Vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
278
Als ik grootmacht van de dag ben, zou dat dan meteen na 00:00 te zien moeten zijn of wanneer?

MVG
 

DeletedUser

Guest
Als ik grootmacht van de dag ben, zou dat dan meteen na 00:00 te zien moeten zijn of wanneer?

MVG

Die vraag kon je beter hier stellen: Awards ‎(Discussie van meerdere pagina's 1 2 3 ... Laatste pagina)
zolid



Maar IDD, je zou het derekt moeten zien. Je moet het dan wel nog volhouden tot 23.59 uur he.
 
Reactiescore
278
Er stond bij mij de hele dag, grootmacht v/d dag. Hou vol tot 00:00. Dus ik ben de hele dag online geweest, en heb de top 20 niet zien edelen, daarna ben ik naar awards gegaan en tot en met speler 2000 gegaan om te zien wie die award dan had, maar daar stond ook niets.
Had 2 dorpen geedeld en tot 23:59 stond er dat ik grootmacht v/d dag was..

erg raar.
 

DeletedUser52559

Guest
Er stond bij mij de hele dag, grootmacht v/d dag. Hou vol tot 00:00. Dus ik ben de hele dag online geweest, en heb de top 20 niet zien edelen, daarna ben ik naar awards gegaan en tot en met speler 2000 gegaan om te zien wie die award dan had, maar daar stond ook niets.
Had 2 dorpen geedeld en tot 23:59 stond er dat ik grootmacht v/d dag was..

erg raar.

Ik had ook 2 dorpen geëdeld, en heb ook de award niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben vannacht teruggekomen van een zonnig land en weet niet wat er de afgelopen 2 weken is gebeurt.
Het probleem zal ik voorleggen bij Duckje.
Misschien dat het een kleine storing is.

Zodra ik meer weet zal ik dit topic update!

Groeten,
Bever
 

DeletedUser

Guest
Ik denk, ik had ook eens 3 dorpen ge'edelt en had ook die award heel de dag staan bij "Huidige awards". Maar om 00.00 uur kreeg ik de award niet omdat kill666 evenveel dorpen had ge'edelt. Dus volgens mij heeft niemand die award dan gehad bij "Behaalde dagelijkse awards" die dag.
 

DeletedUser52559

Guest
Ik denk, ik had ook eens 3 dorpen ge'edelt en had ook die award heel de dag staan bij "Huidige awards". Maar om 00.00 uur kreeg ik de award niet omdat kill666 evenveel dorpen had ge'edelt. Dus volgens mij heeft niemand die award dan gehad bij "Behaalde dagelijkse awards" die dag.

Inderdaad, dat was eergisteren (?) Volgens mij is het 1 heeft het, of niemand. Geen 2 ;)
 

DeletedUser54606

Guest
je ziet de award heel de dag idd, maar op het eind als niemand meer heeft gaat hij weg
 
Reactiescore
278
Ah, dat is logisch. Als iemand evenveel heeft geedeld krijg je hem niet.

THNX.
 
Reactiescore
2.491
Precies: 2 mensen met zelfde score = niemand award.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan