W18, dodelijk saai...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16899

Guest
Graag het met verwijten gooien naar elkaar nu weer achterwege laten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16899

Guest
Sorry voor mijn slechte vocabulaire;) Is er uberhaupt nog vraag naar dit topic of kan hier beter een slotje op?
 

DeletedUser

Guest
Allemaal goed en wel maar waarom zijn de posts nou weer verwijderd? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Even over dat internen van Select.

Kodros internt ook als en gek net zo als .Malicious om aan de top te blijven.

En dan nog wat. Als jou stam niet doet internen waarom zie ik de afgelopen week dan een mooie groei met weinig oda?

Ik heb nog geen intern gehad. En ieder gratis dorpje die mijn buren me willen geven omdat ze al opgeven na een eerste aanvalsgolf (behalve jackel) neem ik aan, net zolang totdat ik de 650k. ingehaald heb die door jullie nummer 1 wel geinternd is :D.

Een goede Oda in de rim is een stuk moeilijker te realiseren dan in de core aangezien je met moraalriddders te maken hebt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser32994

Guest
Slechte recruit, de stats van so 4 king drunk mogen dus volgens jou niet meegtelt worden qua dorpen die jullie zijn verloren. Moet je het wel langs beide kanten doen en ook zijn overnames tov select niet meetellen.

Oops, wie staat er nou voor :rolleyes: Al kun je nauwelijks van oorlog spreken :eek:

Nee onzin, dit heb ik toch niet gezegd, misschien leren lezen kerel.

Hahaha, JeWeetToch ik ben je voornaam even kwijt, maar wat ben jij een flapdrol zeg :p De stoere jongen uithangen hier op het AF, helemaal geweldig knaapje :) Waarschijnlijk ben je het 14 jarige vriendje van boxmeer, lekker samen voetbal filmpjes maken:D Wat was kind zijn toch leuk he. :D

Oja Marnix, waar blijven de excuses over het feit dat ik intern? Want ik intern niet.

Wtf lul je dan?

zoals eerder gezegd,
|P| zegt dat Select veel internt maar zelf nemen ze allemaal interners aan.
Lapetus,Kodros,Malicious.
Ik zou niet zeggen dat die met interns op 0 taan hoor :eek:

Kodros interner...? Evenals So 4 king drunk heeft ook nooit lapetus onder mijn leiding gestaan.

IK heb nooit gezegd dat Phalanx NIET internt, wel heb ik gezegd dat wij een stuk MINDER internen dan Select. Leren lezen is voor de meeste hier ook erg moeilijk of niet. Trouwens jullie leider is wel erg actief hier :D Behalve dan dat hij king of interns is, zit hij natuurlijk weer voornamelijk met zijn hoofd bij zijn nieuwe start.. Lekkere leider! :O :rolleyes:
 

DeletedUser50935

Guest
Nee onzin, dit heb ik toch niet gezegd, misschien leren lezen kerel.



Wtf lul je dan?



Kodros interner...? Evenals So 4 king drunk heeft ook nooit lapetus onder mijn leiding gestaan.

IK heb nooit gezegd dat Phalanx NIET internt, wel heb ik gezegd dat wij een stuk MINDER internen dan Select. Leren lezen is voor de meeste hier ook erg moeilijk of niet. Trouwens jullie leider is wel erg actief hier :D Behalve dan dat hij king of interns is, zit hij natuurlijk weer voornamelijk met zijn hoofd bij zijn nieuwe start.. Lekkere leider! :O :rolleyes:

Helaas is mijn post weg, ik verwijs je dus eventjes naar deze berichten.
Post 1.
Jezelf quoten, kom op man?
Spreek je nu wel voor je stam dan :S?

Zielig pubertje :eek:!
 

DeletedUser

Guest
Waarom heeft Select Calbero erin gelaten? Wat een goeie grap is dit xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan