W33 Awards 2013!

DeletedUser40402

Guest
Zo op de laatste dag van 2013 kwam ik een oud topic tegen op W15, waar ik effe mijn ego wou boosten door leuke dingen over mezelf terug te lezen enzo, had ik effe nodig. Maargoed, daar gaat dit topic niet over natuurlijk. Ook al is deze wereld nog maar een half jaartje oud, toch kan er al best wat over gezegd worden. En daarom lijkt het me eigenlijk leuk om er awardlijstje van te maken! Het gaat om het volgende lijstje:

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2013 het meeste van zichzelf laten zien?
1-
2-
3-

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-
2-
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-
2-
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-
2-
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-
2-
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2013 - Met welke speler moeten in 2014 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2013 - Met welke stam moeten we in 2014 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-

Is eens wat anders denk ik zo. Ik zal een dezer dagen ook wel eens invullen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54299

Guest
Mooie vragenlijst! Jaartijden hebben misschien wat aanpassingen nodig.

Misschien wel leuk om zoiets elke maand/elk kwartaal te doen.
 

DeletedUser40402

Guest
Mooie vragenlijst! Jaartijden hebben misschien wat aanpassingen nodig.

Misschien wel leuk om zoiets elke maand/elk kwartaal te doen.

Oeps :$. Ja, zoals ik al zei, gewoon gekopieerd van W15 :p. Effe aanpassen!
 

DeletedUser

Guest
Is het de bedoeling om er ook een soort van puntensysteem aan te hangen of gewoon om wat mensen in de spotlights te zetten? :)
 

DeletedUser40402

Guest
Nouja, ik wil er puntensysteem van maken, maar was niet de oorspronkelijke bedoeling zeg maar :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-
2-
3-

tjah deze gaat moeilijk worden :p
alleen stamhoppers kunnen daar echt goed op antwoorden xd
en op AF baseren is niet te doen weet ik uit ervaring :p
 

DeletedUser

Guest
Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-
2-
3-

tjah deze gaat moeilijk worden :p
alleen stamhoppers kunnen daar echt goed op antwoorden xd
en op AF baseren is niet te doen weet ik uit ervaring :p

Vraag het aan Ruben;)
 

DeletedUser4141

Guest
tof idee. ik zal ook zo eens een lijstje maken. wel na vandaag heb het enorm druk voor het moment!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
eerst feesten :p

de beste speler van w33 heeft nog dikke 11u om zonder aan te vallen of te edelen zich te bewijzen :D
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2013 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Stoned Monkeys
2- Embax
3- Talisker

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Retro.
2- [.R!.]
3- DRIVE

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Iron-Law
2- Embax
3- Global Knowledge

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- GuardianOfAll
2- Repelsteeltje.
3- Krondor28. Bijna deze plek aan Embax gegeven. Toch heeft Embax genoeg kansen en mogelijkheden laten liggen.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Rushing Sandy
2- Global Knowledge
3- GuardianOfAll

Spammer van het Jaar - Wie had dit jaar de meest humoristische posts?
1- Roboro
2- Tim010
3- ruben640

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Teveron, Bad luck matey
2- MLS, Gehervormeerd en komt goed uit de verf nu. Toch een rare tijd achter de rug.
3- Roboro, Helaas ondanks al je ideeën en idealen toch niet vaardig genoeg gebleken om je stam bij elkaar te houden.

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- De leaves bij DRIVE. Toch stiekem een geniet momentje.
2- Vorming van [.R!.]. Toch stiekem achter de schermen een beetje aan bijgedragen.
3- Het beginjaar van W-33. Na jaren weg geweest te zijn toch maar een nieuwe start begonnen. Me like.

Meest Veelbelovende Speler van 2013 - Met welke speler moeten in 2014 serieus rekening mee houden?
1- Stoned Monkeys Duidelijk op rang 1. Laat maar eens zien waarom.
2- GuardianOfAll ODA beest.
3- General-B Als hij zijn plannen goed indeelt en uitwerkt kan ook hij voor een leuke verassing zorgen.

Meest Veelbelovende Stam van 2013 - Met welke stam moeten we in 2014 serieus rekening mee houden?
1- Retro.
2- [.R!.]
3- DRIVE
 

DeletedUser4141

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2013 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Stoned Monkeys
2- Embax
3- Talisker

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Iron-Law
2- Embax
3- Global Knowledge

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- GuardianOfAll
2- Repelsteeltje.
3- Krondor28. Bijna deze plek aan Embax gegeven. Toch heeft Embax genoeg kansen en mogelijkheden laten liggen.

Bedankt voor mijn 3 vermeldingen! komend van een tegenstander doet me dit veel plezier!
Ik moet u gelijk geven wat betreft aanvaller van het jaar. Ik heb hier wat laten liggen. Ik denk dat je op Teveron bedoeld? Mijn laatste aanval op Global Knowledge was toch redelijk succesvol (4 dorpen). echter moet het rekening houden met een uitstekende verdediger (staat bij u op rank 3). geef mij wat makkelijkere buren! :)

fijn lijstje nogmaals.
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2013 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Stoned monkeys, bij uitstek.
2- Krondor28, zowel aanvallen als verdedigend goed bezig geweest geloof ik terwijl hij tevens goed groeit.
3- Kessen, plotselinge enorme groeispurt ingezet die je er niet meer uitgeslagen krijgt.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Pugna, zijn stiekem denk ik toch een reden van Teverons stoppen. Dit terwijl hij altijd een vrij grote mond had.
2- ex-HIMES en ex-Simple maar wel tijdens hun tijd bij DRIVE. Hebben Iron-law in enkele dagen het noorden uitgetrapt.
3- -Free-, die over een tijd de plek 3 over zal nemen.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Krondor28 blokkeerde elke aanval die vanuit DRIVE ooit op hem gedaan is, chapeau.
2- Hawkeyed, meerdere massa's in het beginstadium overleefd en ook pas geleden weer.
3- OnlyTheBrave, is gewoon een top team in een lastige positie dat ook constant moet verdedigen.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Repelsteeltje.
2- Joarc, zette mooie massa's in elkaar heb ik gezien.
3- Geen flauw idee eigenlijk.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
Hier zal ik geen DRIVE vernoemen anders blijf ik bij mijn eigen leiding hangen.
1- Teveron, is goed bezig geweest in zijn tijd. Zwakte tegen het einde een beetje af. Desondanks iemand die goed op mensen in kon praten, wat goed is als degenen dat niet door hebben, wat de meeste ook niet hadden. Ik weet niet precies hoe hij het aanpakte binnen [.R!.] maar hij heeft het redelijk mooi neer gezet. Nu hij weg is loopt [.R!.] ook niet meer zo lekker heb ik het gevoel, dus hij moet een belangrijke schakel geweest zijn.
2- Tears of the River team, geeft goed leiding en zorgt voor continu contact met de wereld en stam om zich heen wat goed is zodat de communicatie niet verwatert. Wellicht dat het slim is om hier en daar minder emotionele meningen te hebben maar de zaken puur tactisch/strategisch/objectief benaderen.
3- Rushing Sandy, deze speler doet het toch niet slecht bij Retro geloof ik. Ondanks dat ik het met heel veel dingen van Retro niet eens ben liegen de statistieken er niet om en is Retro na een flinke afdaling toch weer bij getrokken toen RS aan de leiding kwam.

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Teveron. Ondanks ik het niet eens was met de propaganda van Teveron in het begin heb ik toch een aantal leuke discussies met hem gehad.
2- Global Knowledge
3- Stoned monkeys


Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Fr33 def3at, grootste meeloper die ik ooit ben tegen gekomen. Heeft nooit een eigen mening, nou ja, dat hij DRIVE niet mag dan
2- CoC, spreekt zichzelf overal tegen, heeft een grote mond en is vaak respectloos (niet altijd face to face).
3- Killrick, stapt tijdens een onderhandeling over een bondgenootschap als leider zijnde over naar de tegenstander.

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Castiels woede, vergeet ik nooit meer, wat een heethoofd was dat.
2- DRIVE na meer dan een half jaar hebben te bestaan uiteindelijk in alles aan kop. Punten, puntengemiddelde en OD. Geheimen gedeeld 1e.
3- ...?

Meest Veelbelovende Speler van 2013 - Met welke speler moeten in 2014 serieus rekening mee houden?
1- Stoned monkeys
2- Kessen
3- Inspectious. (denk om de punt)

Meest Veelbelovende Stam van 2013 - Met welke stam moeten we in 2014 serieus rekening mee houden?
1- Pugna
2- -Free-
3- GG.
 

