W2 in TWw

DeletedUser

Guest
Zowaar nog een artikel over W2 in het Tww :p



Ik vraag me alleen wel af wie het nu geschreven heeft ^^

Kan je die artikeltjes trouwens zomaar insturen? dan maak ik binnenkort ook wel eens iets denk ik.

Je krijgt voor iedere goedgekeurd artikel 30 pa per inzending. :)
 

DeletedUser

Guest
Zowaar nog een artikel over W2 in het Tww :p



Ik vraag me alleen wel af wie het nu geschreven heeft ^^

Kan je die artikeltjes trouwens zomaar insturen? dan maak ik binnenkort ook wel eens iets denk ik.

Lack is Mas mad dacht ik^^
 

DeletedUser55405

Guest
Zowaar nog een artikel over W2 in het Tww :p



Ik vraag me alleen wel af wie het nu geschreven heeft ^^

Kan je die artikeltjes trouwens zomaar insturen? dan maak ik binnenkort ook wel eens iets denk ik.

Ik ben ook galvanize. Maar mijn groet uit de e-mail staat er nu in, dies mee gekopieerd. :p
 

DeletedUser

Guest
Hmmm iemand een idee hoe ik jullie kan plezieren volgende uitgave?
 

DeletedUser

Guest
In ieder geval een stemming waar alleen w2 spelers op kunnen stemmen. Dan krijgt men een beter beeld over de denkwijze over w2.

Voor de rest heb ik eerlijk gezegd niet veel tijd gehad om de artikel door te nemen, maar dat zal ik binnen kort even doen. Maar ik vond het erg tof om weer een artikel te mogen lezen over w2. Bedankt ervoor!


Edit:.

Heb hem doorgelezen. Voor mij is er nog genoeg spanning op w2. Dit schreeuw ik al een paar jaar. Mijn mening is dat veel mensen het beu zijn en daarom de spanning niet meer opzoeken. Het aankondigen van de einde zal voor hen niets meer aanvullend hebben. Het zal juist spelers als mij demotiveren. Ik weet dat in 3 maande tijd ik niet al mijn vijanden weg kan krijgen. Dus kan ik beter stoppen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3
@firefoxx; interne enquête dus, en dan eens zien met wat voor plan ze bedenken voor het eind. Tijd geleden wel erg korte discussie over geweest, maar echt goede oplossing is er nog steeds niet gevonden:(

Dit alles staat wel los van weekblad natuurlijk. Over huidige situatie van w2 is al genoeg gezegd. Enige wat mij interessant lijkt voor weekblad w2 is (meerdere) interviews met spelers die wat betekend hebben op w2 (of gepresteerd hebben). Of aantal spelers laten reageren op een aantal stellingen dmv interviews...

over gebeurtenissen in w2 valt nu eenmaal weinig te vertellen
 

DeletedUser55405

Guest
Dan moet er een reporter komen. Ik stuur hooguit af en toe wat in en inzendingen mogen geen interviews zijn.
 
Bovenaan