W3 dood?

DeletedUser35251

Guest
Ik wil jullie erop wijzen geen rl namen te gebruiken maar gewoon de forum/game namen :)

Bij voorbaat dank!
 

DeletedUser52559

Guest
Ik wil jullie erop wijzen geen rl namen te gebruiken maar gewoon de forum/game namen :)

Bij voorbaat dank!

Is dit je eerste ingreep op het W3 forum sinds je aanstelling als mod hier? (Wat al maanden geleden was? :p)
 

DeletedUser35251

Guest
Sinds wanneer is die regel van toepassing?
Wist ik niets van...

Al een hele tijd :) De regel is nu alleen wel aangepast. Regel 2.4
Het vernoemen van spelers bij hun Real life naam in plaats van hun forum of game-naam is niet toegestaan.

Is dit je eerste ingreep op het W3 forum sinds je aanstelling als mod hier? (Wat al maanden geleden was? :p)

Volgens mij wel ja :)

aoisakura, mienno, xinix, farmer, kill, sera, ...
Shoot me now als je zo in het echt heet :)

Vast niemand. Maar de namen die wel zijn gebruikt heb ik al aangepast ;)
 

DeletedUser5148

Guest
Wie is Jonathan??

En liefste moderator:

Hoe kan je een RL onderscheiden van een gamenaam?

Ook oerdomme regels hea...
Wees eens productief.
 

DeletedUser

Guest
Ga jij mij antwoorden?
Wie is Jonathan?
Ik weet niet, blijkbaar één of andere pcm-ontwikkelaar...
Ik wou dat gewoon even met iedereen delen, omdat ik het zo'n mooie naam vind.
Zeker in combinatie met Leemans.

Prachtig!
 

DeletedUser5148

Guest
Ik kom 1 avondje terug op het forum van w3 en ik krijg al een infraction of whatever...

Maar is dit niet wat tw wil??
Activiteit op hun forums??
I mean, een uurtje met sera praten op het forum heeft al meer dan 40 posts bijgebracht op dit forum.
En daar draait het hem allemaal om...
Speel tw voor het plezier en lach met elkaar, ga niet serieus debiel doen, ik hou daar niet van.
 

DeletedUser

Guest
Ik kom 1 avondje terug op het forum van w3 en ik krijg al een infraction of whatever...

Maar is dit niet wat tw wil??
Activiteit op hun forums??
I mean, een uurtje met sera praten op het forum heeft al meer dan 40 posts bijgebracht op dit forum.
En daar draait het hem allemaal om...
Speel tw voor het plezier en lach met elkaar, ga niet serieus debiel doen, ik hou daar niet van.

Jonathan, doe ff normaal.
Die mods doen ook hun werk maar hoor.
 

DeletedUser35251

Guest
Oke hebben jullie nu je pleziertje weer gehad? :) Dit is gewoon de regel, daar kan ik verder ook niks aan veranderen. Ik ben blij dat het forum weer een beetje actief is maar dat veranderd niks aan de forumregels :) Dus graag de forumregels gewoon in acht nemen als je post.

Bij voorbaat dank
 
Bovenaan