[W2] Rammen

DeletedUser

Guest
Stel ik val een dorp aan met al mijn troepen en ongeveer 100 rammen. Zijn muur is level 20. De rammen brengen de muur rond lv 12-13 met 100 stuks. Maar doen ze dit voor of na de combat.

at ik dus bedoel, word de verdedeging met een lv 20 muur afgerekent of met het lv wat mijn rammen er van maken?
 
Reactiescore
276
Volgens mij vallen de Rammen eerst aan, dus wordt het verekend met de beschadigde muur. Dit weet ik echter niet zeker, w8 dus even tot een ander het wel zeker weet en het hier neerzet :)
 

DeletedUser1165

Guest
volgens mij zat het ongeveer: 50% word uitgevochten - rammen en kata's doen hun werk - er word weer gevochten.

dat is dan uit eigen ervaring, weet het niet zeker.
 
Reactiescore
276
Ik heb het even voor je bekeken op de Engelse server, daar doet de simulator het wel. Ik heb even rondgespeeld:

Aanvaller
4000 Speerwerpers
4000 Bijlstrijders
100 Rammen

Verdediger
Muur Level 10
3000 Speerwerpers
3000 Zwaardvechters
3000 Boogschutters

(Muur beschadigd van Level 10 naar Level 6)
De aanvaller verloor alle troepen. De verdediger verloor 1009 van elk soort.

En nu nogmaals, zonder de Rammen op een Level 6 Muur

Aanvaller
4000 Speerwerpers
4000 Bijlstrijders

Verdediger
Muur Level 6
3000 Speerwerpers
3000 Zwaardvechters
3000 Boogschutters

De aanvaller verloor alle troepen. De verdediger verloor 954 van elk soort.

Hieruit kan ik concluderen dat de Rammen het eerst aanvallen en dat de kracht van de muur op de soldaten wordt berekend nadat de muur is beschadigd.

Het kleine verschil in troepenverliezen is te verklaren omdat de Rammen zelf ook nog een zwakke "basisaanval" hebben
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het even voor je bekeken op de Engelse server, daar doet de simulator het wel. Ik heb even rondgespeeld:



En nu nogmaals, zonder de Rammen op een Level 6 Muur



Hieruit kan ik concluderen dat de Rammen het eerst aanvallen en dat de kracht van de muur op de soldaten wordt berekend nadat de muur is beschadigd.

Het kleine verschil in troepenverliezen is te verklaren omdat de Rammen zelf ook nog een zwakke "basisaanval" hebben


Ahah, bedankt. Het maakt namelijk wel veel uit of zijn troepen dadelijk een bonus van een level 20 muur krijgen of van een level 12 muur :)
 

DeletedUser

Guest
De muur kan je bekijken door 'overlevende troepen in de simulator voeren' te klikken.

(alleen voor diegene met Premium)
 

DeletedUser343

Guest
dat hij wel het aantal troepen aangeeft dat sterft maar dat hij niet laat zien hoever de muur daalt, je kan dus wel degelijk uitrekenen of de rammen werken of niet.
 
Bovenaan