W20 in TWW

DeletedUser

Guest
@ SilentButDeadly

Leuk je weer eens te spreken :D T is echt op niveao.
Heren je moet ff meegeven dat deze top speler ook zijn zwakke kanten heeft :cool: Hij heeft Oorlog met ons en kan hem telkens niet winnen hehehe.. :D
En daar baalt hij van want dat had hij niet ged8t een aantal maanden terug. Wij spelen het id anders dan dis. Ieder zijn strategie :) De tijd zal het allemaal uitwijzen.
Dat wij elkaar niet liggen is duidelijk :bijl:

Maar ik heb wel respect voor je groepje en gun ieder lol in zijn spelletje.

Cluc
 

DeletedUser

Guest
@ SilentButDeadly

Leuk je weer eens te spreken :D T is echt op niveao.
Heren je moet ff meegeven dat deze top speler ook zijn zwakke kanten heeft :cool: Hij heeft Oorlog met ons en kan hem telkens niet winnen hehehe.. :D
En daar baalt hij van want dat had hij niet ged8t een aantal maanden terug. Wij spelen het id anders dan dis. Ieder zijn strategie :) De tijd zal het allemaal uitwijzen.
Dat wij elkaar niet liggen is duidelijk :bijl:

Maar ik heb wel respect voor je groepje en gun ieder lol in zijn spelletje.

Cluc

Tjonge jonge is dit jouw verweer op mijn post lol? Dat zegt genoeg over de waarheid in mijn post I quess.
Zeggen dat ik zwakke punten heb omdat ik een oorlog TELKENS niet kan winnen.
Vertel me is beste vriend hoe ik een oorlog kan winnen zonder er een front mee te hebben tot voor kort.
 

DeletedUser

Guest
Nope het zegt enkel wat over jou en hoe jij het ziet.
Dat is je goed recht. Id zie ik het iets anders :D

cluc
 

DeletedUser24056

Guest
Allereeerst. Twee stamleden die elkaar gigantisch tegenspreken.

Hier zegt clucluc dat WeComeAndGo oorlog heeft en het niet kan winnen (wat dus duidt op dorpverlies voor hem. Heb dit niet nagekeken. Kan dus onwaar zijn)
Hij heeft Oorlog met ons en kan hem telkens niet winnen hehehe.. :D


Cluc

Maar precies één post daarvoor zij Bucer dit nog:

M.b.t. Dis. Vooralsnog heb ik niks geweldigs gezien van beide kanten, misschien even die grootspraak bewaren tot er daadwerkelijk wat gebeurd?

Hij verteld dat er nog helemaal niets is gebeurd! Huh?
Misschien niet de meest relevante info. Wilde het toch even onderstrepen. Vind het mooi om te zien dat twee leden zich hier zo goed mogelijk proberen te verdedigen en daarin elkaar tegenspreken:D

Om wel ontopic te zijn: Ik denk dat Insane zich al bewezen heeft als rimaccount in de top 20. Dat alleen al kan ik een prestatie van niveau noemen. Dus laten we het alsjeblieft niet over zijn skills hebben.
BWR vind ik een ander verhaal. Heb hier 3 à 4 leden van BWR rond zien lopen. Alledrie horen praten over de geweldige tactiek en nog geweldigere prestaties op W4. Dit is helaas niet wereld vier, waardoor die info allesbehalve nodig is om te vermelden. En voordat er gezegd mag worden dat jullie skills hebben, moeten jullie ook daadwerkelijk wat bereiken. Het record aantal smoesjes valt daar niet onder. En dan pas hebben jullie het recht om jullie jezelf hier voor te doen als goddelijke TW-spelers (dat is tot noch toe enkel voorbehouden aan Godly:p)
 

DeletedUser

Guest
Allereeerst. Twee stamleden die elkaar gigantisch tegenspreken.

Hier zegt clucluc dat WeComeAndGo oorlog heeft en het niet kan winnen (wat dus duidt op dorpverlies voor hem. Heb dit niet nagekeken. Kan dus onwaar zijn)


Maar precies één post daarvoor zij Bucer dit nog:



Hij verteld dat er nog helemaal niets is gebeurd! Huh?
Misschien niet de meest relevante info. Wilde het toch even onderstrepen. Vind het mooi om te zien dat twee leden zich hier zo goed mogelijk proberen te verdedigen en daarin elkaar tegenspreken:D

Om wel ontopic te zijn: Ik denk dat Insane zich al bewezen heeft als rimaccount in de top 20. Dat alleen al kan ik een prestatie van niveau noemen. Dus laten we het alsjeblieft niet over zijn skills hebben.
BWR vind ik een ander verhaal. Heb hier 3 à 4 leden van BWR rond zien lopen. Alledrie horen praten over de geweldige tactiek en nog geweldigere prestaties op W4. Dit is helaas niet wereld vier, waardoor die info allesbehalve nodig is om te vermelden. En voordat er gezegd mag worden dat jullie skills hebben, moeten jullie ook daadwerkelijk wat bereiken. Het record aantal smoesjes valt daar niet onder. En dan pas hebben jullie het recht om jullie jezelf hier voor te doen als goddelijke TW-spelers (dat is tot noch toe enkel voorbehouden aan Godly:p)

Ik geef je hierin helemaal gelijk! ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol weer een kenner :D
Voor jou en vooral ook mijn grote vriend welkom en go, Als ik een stamleider aanspreek op een oorlog, dan spreek ik hem aan over zijn stam, niet over hem persoonlijk.
Dit spelletje speel je met een groep, niet alleen !
Maar wellicht heb ik het niet duidelijk genoeg vermeld.

cluc
 

DeletedUser45788

Guest
@ Bwr naabjes
Hop hop hop weg dat jullie maar ingame propaganda voeren.
 

DeletedUser24056

Guest
Nogmaals je quote

@ SilentButDeadly

Heren je moet ff meegeven dat deze top speler ook zijn zwakke kanten heeft :cool: Hij heeft Oorlog met ons en kan hem telkens niet
Cluc

Deze topspeler en hij. Deze woorden duiden toch echt op WeComeAndGo zelf, niet op zijn stam. Maar dan nog, als jij zijn stam bedoelde. Je sprak Bucer nog steeds tegen. Wat voelt het goed om een kenner te zijn!

EDIT: je hebt verder wel gelijk in je post hoor. Je verwoordde het verkeerd en een wellicht wat misplaatste opmerking van me;)
 

DeletedUser

Guest
Lol weer een kenner :D
Voor jou en vooral ook mijn grote vriend welkom en go, Als ik een stamleider aanspreek op een oorlog, dan spreek ik hem aan over zijn stam, niet over hem persoonlijk.
Dit spelletje speel je met een groep, niet alleen !
Maar wellicht heb ik het niet duidelijk genoeg vermeld.

cluc

Je hebt het door. Wat goed!
Hopelijk heb je dan ook door, Dat wij als groep, je Pro W4 en je gepromootgedrag over BWR echt ff zat zijn.
Ga op je stammenforum spammen. Maar niet hier.
Alvast bedankt. ;)
 

DeletedUser

Guest
Sorry het is niet mijn bedoeling om iemand te beledigen.
Ik had gewoon ff een slappe lach. Mijn excuss.

Cluc
 

DeletedUser

Guest
PuntenHoeXtjes? Volgens mij heeft BWR hier zich weer tot 37 leden uitgenodigd om daarna vrolijk en vol trots te komen vertellen hoe blij ze wel niet waren met die rank 5 in punten @ een paar dagen/weken geleden.
 

DeletedUser

Guest
Almost famous had glenn's koekjes toch gestolen

78koekisop.gif


Maar de mijne is ook op :eek:
 

DeletedUser52174

Guest
PuntenHoeXtjes? Volgens mij heeft BWR hier zich weer tot 37 leden uitgenodigd om daarna vrolijk en vol trots te komen vertellen hoe blij ze wel niet waren met die rank 5 in punten @ een paar dagen/weken geleden.

Volgens mij ook:)
 

DeletedUser

Guest
Heer SilentButDeadly

Ik kan dingen over jou groepje vertellen die je zelf nog niet weet.. Maar ik laat me er niet toe verleiden. Hoe beledigend of lachwekkend het ook mag zijn inhoudelijk zul je geen reactie van mij krijgen. Reacties zoals ik eerder heb gepost van buiten dat groepje worden toch door het bekende spamtuig ;) de grond in getrapt. Zelfs plezier beleven aan de geposte onzin mag schijnbaar niet.

Laten we gewoon lekker vijanden blijven, een goede vijand heb ik liever dan een achterbakse vriend.
Daar weet ik tenminste wat ik er aan heb.

cluc
 

DeletedUser

Guest
Glenn,

Ik geloof dat er voor het tw een boek vol kan worden geschreven over w20

R2g vs maori. flob or not
Sick. vs maori. laffe actie?
Invite vires van 80% van de top 10 stammen.
Jonny77 naar aardsrivaal /dome!!!
 

DeletedUser40402

Guest
Dat zijn bijna allemaal onderwerpen waar je geen artikels mee kunt vullen hoor ;)
 
Bovenaan