W30 Rent-A-Round

DeletedUser48745

Guest
Beste Bespelers van w30!

Misschien kennen sommigen van jullie de Rent-A-Round al, Misschien ook niet. Een TW-Rent-A-Round is een server op www.TribalWarsMasters.net die je kunt huren voor 600PP. Mijn idee was om samen met jullie w30'ers een keer daar een ronde te huren. Max bespelers is 20 leden, dus dat zou dan 30PP per persoon zijn. 20 extra plaatsen kost 100PP Extra, dus hoe meer mensen die meedoen hoe goedkoper het wordt . Het gaat hier om een 4-uur durende ronde op instellingen die zelf te bepalen vallen. Dit zal een soort "speed"-ronde worden met een snelheid van 400 of iets dergelijks. Instellingen mogen we zelf bepalen dus daar kunnen we nog over praten met de mensen die meedoen. Als je je aan wilt melden, zeg het dan hieronder in dit topic en discussieer waarom mensen mee zouden kunnen doen en waarom dit leuk is. Ik wil dit vooral organiseren zodat ik een beetje kan zien wat voor spelers er zijn op w30, hoe goed spelers over het algemeen zijn en zo kan je een klein beeld creeren van w30. Je mag ook vrienden uitnodigen van buiten w30, want hoe meer mensen hoe leuker en minder PP, maar het initiatief draait wel voor w30 spelers. Ik hoor graag van jullie !

Deelnemers:
1. Fatality.
2. Saltzer
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Fatality.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
255
Zou oneerlijk zijn mocht ik me aanmelden, ik gun iemand anders ook de winst.

Leuk idee, succes!
 
Reactiescore
255
Ben jij een speeder dan J.?

Sarcasme.

Nee, ik ben inderdaad geen speeder. Ik ga niet 4u lang achter elkaar op TW zitten, dan kijk ik liever een paar keer in die 4u dan er echt continue achter te zitten. Dus niks voor mij ;).
 

DeletedUser48745

Guest
Sarcasme.

Nee, ik ben inderdaad geen speeder. Ik ga niet 4u lang achter elkaar op TW zitten, dan kijk ik liever een paar keer in die 4u dan er echt continue achter te zitten. Dus niks voor mij ;).

Nuja je bent een goede speler dus zou best kunnen, en je kan ook met een co spelen dus beiden 2x een uurtje he ;)
 

DeletedUser67158

Guest
Erg leuk idee S, helaas heb ik er de tijd niet voor.

Ik hoop dat je een leuk clubje bij elkaar gesprokkeld krijgt!
 
Bovenaan