W19 jaargang 1 - De awards!

DeletedUser

Guest
Nee,
Jij hebt helemaal niks gepresteerd, hier niet iig.
En ja, je bent wel gevlucht.
Je pakte snel een dorpje in de rim.
Dus dat je nog 10 dorpen had?
Had die andere 40 gedeffed ofzo.
Enige wat jij hier hebt gedaan is bb'tjes pakken en internen (zo wel goed geformuleerd, 'stoere jonge'?

Ja.

t was toen dr tijd 2x de grootste massa hoor gast :D dat was niet te deffen met bijna 100% front maar goed dat begrijp jij natuurlijk niet want jij nesteld je toch altijd net safe genoeg... zoals de fokke :p geen steek beter:D ik nix gepresteerd? Volgensmij heb ik fitum met harm en graspop groot gebracht en uhm volgensmij deed ctrl het ook niet super slecht ;)
ctrl ontstaan omdat ik weer verder gesprongen ben? Edels bewaard?

Volgensmij is het Herboren fitum ook weer ontstaan door hulp van mij? Mm... strange! :) jij speelde niet meer? Noob
 

DeletedUser52711

Guest
Ja.

t was toen dr tijd 2x de grootste massa hoor gast :D dat was niet te deffen met bijna 100% front maar goed dat begrijp jij natuurlijk niet want jij nesteld je toch altijd net safe genoeg... zoals de fokke :p geen steek beter:D ik nix gepresteerd? Volgensmij heb ik fitum met harm en graspop groot gebracht en uhm volgensmij deed ctrl het ook niet super slecht ;)
ctrl ontstaan omdat ik weer verder gesprongen ben? Edels bewaard?

Volgensmij is het Herboren fitum ook weer ontstaan door hulp van mij? Mm... strange! :) jij speelde niet meer? Noob

Heb je het cluster gezien waar ik mee moest deffen?
Ik lag echt niet safe. Ik had front met Dragonlady(lag vol in mijn cluster)/de leen/the naked ape(weggespeeld:))/raindance en deepblue(weggespeeld:)) en later kwam daar mas mad ook nog bij, dus zoek eerst ff iets uit voor je ook maar 1 ding over mij zegt:rolleyes:
Ctrl deed het trouwens ook niet echt goed.
 

DeletedUser31802

Guest
Speler van het jaar : De Fokke

Van wie had je meer verwacht de Fokke... :D Ik moest geen moeite doen om te ownen...
En stabber?

Wie heb ik zoal gestabt ? :) Volgens mij ben jij dat !

Maar verder wel leuk dat ik in elk lijstje voor komt ! <333 :D Mss moet ik hier maar eens terug komen als ik tijd heb ;)


Doen zijn vast wel mensen die jou nog willen.
 

DeletedUser

Guest
Reken maar dat ik De Fokke terug wil! Een beetje tegenstand, wat competitie:D

Als je tegenstand wilt kan je beter .BA. de oorlog verklaren dan, is er eindelijk nog wat actie op W19 en dit belooft denk ik een mooie oorlog te worden zonder vuile spelletjes dit keer..
De 2 grootste stammen die BG zijn vind ik echt spijtig, TW gaat hem toch om het oorlog voeren dus doe dat dan, al heb ik de indruk dat aan beide kanten sommigen spelers niet durven beginnen aan de oorlog wat spijtig is.
 

DeletedUser58575

Guest
Als je tegenstand wilt kan je beter .BA. de oorlog verklaren dan, is er eindelijk nog wat actie op W19 en dit belooft denk ik een mooie oorlog te worden zonder vuile spelletjes dit keer..
De 2 grootste stammen die BG zijn vind ik echt spijtig, TW gaat hem toch om het oorlog voeren dus doe dat dan, al heb ik de indruk dat aan beide kanten sommigen spelers niet durven beginnen aan de oorlog wat spijtig is.

Het durven is niet zozeer het probleem. Feit is echter dat we al lange tijd bg zijn. We zullen niet eerder overwegen om .BA. de oorlog te verklaren, dan dat alle andere stammen die ook maar enigszins noemenswaardig zijn uitgeschakeld zijn... En daarna beslissen we samen met .BA. of we er een leuke mooie eindstrijd van maken, of zeggen dat we samen de wereld gewonnen hebben. Allemaal verre vooruitzichten, voorlopig hebben we nog oorlog met ~X~, S., en M!LF...
 

DeletedUser

Guest
Heb je het cluster gezien waar ik mee moest deffen?
Ik lag echt niet safe. Ik had front met Dragonlady(lag vol in mijn cluster)/de leen/the naked ape(weggespeeld:))/raindance en deepblue(weggespeeld:)) en later kwam daar mas mad ook nog bij, dus zoek eerst ff iets uit voor je ook maar 1 ding over mij zegt:rolleyes:
Ctrl deed het trouwens ook niet echt goed.

Ctrl deed het niet goed? Lol volgensmij de laatste tijd van ctrl boekte we toch wel winsten :) mr.gecko weggespeelt? bth?

jij praat serieus zelfde als DF :p weggespeeld en die en die.. pff.. dragonlady zo'n grote bedreiging? De leen? Ook niet want was toch de def koning? de rest ken ik niet :D zal wel niet zoveel voorgesteld hebben :) ik heb met mijn massa emperor laten zien hoe t moest :D natuurlijk wel met pracht hulp van .ba. :D maar t was mijn opzet ;) daarna is de fokke m ook gepeerd! wie doet mij t na :D je blijft loser :p
 

DeletedUser52711

Guest
Ctrl deed het niet goed? Lol volgensmij de laatste tijd van ctrl boekte we toch wel winsten :) mr.gecko weggespeelt? bth?

jij praat serieus zelfde als DF :p weggespeeld en die en die.. pff.. dragonlady zo'n grote bedreiging? De leen? Ook niet want was toch de def koning? de rest ken ik niet :D zal wel niet zoveel voorgesteld hebben :) ik heb met mijn massa emperor laten zien hoe t moest :D natuurlijk wel met pracht hulp van .ba. :D maar t was mijn opzet ;) daarna is de fokke m ook gepeerd! wie doet mij t na :D je blijft loser :p

Mr. Gecko was idd weggespeeld, deffde iig niet goed.
Als mensen met edelclears komen wel iig.
Verder had ik de leen al voordat het full deff werd, en kreeg ik daar clears en edelclears van.
Dragonlady, tsja. Als iemand vol in je cluster ligt, Moet je alles kunnen snipen want de deff had ik niet om daaromheen te stacken.
Beautje stond echt al heel lang onbemand, dus dat is niks.
Jij bent hem ook gepeerd? Dorpje pakken in de rim is ook vluchten.
 

DeletedUser

Guest
TBS, je hebt maanden de tijd gehad om Dragonlady te pakken dus het is je eigen schuld dat ze daar lag.
 

DeletedUser

Guest
Mr. Gecko was idd weggespeeld, deffde iig niet goed.
Als mensen met edelclears komen wel iig.
Verder had ik de leen al voordat het full deff werd, en kreeg ik daar clears en edelclears van.
Dragonlady, tsja. Als iemand vol in je cluster ligt, Moet je alles kunnen snipen want de deff had ik niet om daaromheen te stacken.
Beautje stond echt al heel lang onbemand, dus dat is niks.
Jij bent hem ook gepeerd? Dorpje pakken in de rim is ook vluchten.

ik had 100% front hoor :D ofja goed 95% dan..

gecko kon niet tegen de edelclears.., leuk idee he :) zou jij ook niet kunnen wssch en zeker niet midden in je cluster ;)

als het niet met treintjes lukt moet je het maar anders doen dus dit was gewoon een top oplossing :)
 

DeletedUser52711

Guest
TBS, je hebt maanden de tijd gehad om Dragonlady te pakken dus het is je eigen schuld dat ze daar lag.

Ja klopt.
Eerst was ze PBG.
Maar ze was geen bedreiging eig. Tot ze Fitum inkwamen.

ik had 100% front hoor :D ofja goed 95% dan..

gecko kon niet tegen de edelclears.., leuk idee he :) zou jij ook niet kunnen wssch en zeker niet midden in je cluster ;)

als het niet met treintjes lukt moet je het maar anders doen dus dit was gewoon een top oplossing :)

Ik heb genoeg edelclears gehad ;)
De leen kon alleen met edelclears pakken, en zelfs dat niet:cool:
 

DeletedUser58575

Guest
Moddergooien, bullshit, mensen leer toch eens je verantwoordelijkheid op te pakken.

Als je iets niet hebt kunnen helpen door RL-situaties, kan ik daar begrip voor hebben.
Maar de ingame situaties kun je inschatten, kun je anticiperen, en kun je met name beïnvloeden.

De meeste TW-spelers hier hebben niet eens een plan. De weinigen die er wel een hebben maken de fout om alles op 1 hoop te gooien. Ze gaan all-in op 1 kaart, zogezegd...

De kunst is om een plan binnenin een plan te verhullen. Zorgen dat als je oppervlakkige plan niet werkt, dit niet in je nadeel werkt maar juist omgevormd wordt tot je tweede plan. Maak van elke situatie een win-win-situatie, en je zult niet neergaan in dit spel, tenzij (zoals al eerder genoemd) er RL situaties gaan meespelen.

Als je neergehaald bent, en je hebt geen goede RL-reden hiervoor, heb je gewoon gefaald, en of je dit nu leuk vindt om toe te geven of niet, het is een feit. Ik heb in mijn TW-loopbaan ook meer dan eens gefaald hoor, niet dat je denkt dat dit van mij uit een bash is naar iemand anders. Ik ben niet gevormd door spelgidsen of een mentor. Ik heb nagenoeg alles geleerd door trial and error, en door onderzoek te doen. Dus laten we eens allemaal ophouden met smoesjes en excuusjes te verzinnen, accepteer gewoon wanneer je gefaald hebt, leer ervan en doe het de volgende keer beter.

Tis maar een klein adviesje hoor, maar je zult merken dat dit ook een zeer waardevolle toevoeging is in je echte leven.
Just... try it ;)
 

DeletedUser

Guest
Om nog een keer geownd te worden? Doen!

Ik ben nooit geownd :) Ik ging op delete... Omdat ik zo'n 2 maand wat anders te doen had... En was al lang aangekondigd ;) Zo'n maand voor ik werkelijk op delete ging..; Ga dus niet roepen dat ik geownd bent... Want Ba stond mooi achter op mij ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben nooit geownd :) Ik ging op delete... Omdat ik zo'n 2 maand wat anders te doen had... En was al lang aangekondigd ;) Zo'n maand voor ik werkelijk op delete ging..; Ga dus niet roepen dat ik geownd bent... Want Ba stond mooi achter op mij ;)

Kan wel zijn maar op dat moment was je stam niks meer, lag je er zelf niet al te mooi voor en zat je dus in een underdog positie.
 

DeletedUser

Guest
Kan wel zijn maar op dat moment was je stam niks meer, lag je er zelf niet al te mooi voor en zat je dus in een underdog positie.

Stam niets meer? :) Volgens mij stond de stam nog rang 1 hoor... En hadk wat moois klaar ;)...
 

DeletedUser58575

Guest
Nutteloze discussie. Verleden is verleden. Woutertje, als je nu gewoon terugkomt kun je ons allemaal laten zien hoe briljant je bent. Liefst naast mij aub...
 
Reactiescore
546
Mijn naam is een eerbetoon aan een van de beste spelers op 19.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik ben nooit geownd :) Ik ging op delete... Omdat ik zo'n 2 maand wat anders te doen had... En was al lang aangekondigd ;) Zo'n maand voor ik werkelijk op delete ging..; Ga dus niet roepen dat ik geownd bent... Want Ba stond mooi achter op mij ;)

Je vluchten omdat je je ondergang al aan zag komen :) Aan ons heb je niet aangekondigd dat je ging stoppen, je ging toch echt in onze ogen pas toen het heet onder je voeten werd.

Stam niets meer? :) Volgens mij stond de stam nog rang 1 hoor... En hadk wat moois klaar ;)...

Nee je stam was niets meer waard :) en je baalt dat je voorheen niet gewoon fitum bent gebleven :D
 
Bovenaan