DeletedUser53227
Guest
Wiew! 
Kom me maar vergezellen! x
W18 is toch game over x
W18 is toch game over x
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Woows, wie had dat ooit kunnen denken dat |P| op W18 niet de eindwinnaar zou worden
Ze hebben daar al vanaf het begin van W18 gedomineerd en leken altijd de gedoodverfde winnaar voor mij,
tenminste van wat ik altijd hoorde (speel er niet)
Jammer voor |P|, maar idd.....
.....WIJ gaan gewoon door hier op W19, Ctrl. is en blijft de winnaar!![]()
Wiew!
W18 is toch game over x
Phalanx had gewoon de 'bekendere leden' met de grootste ego's en de meeste connecties. Als je veel over hen hoort denk je automatisch dat ze beter zijn. Niets was minder waar.
Zo hebben de pre-mades van w18 (Phalanx dus) toch maar lekker verloren tegen ''de noobjes'' (volgens hen) van EQUI en Break. Hoewel ze Break tot 3x toe bijna aan het vallen brachten en een oorlog tegen LEF (oude bondgenoot van EQUI, waarmee ze later fuseerden) gewonnen hadden.
Phalanx heeft een nette prestatie neergezet, maar leek dan toch niet opgewassen tegen ons.
Is dit aan mij gericht?![]()
Phalanx had gewoon de 'bekendere leden' met de grootste ego's en de meeste connecties. Als je veel over hen hoort denk je automatisch dat ze beter zijn. Niets was minder waar.
Zo hebben de pre-mades van w18 (Phalanx dus) toch maar lekker verloren tegen ''de noobjes'' (volgens hen) van EQUI en Break. Hoewel ze Break tot 3x toe bijna aan het vallen brachten en een oorlog tegen LEF (oude bondgenoot van EQUI, waarmee ze later fuseerden) gewonnen hadden.
Phalanx heeft een nette prestatie neergezet, maar leek dan toch niet opgewassen tegen ons.
Is dit aan mij gericht?![]()
Niet opgewassen tegen stacknoobs tot linie 20 en katanoobsDorpen kapot kata'en naar 26 punten.