Volle maan in Plagdorp. (WvW #16.2)

DeletedUser

Guest
Hoofdstuk 5

Ramoth werd eerst afgezet en vervolgens werd ze ook het middelpunt van alle aandacht. Niemand durfde meer in het openbaar te discussiëren, want ze waren bang dat iemand anders dood zou gaan dan zij wilde. Helaas voor Ramoth gingen alle gesprekken over deze ex-burgemeester. De stemming ging als volgt:

Quechua > Ramoth (Burgemeester: Bonsai.)
Bonsai. > Ramoth
Daniboyii > Ramoth (Burgemeester: Quechua)
Ramoth > Daniboyii
Hidan > Ramoth (Burgemeester: Hidan)
Thewolfflord > Ramoth

Ramoth zou vermoord worden. Om de kick op te voeren, bonden de dorpelingen Ramoth vast en wachtte tot de volle maan. Ramoth onderging een transformatie en kreeg de kracht weer van een weerwolf. In een ruk was Ramoth bevrijdt van haar touwen en viel Hidan aan. Hidan was al 2 armen, een been en een tepel kwijt voordat de rest Ramoth gestopt had. Ze gooide allemaal stenen naar Ramoth, tot ze dood was. Toen Ramoth dood was, ging de maan in 1 keer onder. Binnen een seconde was de maan weg. Nu was het zo ontzettend donker, dat iedereen geen vin verroerde, tot de eerste zonnestralen de aarde raakte. Ze raapte Hidan bijeen en begroeven hem. Ze waren deels bedroefd dat ze hun zondebok hadden verloren, maar verheugd dat de vloek was opgeheven. De burgers hadden de victorie behaald! Ze leefden nog lang en gelukkig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Open enquête.

Ik heb even een paar vraagjes, deels om te kijken hoe ik het gedaan heb en deels om te kijken wat jullie precies willen als spelers. Alle spelers die deze ronde gespeeld hebben, mogen deze invullen en de antwoorden posten in dit forum. :)

  • Wat vond je van het spelersaantal?
  • Wat vond je van de rollen?
  • Wat vond je van de gebeurtenissen?
  • Wat vond je van de verhaaltjes?
  • Wat vond je van dit potje algemeen?

Natuurlijk zijn de gebeurtenissen de grootste verandering. Dus even uitleggen of je het nou leuk vond, of juist niet. :)

Met vriendelijke groet,

-Tim-
 

DeletedUser14063

Guest
Gefeliciteert alle overwinnaars!

@tim,
ik deed wel niet mee maar heb wel gevolgd want was immers vervanger, en vond het er erg leuk uitzien ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat vond je van het spelersaantal? 18 is het perfecte spelers aantal.
Wat vond je van de rollen? Leuk, ik ben een fan van de echte wvw.
Wat vond je van de gebeurtenissen? Er zouden meer verschillende gebeurtenissen mogen komen de meeste zijn bijna het zelfde.
Wat vond je van de verhaaltjes? Goed
Wat vond je van dit potje algemeen? Goed
 

DeletedUser

Guest
* Wat vond je van het spelersaantal? Leuk, dan heb je minder inactievelingen
* Wat vond je van de rollen? Ook erg leuk.
* Wat vond je van de gebeurtenissen? Zeer leuk en goed gedaan.
* Wat vond je van de verhaaltjes? Die waren goed, maar het maakte eigenlijk niet heel veel uit, want we hadden geen hints :p
* Wat vond je van dit potje algemeen? Een gezellig potje, met soms wat inactiviteit, maar dat komt door de vakantie denk ik ...


Gefeliciteerd burgers!
 

DeletedUser

Guest
Wat vond je van het spelersaantal? Leuk , vooral als je in de vakantie minder actieve leden hebt.
Wat vond je van de rollen? Goed :)
Wat vond je van de gebeurtenissen? Ook goed :p
Wat vond je van de verhaaltjes? Super ^^
Wat vond je van dit potje algemeen? In het algemeen goed
 
Reactiescore
25
Tja, was te verwachten dat het over was. Niet echt een bijster goede verdediging, maar helaas kan ik niet zo goed nadenken met migraine :(
Goed gespeeld burgers, gefeliciteerd met de overwinning, ik heb het iig wat langer uitgehouden dan de rest. :p

Wat vond je van het spelersaantal? Ik vond het ledenaantal oke, maar iets je meer vind ik beter, zo tussen de 20-25 leden. Maar voor de vakantie lijkt dit me een goed ledenaantal, aangezien je anders veel inactieve mensen krijgt

Wat vond je van de rollen? Ik vond de rollen goed, niets specials, gewoon standaard, maar dat is soms ook wel eens weer leuk. (Al had een infectiewolf wel geholpen misschien :p)

Wat vond je van de gebeurtenissen? Dat vind ik een hele leuke toevoeging, het maakt het spel nog onvoorspelbaarder dan het soms al is. Ze kunnen het makkelijker maken, maar ook meer chaos creeëren.

Wat vond je van de verhaaltjes? Verhaaltjes waren over het algemeen goed, maar voor in het vervolg: ik ben een vrouw :p

Wat vond je van dit potje algemeen? Was nogal snel afgelopen, maar ja, dat is deels mijn eigen fout en dat van mijn medewolven, die er zo snel uit gingen. Verder was het een leuk potje en was ik eindelijk eens wat anders dan burger en daar heb ik weer flink wat van geleerd voor in het vervolg. Vond het wel grappig dat Bappos geheimelol dood schoot, nadat die net door de heks was gered, al wist Bappos dat natuurlijk niet, maar toch :p
 

DeletedUser

Guest
Vond het wel grappig dat Bappos geheimelol dood schoot, nadat die net door de heks was gered, al wist Bappos dat natuurlijk niet, maar toch :p


Idd, was echt irritant -.-
Dan Hidan met zijn grapje dat hij Jeanken zijn stem had gegeven ,zeg ik : ,,Zal ik het spel maar is inkorten."
Was het een grap -.-
 

DeletedUser

Guest
* Wat vond je van het spelersaantal? Goed
* Wat vond je van de rollen? Leuk, misschien enkel infectiewolf eens gebruiken
* Wat vond je van de gebeurtenissen? Heel leuk, geeft het spel soms nog een onvoorspelbare wending.
* Wat vond je van de verhaaltjes? Niets op aan te merken.
* Wat vond je van dit potje algemeen? Toppie :)
 

DeletedUser16768

Guest
* Wat vond je van het spelersaantal?
Ik heb de voorkeur bij een grotere groep zodat je langer door kan blijven gaan.

* Wat vond je van de rollen?
Verfrissende rollen voor bestaande rollen. Zag er goed uit.

* Wat vond je van de gebeurtenissen?
Gebeurtenissen moet zeker vaker terugkomen. Zeer goed voor de spelontwikkeling.

* Wat vond je van de verhaaltjes?
Prima, lekker alles samen, kort maar krachtig.

* Wat vond je van dit potje algemeen?
Nieuw is ditmaal goed.
 

DeletedUser

Guest
* Wat vond je van het spelersaantal? Goed, ietsje meer mag wel
* Wat vond je van de rollen? Perfect :)
* Wat vond je van de gebeurtenissen? leuk :D
* Wat vond je van de verhaaltjes? Prachtig, vooral die Tepel van hidan xD :D
* Wat vond je van dit potje algemeen? Leuk potje ;)
 

DeletedUser22681

Guest
Wat vond je van het spelersaantal? 25 spelers vind ik het beste;)
Wat vond je van de rollen? Grappig.
Wat vond je van de gebeurtenissen? Had niet gehoeven van mij
Wat vond je van de verhaaltjes? Leuk:)
Wat vond je van dit potje algemeen? Leuk:)
 

DeletedUser

Guest
Wat vond je van het spelersaantal?

Wel te weinig, je ziet ook dat het spel hierdoor korter wordt en er minder activiteit is.


Wat vond je van de rollen?

Wel leuk :)

Wat vond je van de gebeurtenissen?

Ook leuk bedacht, op die laatste na waarin degene die niet beschermd wordt, doodgaat. Aan de andere kant is het wel weer slim aangezien je jezelf moet bewijzen om beschermd te worden, mja ik vond dat gewoon minder leuk.

Wat vond je van de verhaaltjes?

Wel leuk, niet bijzonder goed.


Wat vond je van dit potje algemeen?

Was wel leuk, wolven gingen er wel wat te snel uit waardoor er eigenlijk niet zo veel spanning was.



Zorg verder goed voor mijn tepel :)
 

DeletedUser

Guest
  • Wat vond je van het spelersaantal? Goed, mss was 20 iets beter geweest maar aangezien het vakantie is/was waarschijnlijk onmogenlijk.
  • Wat vond je van de rollen? Goed, maar zoals al gezegd de infectiewolf ook proberen.
  • Wat vond je van de gebeurtenissen? Een leuke toevoeging :)
  • Wat vond je van de verhaaltjes? Mooi :)
  • Wat vond je van dit potje algemeen? Een goed potje met af en toe wat spanning dus het was toppie :p
 

DeletedUser

Guest
Wat vond je van het spelersaantal? Goed, kan miss een heel klein beetje meer, maar échte inactievelingen waren er niet :).
Wat vond je van de rollen? Goed! Minder burgers tov de andere rollen is ook leuk.
Wat vond je van de gebeurtenissen? Ook leuk, zorgt zoals bappos al zei voor onverwachte wendingen in het spel.
Wat vond je van de verhaaltjes? Mooi geschreven, ook aangekondigd als het wat later was.
Wat vond je van dit potje algemeen? Beetje kort miss, maar het potje zelf was leuk, je hoefde geen rekening te houden met inactievelingen, iedereen zei wel wat, zo zou ik wel vaker een potje willen spelen :)
 

DeletedUser466

Guest
Yeah, mooi jongens. :)
Dit was 1 van de snelste potjes volgens mij... (5 dagen totaal?:O)
Nadat wvw16 wat minder soepel van start ging is hij toch nog leuk geworden.
Ik...Ik was cupido en wou al vrij vroeg jobeh het spel uit. Niet alleen omdat ik dacht dat hij wolf was dus.
De wolven had ik vrij snel door, van Ruben1993 wist ik het niet zo zeker, ik wist dat hij geliefde was en ik moet eerlijk zeggen dat ik jobeh iets meer verdacht als ruben, maar ik wist dat ze verliefd waren. :)
Pink Twister had ik ook al vrij snel door, door die niks zeggen, maar wel stem actie en vervolgens slechte excuses, enz.
Half-brain had denk ik iedereen wel snel door. :p
En ik kwam ook met de theorie dit ramoth.:rolleyes:
Voor mij wel een geslaagd potje. :p



Open enquête.

  • Wat vond je van het spelersaantal?
    Dit potje ging wel heel erg snel... Is dit altijd bij zo'n laag spelersaantal?
  • Wat vond je van de rollen?
    Hetzelfde als normaal toch? :p
    Dit is goed.
  • Wat vond je van de gebeurtenissen?
    Met de gebeurtenissen komt gebeurd niet elke keer hetzelfde, ik vond dat super leuk.^^
  • Wat vond je van de verhaaltjes?
    Ik ben niet gewend dat alle verhaaltjes (lycnh+ww moord) in 1 verhaal zitten.
    De verhaaltjes waren erg kort, maar wel leuk. :)
  • Wat vond je van dit potje algemeen?
    Jammer van de slechte start en dat het zo kort duurde. Ik vond het potje wel leuk en het ging wel goed met mij vond ikzelf. :)
 

DeletedUser

Guest
Yeah, mooi jongens. :)
Dit was 1 van de snelste potjes volgens mij... (5 dagen totaal?:O)
Nadat wvw16 wat minder soepel van start ging is hij toch nog leuk geworden.
Ik...Ik was cupido en wou al vrij vroeg jobeh het spel uit. Niet alleen omdat ik dacht dat hij wolf was dus.
De wolven had ik vrij snel door, van Ruben1993 wist ik het niet zo zeker, ik wist dat hij geliefde was en ik moet eerlijk zeggen dat ik jobeh iets meer verdacht als ruben, maar ik wist dat ze verliefd waren. :)
Pink Twister had ik ook al vrij snel door, door die niks zeggen, maar wel stem actie en vervolgens slechte excuses, enz.
Half-brain had denk ik iedereen wel snel door. :p
En ik kwam ook met de theorie dit ramoth.:rolleyes:
Voor mij wel een geslaagd potje. :p



Open enquête.

  • Wat vond je van het spelersaantal?
    Dit potje ging wel heel erg snel... Is dit altijd bij zo'n laag spelersaantal?
  • Wat vond je van de rollen?
    Hetzelfde als normaal toch? :p
    Dit is goed.
  • Wat vond je van de gebeurtenissen?
    Met de gebeurtenissen komt gebeurd niet elke keer hetzelfde, ik vond dat super leuk.^^
  • Wat vond je van de verhaaltjes?
    Ik ben niet gewend dat alle verhaaltjes (lycnh+ww moord) in 1 verhaal zitten.
    De verhaaltjes waren erg kort, maar wel leuk. :)
  • Wat vond je van dit potje algemeen?
    Jammer van de slechte start en dat het zo kort duurde. Ik vond het potje wel leuk en het ging wel goed met mij vond ikzelf. :)
Je had Pink Twister vrij snel door maar je hebt nooit iets over hem gezegd? o_O
 

DeletedUser

Guest
* Wat vond je van het spelersaantal? Leuk aantal. Daardoor duurde het potje ook niet te lang. :)
* Wat vond je van de rollen? Toffe rollen. Vind het zo goed.
* Wat vond je van de gebeurtenissen? Er zaten originele gebeurtenissen in, die een leuke toevoegign waren.
* Wat vond je van de verhaaltjes? Tof geschreven.
* Wat vond je van dit potje algemeen? Goed. Kwam wat traag op gang, maar daarna was het des te leuker. Er was ook niet veel spam, waardoor ik na 2 uur niet 10 pagina's moest doorlezen.
 
Bovenaan