Voodoo vs Mori & 2Dw4U

DeletedUser60292

Guest
Beste spelers,

Via dit topic maakt de stam voodoo de nieuwe oorlog bekend die zich zal plaatsvinden in het Oosten van wereld 23.
In dit topic zul je kunnen waarnemen hoe de oorlog tussen de frontspelers (JokersBrain, *Exclusive, James Jr) het opnemen tegen de nummer 6 van de wereld, Quality. Inc.

start van deze oorlog:
Ooit was er eens een pact tussen 2 spelers, genaamd *Exclusive en Quality. Inc..
Maar plots op een dag was er een discussie ontstaan bij de co's van *Exclusive, en van die dag werd beslist om dat pact te verbreken.
De discussie was geboren uit een gebeurtenis van zeer lang geleden, heel in het begin van w23.
De oorlog tussen 2 belangrijke, grote en sterke stammen met als doel om *Exclusive uit de weg te ruimen aan de ene kant, en aan de andere kant het doel om *Exclusive te redden van zijn verschrikkelijke lot!
1 jaar later is het wel duidelijk hoe deze verschrikkelijke oorlog is afgelopen.

Maar nu zijn de spelers van *Exclusive uit op rechtzetting, rechtvaardigheid en op wraak!

Achtergrondinformatie verbreking van de nap.
Bij de verbreking van de nap enkele weken geleden gingen de spelers van Quality. Inc. ervan uit dat we onmiddelijk zouden gaan aanvallen. Dit was niet het geval omdat we geen backstabbers zijn.

De nap tussen Quality. Inc. en *Exclusive zorgde er wel voor dat deze 2 spelers elkaar niet aanvielen, maar dat bepaalde niets over de andere stamgenoten. toen Quality. Inc. nog in serve zat, heeft James Jr zware aanvallen ontvangen van hem. Hiervoor krijgt hij nu een eerste/late reactie terug.

Nieuw!
Onlangs heeft mori zich toegevoegd aan deze oorlog aan de zijde van Quality. Inc.
Voordien waren al enkele bewijzen dat een gedeelte van mori, Quality. Inc. te hulp ging. Hierdoor werden enkele beschuldigingen afgevuurd naar de leiding van mori die zich neutraal ging houden in de oorlog, ze bleven ontkennen en wij bleven het tegendeel bewijzen waardoor ze ons nu maar officieel de oorlog verklaard hebben met als excuus dat het komt omdat wij hun vals beschuldigden.

Mij hoor je niet klagen en vanaf nu zullen deze vorderingen dus ook hier tevoorschijn komen, maar het zal vooral over oda en odd gaan bij mori en voodoo.

Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat deze gegevens up to date blijven en de afbeeldingen vaak aangepast zullen worden.

Paars = James Jr (5.5 miljoen punten, frontspeler zijde 1)
Groen = JokersBrain (9 miljoen punten, frontspeler zijde 1)
Wit = *Exclusive (7.5 miljoen punten, frontspeler zijde 1)
Voodoo (38 miljoen punten, stam zijde 1)
Donkerblauw = Quality. Inc. (12 miljoen punten, frontspeler zijde 2)
Lichtblauw = mori (222 miljoen punten, stam zijde 2)

Eerste afbeelding
j7wbus.jpg
Huidige stand
f19izt.jpg


Vorderingen frontspelers
Zijde 1:
Spelers: *Exclusive, JokersBrain, James jr
Zijde 2:
Spelers: Quality. Inc.

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 58
Kant 2: 10
Verschil: 48

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 551,646
Kant 2: 96,270
Verschil: 455,376

chart

Vorderingen stam
Zijde 1:
Stammen: Voodoo, Voodie
Zijde 2:
Stammen: 2Dw4U

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 58
Kant 2: 10
Verschil: 48

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 551,646
Kant 2: 96,270
Verschil: 455,376

chart

Vorderingen officiële oorlog (ig)
Quality. Inc. vs Voodoo
wbwc36.jpg

mori vs. Voodoo
2itrn0m.jpg


Tot slot hopen de leden van voodoo op een eerlijke, sportieve oorlog en we wensen een leuke strijd.
Succes mori


Versie 24 januari 2013
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Voodoo vs 2Dw4U

Jullie ook succes ;)

Ik voel me toch wel vereerd zo'n heel topic speciaal voor een oorlog tegen mij ^^
 

DeletedUser65072

Guest
Re: Voodoo vs 2Dw4U

Succes iedereen :)
Joker, jij hebt echt wel een mooi cluster :rolleyes:
 
Reactiescore
3.584
Re: Voodoo vs 2Dw4U

Het lijkt net of je geen keus kon maken welke kant je op wou groeien :p
Maar we zullen zien he ;)

Serve was links en die kon ik 'vroeger' niet edelen dus ik kon alleen naar rechts maar die gaten worden nog gevuld
Rhino is dat gat in het midden dus niet zo eenvoudig.

Lekker on topic :cool:
 

DeletedUser62269

Guest
Re: Voodoo vs 2Dw4U

Ik ga de teller maar weer wat op gooien
 
Bovenaan