W3 - Hoe farm jij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2170

Guest
Ik val gwn elke dag een dorp aan
geeft zo 1900 van alles :) :p
kan beter niet?:p :D :eek: :rolleyes:
 

DeletedUser2110

Guest
ik farm ook best wel chill ik kreeg om de 2o minuten
5000 gronstoffen van elke is wel gungstig dna heb je nua een uur al 15000 van ieder dat is aps gunstig voor een gastje van 400 punten ik maak het meesat legers
 

DeletedUser

Guest
ik farm ook best wel chill ik kreeg om de 2o minuten
5000 gronstoffen van elke is wel gungstig dna heb je nua een uur al 15000 van ieder dat is aps gunstig voor een gastje van 400 punten ik maak het meesat legers

Zit jij een potje te liegen?
 

DeletedUser

Guest
ik farm gewoon bijna 24-7 :D genoeg verlaten dorpen om me heen
 

DeletedUser

Guest
Welja, en daar nog eens de niet-verlaten dorpen zonder veel verdediging bovenop :)
 

DeletedUser2235

Guest
ik pers zwakke dorpen in mijn buurt af terwijl ik met infanterie in mijn buurt farm.
als ze niet antwoorden of niets sturen val ik ze aan met mijn cavalerie
(als ze iets sturen ook)
 

DeletedUser

Guest
Ik farm niet echt grote farms die me 10k opleveren per keer ofzo..


Ik heb vaste farmdorpjes , 'n mix van verlaten en nog steeds spelende.

Ik heb zo'n 15 à 18 farmdorpjes per dag die ik elk op zijn minst 3 x per dag farm.
sommigen farm ik tot 10 x per dag.

Dit vele farmen van dezelfde dorpjes levert per keer niet veel op maar ik heb troepen genoeg om het te doen en in mijn buurt zijn er nog farmers dus op deze manier probeer ik hen zoveel mogelijk te ontnemen.

Wanneer ik opsta farm ik de verlaten dorpen die het verst liggen en het meest opbrengen het eerst. Tot ze leeg zijn , dan ga ik nr mij toe werken op de verlaten farms. Tenslotte ga ik in m'n persoonlijke en nog spelende farms de buit gaan ophalen om dan de best opleverende farms continu gedurende de dag te farmen (tot zo'n 10x ongeveer). De farmpjes die niet veel opleveren maar toch dicht in m'n buurt liggen farm ik zo'n 3x per dag om toch iets met m'n troepen te doen ondertss :p

Ik ben heel vaak of bijna continu online dus 's nachts farm ik ook gewoon door. Dan is er zo'n 8u dat ik niet online kome tijdens de nacht en 's morgens begint het scenario opnieuw.

Ik vind het wel spijtig dat wanneer je grote dorpen farmt van +1000 punten ofzo dat die dan de boel verlaten.. :( zo gaat iedereen er mee van profiteren.
Iemand een idee hoe dat op te lossen en te weten te komen van welke spelers die aanvallen op dat dorp ook komen?

zozo ;)
 

DeletedUser

Guest
farmen is het aanvallen van dorpjes alleen om hun grondstoffen te stelen,een bijkomend voordeel is dat ze geen bedreiging voor jou kunnen gaan vormen.:)
 

DeletedUser

Guest
Ik val hetzelfde dorp 4a5x aan en dat bij 6a7 verschillende dorpen met een minimum vazn 200 manschappen van alles.

Zo haal ik toch MAKKELIJK 10,000+ GS binnen
 

DeletedUser

Guest
ik farm zo'n 13x per dag 10k per dag aan extra inkomsten. best nice :cool:
 

DeletedUser

Guest
ik farm niet, ik maak mijn gs gwoon hoog, zorg voor een goede verdediging, ik vind farmen veel te tijdrovend en gevaarlijk en saai:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan