle taalversies en alle werelden uitgerold (minus de speed en klassieke werelden) en dit loopt toch al gauw in de honderd werelden waar rekening meegehouden moet worden als het op deze quests aankomt en helaas heeft .nl net een van de werelden waarop niet alle quests te halen zijn. (En dan gaat het om de edelman quest & de HQ level 23 quest).

Het enige wat ik je kan meegeven is dat niemand op w33 deze quests kan halen en jullie dus uiteindelijk allemaal op dezelfde hoogte van beloning kunnen uitkomen. Het is slechts een kleine troost, maar het is op deze termijn, terwijl het event al loopt, niet meer mogelijk enige aanpassing aan te brengen in het event. Het enige wat ik kan, en zeker ga doen, is jullie kritiek meenemen en overbrengen richting Innogames, zodat hier in het vervolg wel rekening mee kan worden gehouden. Veel is het niet, maar meer kan ik niet bieden. Dat ze opdrachten op de nieuwe werelden te zwaar zijn, hoewel het wel de bedoeling was vanuit Innogames dat lang niet iedereen de maximum score kon halen. Op deze wereld gaat dat echter niet op de juiste manier.

Tot slot: De opdrachten uit de volgende, en laatste, fase zullen wel te halen zijn op w33, hoewel de laatste wel heel lastig zal zijn. Meer kan ik niet zeggen over de opdrachten.

Ik hoop dat ik je vragen een beetje heb kunnen beantwoorden, zo niet, laat het me aub weten en dan zal ik het nogmaals proberen.


Met vriendelijke groet,

Wieteke (Ramoth)
Community Manager Tribalwars.nl

Iemand die een goed antwoord geeft.
 

DeletedUser65510

Guest
Kreeg hetzelfde. Op z'n minst respect voor Ramoth omdat hij dit tenminste degelijk verwoordt, in tegenstelling tot Farmdecibel, je ziet duidelijk wie meer geëngageerd is.
 

DeletedUser65510

Guest
Zij* :eek:

Maar inderdaad, fijn om zo'n antwoord te krijgen, goed dat het gecommuniceerd wordt naar Innogames toe.

Sorry voor 't foutje dan :eek:.
Ik vind het in ieder geval al een kleine troost dat er op z'n minst iets uitgaat naar Innogames, wat ze daar allemaal doen weet ik niet, maar het is meestal toch niet goed tegenwoordig.
 

DeletedUser54299

Guest
Dat geklaag over We kunnen het niet voor een wereld anders doen klopt ook niet helemaal, er zijn al veel verschillende versies voor kerk/bonusdorp/ridder etc werelden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan