W19 - Hall of Fame

Reactiescore
7
W18 over? :eek:
 

DeletedUser53227

Guest
Uhu, P is gevallen, alléé, veel accounts staan op delelte / blocked / ...

Dus zal het nu wss Equi - Break worden fzo, ben ook niet helemaal mee in het verhaal x

Maar wij hebben nog ons plezier in w19 :) x
 
Reactiescore
7
Woows, wie had dat ooit kunnen denken dat |P| op W18 niet de eindwinnaar zou worden :eek:
Ze hebben daar al vanaf het begin van W18 gedomineerd en leken altijd de gedoodverfde winnaar voor mij,
tenminste van wat ik altijd hoorde (speel er niet ;) )
Jammer voor |P|, maar idd.....

.....WIJ gaan gewoon door hier op W19, Ctrl. is en blijft de winnaar! :D
 

DeletedUser

Guest
Woows, wie had dat ooit kunnen denken dat |P| op W18 niet de eindwinnaar zou worden :eek:
Ze hebben daar al vanaf het begin van W18 gedomineerd en leken altijd de gedoodverfde winnaar voor mij,
tenminste van wat ik altijd hoorde (speel er niet ;) )
Jammer voor |P|, maar idd.....

.....WIJ gaan gewoon door hier op W19, Ctrl. is en blijft de winnaar! :D

Phalanx had gewoon de 'bekendere leden' met de grootste ego's en de meeste connecties. Als je veel over hen hoort denk je automatisch dat ze beter zijn. Niets was minder waar.
Zo hebben de pre-mades van w18 (Phalanx dus) toch maar lekker verloren tegen ''de noobjes'' (volgens hen) van EQUI en Break. Hoewel ze Break tot 3x toe bijna aan het vallen brachten en een oorlog tegen LEF (oude bondgenoot van EQUI, waarmee ze later fuseerden) gewonnen hadden.
Phalanx heeft een nette prestatie neergezet, maar leek dan toch niet opgewassen tegen ons.

Wiew! :)
Kom me maar vergezellen! x
W18 is toch game over x

Is dit aan mij gericht? :p
 
Reactiescore
7
Phalanx had gewoon de 'bekendere leden' met de grootste ego's en de meeste connecties. Als je veel over hen hoort denk je automatisch dat ze beter zijn. Niets was minder waar.
Zo hebben de pre-mades van w18 (Phalanx dus) toch maar lekker verloren tegen ''de noobjes'' (volgens hen) van EQUI en Break. Hoewel ze Break tot 3x toe bijna aan het vallen brachten en een oorlog tegen LEF (oude bondgenoot van EQUI, waarmee ze later fuseerden) gewonnen hadden.
Phalanx heeft een nette prestatie neergezet, maar leek dan toch niet opgewassen tegen ons.



Is dit aan mij gericht? :p

De Pre-made Phalanx had weinig ego's en was een superstam.
Marnix was een goede en gedreven leider en die stam liep als een trein toen ;)
Da's wat ik er wel van weet ;)

Bovendien was (is nog steeds?) |P| vanaf het begin een core-stam en die hebben t altijd zwaarder met meer vijanden rondom zich, dan een rim-stam, die niet elke keer achter zich hoeft te kijken naar wat de tegenstander uitvoert omdat ze veel meer safe gebied hebben ;)


Hoe t later met |P| ging, zou ik niet weten.
Wel weet ik dat als er te veel ego's in een stam komen, dat meestal niet lekker loopt.
Of het daar ook zo (geweest) is?
Daar kan ik niet over oordelen.

Ik kan me wel indenken dat ze het op een gegeven moment zat worden, als er maand in, maand uit, altijd maar incommings zijn en t altijd weer schuiven met def blijft.
Tuurlijk is dat een uitdaging als core-stam, maar er is ook nog zoiets als RL ;)
En als je dorpen verliest en ze weer terug pakt, maar dat eigenlijk een soort pat-stelling oplevert,
snap ik ook dat spelers de motivatie en zin dan uiteindelijk kwijt raken.

Uiteindelijk blijven EQUI en Break nu over?
Feli aan beide stammen, ze hebben wel laten zien de langste adem te hebben :)
 

DeletedUser

Guest
|P| zat vol met ego`s, maargoed Break zit/zat het ook en Equi deed net zo hard mee :p
 
Reactiescore
2.039
|P| was anders wel preau hoor, waren nog net iets erger outnumberd dan wij in de tijd en dat terwijl ze niet net als ons mooi een kant tegen de ander hadden, maar bijna volledig front hadden als stam gezien hun core ligging.
 

DeletedUser

Guest
Phalanx had gewoon de 'bekendere leden' met de grootste ego's en de meeste connecties. Als je veel over hen hoort denk je automatisch dat ze beter zijn. Niets was minder waar.
Zo hebben de pre-mades van w18 (Phalanx dus) toch maar lekker verloren tegen ''de noobjes'' (volgens hen) van EQUI en Break. Hoewel ze Break tot 3x toe bijna aan het vallen brachten en een oorlog tegen LEF (oude bondgenoot van EQUI, waarmee ze later fuseerden) gewonnen hadden.
Phalanx heeft een nette prestatie neergezet, maar leek dan toch niet opgewassen tegen ons.



Is dit aan mij gericht? :p

Niet opgewassen tegen stacknoobs tot linie 20 en katanoobs :) Dorpen kapot kata'en naar 26 punten.
 
Reactiescore
7
Ik doe t liever in gedeeltes, krijg je veel meer awards voor :p

Afgelopen tijd heb ik weer een paar keer aanvaller/grootmacht. rover en plunderaar op één dag gekregen,
maar da's ook niet al te bijzonder meer ;)
Heeft iedereen op W19 ondertussen wel 1 of meerdere keren gehad, neem ik aan :p
 
Bovenaan