Voorstellen moderator

Reactiescore
31
Beste wereld 35 spelers!
Vanaf dit moment ben ik jullie forummoderator! Ik ben Dennis, beter bekend als Dao voor de meesten.
De meesten weten hoe ik modereer, fair en rechtvaardig. Houd de spam in de praathoek, de andere topics zijn voor de serieuzere aangelegenheden en daar wordt het door iedereen gewaardeerd als het spam vrij is! Houd het gezellig, houd het leuk en wees respectvol naar elkaar. Ik ben zelf ook speler dus ik zal er me meer in mengen. ;)
Voor al jullie vragen, opmerkingen en gezellige gesprekjes is er de privé-inbox, 24/7 voor jullie geopend!

Edit: Ik speel momenteel niet meer. ;)

Prettige avond verder!

Groetjes,
Dao
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser70435

Guest
Welkom!
Sinds wanneer mag een mod ergens modereren waar hij/zij speelt? :eek:
 

DeletedUser67893

Guest
Ik dacht ook dat het verboden was, misschien moderators te kort.
 

DeletedUser71106

Guest
Beste wereld 35 spelers!
Vanaf dit moment ben ik jullie forummoderator! Ik ben Dennis, beter bekend als Dao voor de meesten.
De meesten weten hoe ik modereer, fair en rechtvaardig. Houd de spam in de praathoek, de andere topics zijn voor de serieuzere aangelegenheden en daar wordt het door iedereen gewaardeerd als het spam vrij is! Houd het gezellig, houd het leuk en wees respectvol naar elkaar. Ik ben zelf ook speler dus ik zal er me meer in mengen. ;)
Voor al jullie vragen, opmerkingen en gezellige gesprekjes is er de privé-inbox, 24/7 voor jullie geopend!

Edit: Ik speel momenteel niet meer. ;)

Prettige avond verder!

Groetjes,
Dao

Ow jij bent streng!
 

DeletedUser

Guest
Definieer leiden.

In my opinion , op een democratische manier aan rekrutering gaan doen en indien het rommelt en intern er problemen zijn dit kunnen oplossen zonder in paniek te schieten of dictatorisch te gaan overkomen ...
 

DeletedUser22241

Guest
Wat mij betreft wordt jij genomineerd voor wereldleider van het jaar, Actrapidos.
 

DeletedUser22241

Guest
Dat wil ik nog wel mee maken komend jaar :)

Zonder gekheid, een simpele en transparante stam is de beste stam. Naar mijn mening dan.
 
Bovenaan