W33 Awards 2013!

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je moet naar meer kijken dan alleen een account vol pompen met def. Als mijn account zou vol komen te staan zodat ik zelf geen flikker hoef te doen en alles toch dood loopt, maakt het me dan een goede deffer? Nee dat maakt het me niet.

Tjah het volzetten van dorpen met deff kun je moeilijk iemand verwijten...
hoe zou je zelf zijn :p

Maar het betekend niet omdat een speler gestackt staat dat hij een slechte deffer is.

Degene die nu op jo jo speelt kan toch wel snipen enzo heb ik gemerkt :mad:
 

DeletedUser

Guest
Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Krondor28 in de beginfase.
2- Repelsteeltje.
3- Het drietal dat Gizmo69 in 24 uur tijd 50 (?) dorpen afhandig maakte.
Opmerking: Jammer genoeg geen supergeslaagde massa's in 2013, anders was de bedenker ervan het meesterbrein geweest.

Dankjewel :) het waren er dacht ik rond de 40 als ik zijn fusiepartner scoebke mag meetellen :cool:
 

DeletedUser69700

Guest
De belangrijkste deff-acties worden toch vaak niet gezien hoor...
 

DeletedUser

Guest
Je moet naar meer kijken dan alleen een account vol pompen met def. Als mijn account zou vol komen te staan zodat ik zelf geen flikker hoef te doen en alles toch dood loopt, maakt het me dan een goede deffer? Nee dat maakt het me niet.

Doe je dat al niet? :eek:

Oops, nee, je hebt magisch al onze clears + fakes afgeslacht tot op het bot, op stacks groter dan 40k! Sorry, ik ben vergeten dat je een toverstafje verborgen hield :D



Maar geen nood, ik ga ook vermelden dat je onze treinen deels gesniped hebt :)
 

DeletedUser

Guest
Haha ok je hebt een punt, maar ik zeg ook nergens dat ik een goede deffer ben ;)

Welja, als jij het niet bent, wie dan wel op deze wereld? :p

Defence is volgens mij niet enkel snipen... het is vooral controle behouden en rust creëren tijdens een massa. Alles taggen en zelfs eventueel vv afgeven om het snipewerk te doen voor je...

Het is voor iedereen onmogelijk te deffen als ze geen stamhulp krijgen... want, zelf al kan je gigantisch goed snipen, je kan niet alles tegehouden...
 
Bovenaan