W15 Rewind 0-2 PA

DeletedUser

Guest
Mijn echte inzending ^^:

1.
2h55f2b.png


2.
2ui9309.png

Als je een textdrop doet, doe dan iig de text goed..
 

DeletedUser28377

Guest
Gaat iemand nog wat beters maken dan Tigex? Anders krijgt hij de 2 PA.
 
Reactiescore
0
Als je een textdrop doet, doe dan iig de text goed..

Ik geef je 1000 euro als je mij dit plaatje kan vinden op het internet en zeggen dat het 100% textdrop is, zoniet iCake hou voor deze keer dan je mond. Ik heb het zelf gemaakt en ik heb het niet als psd opgeslaan maar ik kan nog steeds dit plaatje opnieuw maken en je dan de psd geven ;)

Maar iFlash dus ik ga sta 2de dan? Krijg ik dan 1PA of niet?.....
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik geef je 1000 euro als je mij dit plaatje kan vinden op het internet en zeggen dat het 100% textdrop is, zoniet iCake hou voor deze keer dan je mond. Ik heb het zelf gemaakt en ik heb het niet als psd opgeslaan maar ik kan nog steeds dit plaatje opnieuw maken en je dan de psd geven ;)

Maar iFlash dus ik ga sta 2de dan? Krijg ik dan 1PA of niet?.....


Ja 2e maar van die 1 pa weet hij nog niet denk ik, was nog niet zeker.

Maar probeer eens ander lettertype voor het plaatje..
 

DeletedUser28377

Guest
Ik geef je 1000 euro als je mij dit plaatje kan vinden op het internet en zeggen dat het 100% textdrop is, zoniet iCake hou voor deze keer dan je mond. Ik heb het zelf gemaakt en ik heb het niet als psd opgeslaan maar ik kan nog steeds dit plaatje opnieuw maken en je dan de psd geven ;)

Maar iFlash dus ik ga sta 2de dan? Krijg ik dan 1PA of niet?.....

Denk het wel, maar misschien zoals iFear al zei, zou je misschien iets proberen met groen?
 

DeletedUser

Guest
Ik geef je 1000 euro als je mij dit plaatje kan vinden op het internet en zeggen dat het 100% textdrop is, zoniet iCake hou voor deze keer dan je mond. Ik heb het zelf gemaakt en ik heb het niet als psd opgeslaan maar ik kan nog steeds dit plaatje opnieuw maken en je dan de psd geven ;)

Maar iFlash dus ik ga sta 2de dan? Krijg ik dan 1PA of niet?.....

Tuurlijk, daarom kan je de .psd niet vinden. :eek:

Ik vind 't niet erg dat 't een textdrop is hoor, maar zeg het dan gewoon eerlijk ipv gierig te doen..

Owja, iFlash, als je enkel plaatjes wil die geen textdrop zijn, kan je netzogoed naar 'n ander forum gaan, hier is niks anders dan textdrops.
 
Reactiescore
273
Dat is ook de grootste onzin..
Ik zie mooie plaatjes waarvan ik zeker weet dat het geen tekstdrops zijn..

Okee er zijn wel veel mensen die tekstdrops maken..
Maar welk forum moet je anders gebruiken?
 
Reactiescore
0
Tuurlijk, daarom kan je de .psd niet vinden. :eek:

Ik vind 't niet erg dat 't een textdrop is hoor, maar zeg het dan gewoon eerlijk ipv gierig te doen..

Owja, iFlash, als je enkel plaatjes wil die geen textdrop zijn, kan je netzogoed naar 'n ander forum gaan, hier is niks anders dan textdrops.

Ik zeg dat ik het niet heb opgeslaan als psd. :rolleyes: Ik kan dat plaatje opnieuw maken sinds ik nog de stocks heb :eek: Voor je mij begint af te kraken van textdrop zorg eerst voor het nodige bewijs naab.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser28377

Guest
Mooi, maar net niet goed genoeg. Je bent nog steeds 2e.
 

DeletedUser

Guest
Owja, iFlash, als je enkel plaatjes wil die geen textdrop zijn, kan je netzogoed naar 'n ander forum gaan, hier is niks anders dan textdrops.

DIKKE bullshit, 'schat' :rolleyes:


Ik zeg dat ik het niet heb opgeslaan als psd. :rolleyes: Ik kan dat plaatje opnieuw maken sinds ik nog de stocks heb :eek: Voor je mij begint af te kraken van textdrop zorg eerst voor het nodige bewijs naab.

laat dan de stocks zien, dat is bewijs genoeg lijkt me :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
DIKKE bullshit, 'schat' :rolleyes:




laat dan de stocks zien, dat is bewijs genoeg lijkt me :)

Ben je "schat" niet.
Er zijn sommige die geen textdrops zijn, maar niet veel.

Ik zeg dat ik het niet heb opgeslaan als psd. :rolleyes: Ik kan dat plaatje opnieuw maken sinds ik nog de stocks heb :eek: Voor je mij begint af te kraken van textdrop zorg eerst voor het nodige bewijs naab.

Heb je de stocks nog dan :eek:.

En noem me geen Naab, dan klink je ego.

Zegt onze textdropkampioen :rolleyes:

Danku danku, maar ik maak al tijden niks meer. ;)

Dat is ook de grootste onzin..
Ik zie mooie plaatjes waarvan ik zeker weet dat het geen tekstdrops zijn..

Okee er zijn wel veel mensen die tekstdrops maken..
Maar welk forum moet je anders gebruiken?

Is niks mis met textdrops hoor, alleen doe dan iig de text goed & geef 't toe. :rolleyes:
 
Bovenaan