Voorspoedig 2011

DeletedUser

Guest
Namens onze stam Bokito-Rotterdam wil ik de TW-spelers en alle vrijwilligers van TW een veilig uiteinde en een voorspoedig 2011 wensen!
Wees allemaal voorzichtig met vuurwerk en in het verkeer en graag tot het nieuwe jaar.

Uit naam van onze stam m.v.g Kale Koerie
 
Reactiescore
25
Ik wens iedereen van w16-(forum) ook alvast een gelukkig en voorspoedig nieuw jaar.

Vanaf 2011 zullen jullie het zonder mij moeten doen als forum mod, maar met oneal zijn jullie in goede handen :)
 

DeletedUser40402

Guest
Ik wens iedereen van w16-(forum) ook alvast een gelukkig en voorspoedig nieuw jaar.

Vanaf 2011 zullen jullie het zonder mij moeten doen als forum mod, maar met oneal zijn jullie in goede handen :)

Dus je komt op W20 modden en gaat hier weg?
Dan heb ik een nieuwe spamwereld :D

Anyway, goed 2011 iedereen :)
 
Reactiescore
1.577
Ook namens High 5 wens ik jullie een zeer gezellig 2011. Wij hopen dat wereld 16 de fijne spelwereld kan blijven die het op dit moment is. Veel strijdplezier aan iedereen gewenst!

Ramoth, bedankt voor de bewezen diensten.
 

DeletedUser51690

Guest
Gelukkig nieuwjaar ! alvast

11b3gxd.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52519

Guest
Ook namens Synergia(*SY*) wens ik iedereen een voorspoedig en mooi 2011. Hopelijk komt er iets meer beweging in onze klassieke spelwereld!
 

DeletedUser37432

Guest
Iedereen een gelukkig nieuwjaar en nog een gezond jaar !
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ik in naam van heel Mental spreek als ik iedereen een gelukkig 2011 wens!
Maak er een intressant jaar van, met veel ODA en ODD, veel massa's,..:cool:
user_image.php
 

DeletedUser

Guest
Ik wens iedereen gelukkig nieuw jaar :) en zeker hokuz want die zal het nodig hebben aangezien hij in TW volgend jaar weinig geluk zal vinden :)
 

DeletedUser

Guest
Kom jij ook uit rotterdam dan?? Gelooooooof er niks van :p
Maar ja robbie, zelfs JOU wens ik een prettige jaarwisseling
 

DeletedUser

Guest
Kom jij ook uit rotterdam dan?? Gelooooooof er niks van :p
Maar ja robbie, zelfs JOU wens ik een prettige jaarwisseling

Ahh lievert, muaw ik kom uit rotterdam echhhttt waar :D:D:D
En jij ook een prettig 2011 gewenst, pff aardig doen is moeilijk :mad:
 

DeletedUser50831

Guest
Namens O² wens ik iedereen een gelukkig en voorspoedig 2011
 

DeletedUser3368

Guest
Ook namens Synergia(*SY*) wens ik iedereen een voorspoedig en mooi 2011. Hopelijk komt er iets meer beweging in onze klassieke spelwereld!

Inderdaad :) Namens Team Yero FosGate (*SY*) een goed 2011. Onthoudt tijdens het vuurwerk afsteken dat het met 10 vingers toch makkelijker typen is.
Verder hoop ik op een jaar wat vol gaat zitten met actie, beweging en goede propaganda.
 
Bovenaan