W1 awards

DeletedUser

Guest
Beste stam: nls
Meest beloftevolle stam: .re. ook al begreep ik niet helemaal waarm ze djensn in hun stam nemen
Slechtste stam: cth
Beste speler: Amokro, nummer 1 verslagen tegenstaners (aanvallend)
Favoriete speler: Ik kijk met plezier naar mijn stamleen ironheart en broeska (mooi duo)
Slechtste speler: Deathblade, wat een oud wijf
Minst favoriete speler: spelers met 3x zoveel punten als verslagen tegenstanders
Beste leider:
Favoriete leider:
Slechtste leider: blekie,
Minst favoriete leider: leiding RoV
Favoriet forumposter:
Minst favoriete forumposter:

Gebruik eens een maptool ofzo :)
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: nls
Meest beloftevolle stam: .re. ook al begreep ik niet helemaal waarm ze djensn in hun stam nemen
Slechtste stam: cth
Beste speler: Amokro, nummer 1 verslagen tegenstaners (aanvallend)
Favoriete speler: Ik kijk met plezier naar mijn stamleen ironheart en broeska (mooi duo)
Slechtste speler: Deathblade, wat een oud wijf
Minst favoriete speler: spelers met 3x zoveel punten als verslagen tegenstanders
Beste leider:
Favoriete leider:
Slechtste leider: blekie,
Minst favoriete leider: leiding RoV
Favoriet forumposter:
Minst favoriete forumposter:

Verklaar dat eens nader? ;>

Ben wel benieuwd, ken je niet eens. ^_^

xQM.
 

DeletedUser

Guest
Elke toetrede word grondig besproken, moest hij niet goed genoeg zijn zat hij er ook niet in.
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: Opus
De enige stam die de nummer 1 rang verdient. Duidelijk enkele maten te groot voor de rest van de wereld 1 stammen. Magna en NLS doen het ook nog wel meer dan behoorlijk

Meest beloftevolle stam: Magna
Veel uitbreidingsmogelijkheden, hebben naar mijn mening een aantal beloftevolle spelers die zich al enkele keren van een goede kant hebben laten zien.

Slechtste stam: Phoe/Obius
Heb ik al meerdere malen op het forum beargumenteerd

Beste speler: Nog nooit is er op mij een mooi getimed offensief gebeurd, ik spreek me hier dus niet over uit. Velen zeggen Amokro, en daar wil ik ze best wel in geloven.

Favoriete speler: /

Slechtste speler: Hworld
60% gratis dorpen, slechte spelerod. Zichzelf altijd als anti-Opus beschouwd maar nooit iets laten zien.

Minst favoriete speler: Generalkiller
Blaast te hoog van de toren, vindt dat de wereld hem moet eren omdat hij toevallig een paar dorpjes tegen Opus aan heeft liggen.

Beste leider: Moeilijk om te vergelijken.

Favoriete leider: Matroesjka. Heeft denk ik een heel degelijke stam van Magna gemaakt.

Slechtste leider: Hworld

Minst favoriete leider: Degene die Obius leidt.

Favoriet forumposter: Duckje : goed opgebouwde posts, duidelijke taal en mooi beargumenteerd

Minst favoriete forumposter: Naprius. Arrogantie spoot ervan af.



Per ongeluk ingelogd met men wereld 4 account, voor de mensen die het interesseert, het is Pizaro die spreekt.
 

DeletedUser

Guest
voorbeeldje deze kan niet eens fatsoenlijk quoten

28 leden 5 leiders en niet een met ballen, zo iets ?

Maar natuurlijk. Niet kunnen quoten maakt ons de minst favoriete leiding. Onderbouw je mening dan eens, nu snappen we het. :)

Daarnaast ligt er niet zoveel om me heen, veel keuze is er dus niet. ;>

In mijn geval is je babbeltje over 'ballen hebben' dus niet waar.

xQM.
 

DeletedUser

Guest
Maar natuurlijk. Niet kunnen quoten maakt ons de minst favoriete leiding. Onderbouw je mening dan eens, nu snappen we het. :)

Daarnaast ligt er niet zoveel om me heen, veel keuze is er dus niet. ;>

In mijn geval is je babbeltje over 'ballen hebben' dus niet waar.

xQM.
nog ff en elke noob met 600.000 puntjes heeft ballen.
laat mijn mening maar aan mij over.
en als je er over door wil zagen stuur dan een pm en laat dit topic gaan waar over het gaat
 

DeletedUser

Guest
nog ff en elke noob met 600.000 puntjes heeft ballen.
laat mijn mening maar aan mij over.
en als je er over door wil zagen stuur dan een pm en laat dit topic gaan waar over het gaat

Dat gebeurt ook, ik vraag je je mening te onderbouwen en dat doe je. Door zagen is niet ter sprake. Het is totaal duidelijk, punten vertellen jou of een speler 'ballen heeft' of niet. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: Opus, gewoon een topstam met weinig leden..
Meest beloftevolle stam: NLS, prima stam!
Slechtste stam: Ex-Obius en het nieuwe geval van hun..
Beste speler: Mr x en DakingNL
Favoriete speler: yeronimo
Slechtste speler: No Comment
Minst favoriete speler: No Comment
Beste leider: yeronimo en Deroose
Favoriete leider: yeronimo en Deroose
Slechtste leider: Bestaan geen slechte leiders. Alleen slechte beslissingen.
Minst favoriete leider: No Comment
Favoriet forumposter: DakingNL:D
Minst favoriete forumposter: De spammers;)
 

DeletedUser3435

Guest
Beste stam:FUL
Meest beloftevolle stam: FUL
Slechtste stam: CTH
Beste speler: Amokro ?:p
Favoriete speler: BREEZZZ xd
Slechtste speler: -*diskette*-
Minst favoriete speler: -*diskette*-
Beste leider: Yeronimo
Favoriete leider: yeronimo
Slechtste leider: seeyou:p
Minst favoriete leider: seeyou:D
Favoriet forumposter: euhm mezelf
Minst favoriete forumposter: seeyou,amokro :D
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: Opus; Ze doen gewoon hun ding, en zijn nog altijd één van de grootste stammen.

Meest beloftevolle stam: Re. Zonder meer; ik heb ze zien groeien van een paar miljoen punten tot waar ze nu staan, en ze zijn nog lang niet uitgespeeld.

Slechtste stam: Obius, of wat er van over is. Ik had meer vuurwerk van ze verwacht in hun laatste oorlog.

Beste speler: Er zijn maar een paar spelers die dit spel door en door kennen. De rest zijn allemaal amateurs die geluk hebben gehad. Waaronder ikzelf:D

Favoriete spelers: cyrusthevirus en barbar the megafiend. Altijd kalm en vriendelijk als je hen iets vraagt.

Slechtste speler: zie beste speler.

Minst favoriete speler: kampholland, maar hij is met zijn laatste stuiptrekkingen bezig.

Beste leider: Bij gebrek aan vergelijk; kjew en jetoediean

Favoriete leider: idem

Slechtste leider: De leiding van ROV; deze heeft niet de daadkracht om hun onsportieve leden aan de zijlijn te zetten.

Minst favoriete leider: ?

Favoriet forumposter: Ik vind alles mooi
Minst favoriete forumposter: ?
 

DeletedUser

Guest
Beste stam:
°NLS°:
Ik heb ze aldoor zien groeien en wanneer ik mijn inforondje bij de leden doe wordt hetzelfde van de leiding gezegd. TWstats zegt verder ook genoeg. Novus, PKS en Obius, geen van alle was veilig voor ons.
Opus heb ik hier niet neergezet. Dit omdat ik alleen een oordeel over het oude Opus zonder Tilde kan doen. Tilde heeft het altijd op safe gespeeld en zou het gemiddelde dus omlaag kunnen trekken. Dit met name als ik zie dat nu, de meeste echte actie van de oude Opuskern komt.

Meest beloftevolle stam:
Magna:
Ik hoop echter wel dat ze binnenkort op zoek gaan naar een vijand van formaat. ~GS~ is op alle gebieden in het nadeel en kan eigenlijk gewoon als clusteropvulling gezien worden. Matroesjka kennende zal die vijand er uiteindelijk wel komen. :)

Slechtste stam:
Obius (Phoenix):
Zelfs novus maakte niet zoveel slechte beslissingen op een rijtje. Verder wil ik hier geen woorden meer aan vuil maken.

Beste speler:
Leandro

Favoriete speler:
Dakingnl:
Ik lig vaak dubbel wanneer ik zie hoe hij de zaken altijd weer voor zichzelf verpest en er toch mee wegkomt. Met dit roekeloze gedrag geeft hij TW toch kleur.

Slechtste speler:
Hworld en twstats zegt genoeg.

Minst favoriete speler:
Niet echt een voorkeur al kan ik verraders en profiteurs niet uitstaan. Daarvan zijn er genoeg en ik zou ze graag allemaal nomineren.

Beste leider:
Leandro:
In veel zaken mijn tegenpool en houdt me daardoor scherp. Denkt niet aan zichzelf maar aan de stam. Hij kent geen angst, is goudeerlijk en blijft altijd nuchter. Verder heeft hij een goed strategisch inzicht en kan hij goed samenwerken.
(Hij zal deze veer in zijn achterste waarschijnlijk niet kunnen waarderen. :p)

Favoriete leider:
Duckje:
Ik mag zijn stijl wel. Hij is beleeft op de forums en heeft altijd een goed beargumeteerde mening. Daarmee geeft hij Opus een betrouwbaar voorkomen.

Slechtste leider:
Donatello:
Een persoon met zijn verleden kan naar mijn mening nooit het vertrouwen van weldenkende twers krijgen en daarmee een stabiele stam neerzetten.

Minst favoriete leider:
Het type leider dat geen risicos durft te nemen en zich door andere stammen laat leiden. Dit zijn wederom weer veel twers.

Favoriet forumposter:
Duckje:
Dit echter vooral rond de novustijd. Rond die tijd was hij zeker op zijn scherpst.

Minst favoriete forumposter: Geen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser659

Guest
Favoriete speler:
Dakingnl:
Ik lig vaak dubbel wanneer ik zie hoe hij de zaken altijd weer voor zichzelf verpest en er toch mee wegkomt. Met dit roekeloze gedrag geeft hij TW toch kleur.

deze lijst ik in:p:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Beste stam:
Saints. ook al ben ik geen lid ze blijven rocke;)
Meest beloftevolle stam:
Remember.
Slechtste stam:
Cth/Ska
Beste speler: Timmaster:)
Favoriete speler: Broeska
Slechtste speler: Mortiero
Minst favoriete speler: heel dat cth
Beste leider: Saints leiding.( altijd aanwezig en voelen zich niet te goed )
Favoriete leider: Kjew
Slechtste leider: Blekie
Minst favoriete leider: Blekie
Favoriet forumposter: Amaroko( met ze diss over obius haha )
Minst favoriete forumposter: Neonlight ( zielig persoon met ze 300 puntjes )
 

DeletedUser532

Guest
Ik ben wel echt F*cking pupulair (H)
Iedereeen kent me :p

okeej nu mijn rijtje xD

Beste stam: Opus, als een baksteen! (H)
Meest beloftevolle stam: ~Phoenix, jullie kennen hem nog niet goed genoeg :D
Slechtste stam: ForGa, TribalWars is Oorlog! :p
Beste speler: Nevyn, ranglijst zegt niet alles maar zijn cluster wel xD
Favoriete speler: RiddertjeMarvin, ook hij verdient aandacht (H)
Slechtste speler: Uranium, beetje raar hoe hij aan zijn dorpen komt :)
Minst favoriete speler: .Ron., achterbakse gladiool :p
Beste leider: Amokro, de enige die een stam zo lang heeft gehad xD
Favoriete leider: Blue Allah, vooral met zijn verbale vermogen :p
Slechtste leider: Donatello, tuurlijk ben ik de slechtste met mijn verleden :s
Minst favoriete leider: Daminio, geeft je het gevoel van vertrouwen maar steekt je genadeloos in je rug ;)
Favoriet forumposter: Amokro, soms toch wel heel sterk, maar vooral direct :D
Minst favoriete forumposter: Neonlight, hou alsjeblieft een keer je kop xD

Maargoed, ik blijf populair (H)
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: Opus, jammer dat Tilde44 erbij kwam. Maar nog steeds de beste van Wereld 1.
Meest beloftevolle stam: de No Limit Soldiers, als de oorlog afgelopen is zal iedereen ons kennen.
Slechtste stam: ~GS~ of TLB, word nog lastig kiezen. :D
Beste speler: Amokro, de beste als je kijkt naar de verslagen tegenstanders.
Favoriete speler: Donatello, is altijd in voor een geintje, verdient nog meer aandacht :).
Slechtste speler: is een lastige, denk toch Hworld. Lekker actief ook in de oorlog :rolleyes:
Minst favoriete speler: Dit zijn er meerdere, bijna heel (ex) Obius
Beste leider: Daminio, staat altijd open voor je mening, en neemt nooit besluiten zonder te vragen of de stam het een goed idee vind.
Favoriete leider: Donatello, had altijd de touwtjes in handen in Paladins. Ik vond het geweldig om toen bij hem in de stam te zitten :D
Slechtste leider: The R D, spreekt voor zich
Minst favoriete leider: Amokro, hij leidt Opus TE goed
Favoriet forumposter: Amokro, als hij iets zegt is het altijd zinvol :p
Minst favoriete forumposter: Neonlight, die gozer verdient een ban voor al dat gespam.
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: Opus, uitleg is al meerdere malen gegeven.

Meest beloftevolle stam: Ovidius, een snel groeiende stam die zich in een paar maanden tijd tot een topstam heeft ontwikkeld en intussen alweer op de 15e plaats staat. Deze hechte stam met weinig leden en een goede samenwerking is een van de weinige stammen die werkelijk de 'agressieve speelstijl' heeft die zo'n beetje elke andere stam claimt te hebben.

Slechtste stam: Obius, ook hierover is het nodige al gezegd.

Beste speler: Amokro

Favoriete spelers: Zie beste speler.

Slechtste speler: Rocket, sinds de oorlog van Ovidius tegen Stamcafe heeft hij dat wel bewezen als leider van de laatstgenoemde stam.

Minst favoriete speler: Rocket, zie slechtste speler.

Beste leider: Hier kan ik eigenlijk niet goed over oordelen omdat ik slechts een beperkt aantal mensen als leider heb meegemaakt.

Favoriete leider: Zie beste leider.

Slechtste leider: Rocket, zie slechtste speler.

Minst favoriete leider: Rocket, zie slechtste speler.

Favoriet forumposter: Geen idee.

Minst favoriete forumposter: Mensen die niets toevoegen aan een discussie en alleen maar reageren 'om te reageren', zonder hun mening te onderbouwen met normale argumenten en waarvan de zinnen vrijwel altijd menig spelfout bevatten.
 
Bovenaan