DeletedUser54299

Guest
Kennelijk heb ik een moeilijke naam :(
Ik heb overigens nog wel respect voor Drive, als stam presteren jullie nog best goed(word een leuke uitdaging) :)
Het is vooral jullie Spiongeschiedenis (& een paar andere kleine dingen) die ik niet leuk vind. Hopelijk word dat een verbeterpunt voor 2014!
 

DeletedUser60039

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2013 het meeste van zichzelf laten zien?
1-Embax Topspeler.
2-Krondor28
3-Stoned Monkeys

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-DRIVE
2-[.R!.]
3-Pugna

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-Embax verder voor de rest, niet veel denk ik zo, of ze verliezen 20 dorpen dan is het woord standhouden niet echt van toepassing...
2-Global kan ook wel tegen een stootje.
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-GuardianOfAll
2-Tim010
3-Roboro, (met zijn planning, maar ik vertrouw er ook op dat het een zeer goede aanvaller is.)

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-Roboro
2-Global
3-Rushing Sandy

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-Glenn de spammerd
2-Lady Sophie kan er ook weg mee, de 2 spelers van marwo he!
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-Iron-law
2-Woodpekker0
3-R3PO II

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-Woodpekker0 bijna voor de helft wegedelen in een paar dagen :D
2-De aanval van Tim010!
3-Dat wij weer in de top 20 staan :D

Meest Veelbelovende Speler van 2013 - Met welke speler moeten in 2014 serieus rekening mee houden?
1-Embax
2-Kessen
3-Krondor

Meest Veelbelovende Stam van 2013 - Met welke stam moeten we in 2014 serieus rekening mee houden?
1-DRIVE
2-[.R!.]
3-Retro.
Onze liefste schatjes <3
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2013 het meeste van zichzelf laten zien?
1- GuardianOfAll (heerlijke speler om aan het werk te zien!)
2- Donstef
3- Embax

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Retro.
2- -Free-
3- DRIVE

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Embax
2- iron-law
3- ....

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Guardianofall
2- krondor28
3- Amat Victoria Curam

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Rushing Sandy (overduidelijk)
2- Roboro ( Heeft een mooie stam opgericht )
3- Billenlikker

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Nilpheria :D
2- ,,,
3- ,,,

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- djordy00710 (verliest 5 dorpjes en de internmachine gaat aan!)
2- Gizmo69 (Gewoon helemaal opgevreten)
3- Lethale telum ( 1ste klas noob )

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- De oprichting van mijn oude stam -DR- :D
2- ...
3- ...

Meest Veelbelovende Speler van 2013 - Met welke speler moeten in 2014 serieus rekening mee houden?
1- donstef
2- golden haze
3- talisker

Meest Veelbelovende Stam van 2013 - Met welke stam moeten we in 2014 serieus rekening mee houden?
1- retro
2- -free-
3-[.R!.]
 

DeletedUser

Guest
Die van mij staan trouwens niet gerangschikt, voor de duidelijkheid kunnen de nummer 1, 2 en 3 dus als gelijken worden geïnterpreteerd.
 

DeletedUser60039

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2013 het meeste van zichzelf laten zien?
1- GuardianOfAll (heerlijke speler om aan het werk te zien!)
2- Donstef
3- Embax

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Retro.
2- -Free-
3- DRIVE

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Embax
2- iron-law
3- ....

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Guardianofall
2- krondor28
3- Amat Victoria Curam

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Rushing Sandy (overduidelijk)
2- Roboro ( Heeft een mooie stam opgericht )
3- Billenlikker

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Nilpheria :D
2- ,,,
3- ,,,

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- djordy00710 (verliest 5 dorpjes en de internmachine gaat aan!)
2- Gizmo69 (Gewoon helemaal opgevreten)
3- Lethale telum ( 1ste klas noob )

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- De oprichting van mijn oude stam -DR- :D
2- ...
3- ...

Meest Veelbelovende Speler van 2013 - Met welke speler moeten in 2014 serieus rekening mee houden?
1- donstef
2- golden haze
3- talisker

Meest Veelbelovende Stam van 2013 - Met welke stam moeten we in 2014 serieus rekening mee houden?
1- retro
2- -free-
3-[.R!.]



Heb je stats al eens bekeken?
 
Bovenaan