W29 Rent-A-Round

DeletedUser48745

Guest
Beste Bespelers van w29!

Misschien kennen sommigen van jullie de Rent-A-Round al, Misschien ook niet. Een TW-Rent-A-Round is een server op www.TribalWarsMasters.net die je kunt huren voor 600PP. Mijn idee was om samen met jullie w29'ers een keer daar een ronde te huren. Max bespelers is 20 leden, dus dat zou dan 30PP per persoon zijn. 20 extra plaatsen kost 100PP Extra, dus hoe meer mensen die meedoen hoe goedkoper het wordt . Het gaat hier om een 4-uur durende ronde op instellingen die zelf te bepalen vallen. Dit zal een soort "speed"-ronde worden met een snelheid van 400 of iets dergelijks. Instellingen mogen we zelf bepalen dus daar kunnen we nog over praten met de mensen die meedoen. Als je je aan wilt melden, zeg het dan hieronder in dit topic en discussieer waarom mensen mee zouden kunnen doen en waarom dit leuk is. Ik wil dit vooral organiseren zodat ik een beetje kan zien wat voor spelers er zijn op w30, hoe goed spelers over het algemeen zijn en zo kan je een klein beeld creeren van w29. Je mag ook vrienden uitnodigen van buiten w30, want hoe meer mensen hoe leuker en minder PP, maar het initiatief draait wel voor w29 spelers. Ik hoor graag van jullie !

Deelnemers:
1. Fatality.
2. Dr Hannibal Lecter
3. Drasp
4. Vincke
5. Raphgo
6. .Prime Nova
7. Vallos17
8. Space Bison
9. .Cuppycake
10. Dragonfriend723
11. Dutchdrag0n
12. Spamkaboutertje
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
misschien een idee om oh no vs insect te doen daar ? :p

Dan gaat het wat sneller vooruit.
 

DeletedUser48745

Guest
Het gaat op een zondag plaatsvinden, rond de middag, tijd wordt nog afgesproken ;)
 

DeletedUser67973

Guest
Kan het niet bijna beter op een zondag van 20:00 tot 24:00
 

DeletedUser

Guest
Leuk idee, maar zondag overdag moet ik sowieso sporten. Dus ik pas
 

DeletedUser

Guest
Idd leuk, ik wil ook wel meedoen alleen ligt eraan welke zondag, komende drie zondagen kan ik sowieso niet. :p
 

DeletedUser67973

Guest
Persoonlijk denk ik dat je het beste gewoon een datum over laat zegge anderhalve maand moet neerzetten.
Maak dan 2 lijsten aan voor 2 tijden op de zondag. Dan kan iedereen zeggen voor welk schema hij/zij kan.
Dan kan je na een week/2weken wel zien welke van de 2 schema's het word en die inplannen.
 

DeletedUser48745

Guest
Persoonlijk denk ik dat je het beste gewoon een datum over laat zegge anderhalve maand moet neerzetten.
Maak dan 2 lijsten aan voor 2 tijden op de zondag. Dan kan iedereen zeggen voor welk schema hij/zij kan.
Dan kan je na een week/2weken wel zien welke van de 2 schema's het word en die inplannen.

We gaan eerst genoeg mensen bij elkaar regelen, dan in een gezamenlijk gesprek bespreken over data
 

DeletedUser66258

Guest
Is al 3 jaar geleden dat ik heb gespeed, maar count me in ;)
 

DeletedUser53131

Guest
count me ook maar in :)

en om het interessant te maken krijgt de winnaar nog is 50 PA van mij

:D
 
Bovenaan